KALIMAH TUAH

 



Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera buat semua, Alhamdulillah abang telah selesai menjazamkan dan memanaskan KALIMAH TUAH untuk diturunkan kepada anda semua.  

Sebelum abang bercerita panjang, abang nak beritahu di sini bahawa ilmu ini bukannya dari HANG TUAH tetapi nama ilmunya saja seakan-akan sama. Ilmu kali ini juga tidak mempunyai sebarang campur tangan khodam tetapi ianya sebuah ilmu yang murni bersumberkan ALAM SEMULAJADI. Ilmu ini bernama ilmu KALIMAH TUAH yang bersalasilahkan dari generasi terdahulu iaitu para ahli pertapa yang "bersahabat" dengan alam. Kalimah Tuah merupakan ilmu para ahli pertapaan yang bertujuan khusus untuk digunakan hal keduniaan. Jika sebelum ini abang hanya mengajarkan anda keilmuan pertapa yang lebih kepada ketuhanan, mendekatkan diri kepada Allah dan mencari ketenangan diri seperti Kalimah Manunggal namun pada hari ini abang akan mendedahkan pula sebuah ilmu yang digunakan oleh mereka untuk keduniaan dan memenuhi hajat-hajat mereka. 

Seperti yang tertera pada gambar di atas, Kalimah Tuah mempunyai kekuatan alam yang bersumberkan dari KEKUATAN 7 LAPIS LANGIT dan KEKUATAN 7 LAPIS BUMI. Kekuatan langit dan bumi tersebut akan memberi DAYA BERTUAH kepada pengamal. Kalimah Tuah yang diamalkan akan menarik unsur TUAH LANGIT dan TUAH BUMI lalu ianya akan menyatu dengan diri pengamal. Hasil dari penyatuan inilah, pengamal akan mempunyai daya kekuatan dan kesaktian yang mampu MEWUJUDKAN SEGALA KEINGINAN yang pengamal mahukan. Ilmu ini sangat menarik kerana ianya bermain dengan tenaga alam semulajadi dan merupakan ILMU FAVOURITE ABANG di dalam pelbagai hal. Abang akan membaca kalimah tuah sebanyak 3x lalu abang sebut "ESOK AKAN ADA CUSTOMER BARU YANG AKAN MAHARKAN GELIGA YANG AKU JUAL DENGAN MAHAR 300 KE ATAS" dan Alhamdulillah ucapan abang dikabulkan pada keesokannya. 

Kalimah Tuah hampir mirip dengan ilmu si pahit lidah iaitu agar mulut pengamal selalu "masin" dan apa saja yang diucapkan akan dikabulkan oleh Allah SWT dengan cepat. Namun begitu, daya kesaktian Kalimah Tuah sangat berbeza jika dibandingkan dengan Si Pahit Lidah kerana kekuatan kalimah tuah berunsurkan tenaga alam yang sangat-sangat kuat meliputi langit dan bumi. Ketahuilah bahawa setiap lapisan bumi dan lapisan langit mempunyai fungsi dan kelebihannya masing-masing di dalam "menyempurnakan tuah kesaktian" pada diri sang pengamal. Pengamal kalimah tuah akan memperolehi pelbagai kelebihan dan kecukupan di dalam pelbagai hal. Abang mengamalkan keilmuan ini di dalam tempoh yang sangat lama untuk mengkaji dan test sejauh mana kemampuan kalimah tuah sehinggalah abang menemukan:

KEKUATAN TUJUH LAPIS BUMI DI DALAM KALIMAH TUAH AKAN MEMBANTU PENGAMAL DI DALAM URUSAN:

1. HAL KESELAMATAN DAN PERLINDUNGAN
2. HAL KEKUATAN DAN KEGAGAHAN (KERANA DI DALAM BUMI TERDAPAT UNSUR BESI)
3. HAL KESIHATAN TUBUH DAN PENGUBATAN PENYAKIT FIZIKAL 
4. HAL KESUBURAN TANAMAN DAN HAL-HAL YANG BERKAITAN DENGAN TANAH DAN AIR
5. HAL YANG BERKAITAN DENGAN UNSUR BUMI SEPERTI LAUT, SUNGAI, API DAN SEBAGAINYA


KEKUATAN TUJUH LAPIS LANGIT DI DALAM KALIMAH TUAH PULA AKAN MEMBANTU PENGAMAL DI DALAM URUSAN: 

1. HAL KEBERUNTUNGAN DAN KEREZEKIAN 
2. HAL AURA POSITIVE, PENGASIHAN DAN KARISMA 
3. HAL KETENANGAN BATIN DAN SEMANGAT DIRI
4. HAL KEMUJARABAN ILMU DAN UCAPAN YANG DIKABULKAN 
5. HAL PERUBATAN PENYAKIT BATIN SEPERTI SIHIR, GANGGUAN
6. HAL-HAL YANG BERKAITAN DENGAN LANGIT SEPERTI AWAN, KILAT DAN HUJAN 

Lengkap bukan? Ya memang lengkap dan berkecukupan untuk segala urusan duniawi sebab itulah guru abang berkata ketika beliau menurunkan ilmu ini "CUKUP DENGAN 1 ILMU INI SAJA IN SHA ALLAH KAU MAMPU MENJADI AHLI KEBATINAN YANG SERBA BOLEH". Kekuatan ilmu ini akan berada pada lidah anda, apa yang anda sebutkan maka unsur tuah langit bumi ini akan bertindak untuk mewujudkannya. 

Kaedah pengijazahan Kalimah Tuah sangat berbeza dengan pengijzahan ilmu-ilmu sebelum ini. Kalimah Tuah diijazahkan beserta SEHELAI WAFAK TUAH berbahasa arab yang perlu direndam di dalam air lalu diminum oleh bakal pengamal sebelum mengamalkannya.

WAFAK TUAH MENGANDUNGI: 

1. SEBUAH BAIT DOA ARAB TENTANG TUAH KEBERUNTUNGAN
2. SEBUAH JADUAL FALAK PERNOMBORAN YANG BERTUJUAN UNTUK MEMBUKA GERBANG TENAGA ALAM
3. SEBUAH JADUAL FALAK HURUF UNTUK MENARIK TUAH LANGIT BUMI AGAR MENYATU DENGAN SANG PENGAMAL  

Abang akan mengirimkan wafak tuah ini melalui whatsapp lalu anda hendaklah print dan rendamkannya di dalam segelas air. Setelah itu, anda mengambil gambar rendaman tersebut dan hantar kepada abang lalu abang akan mengaktifkan wafak tersebut sebagai wasilah pengijazahan ilmu. Jangan terkejut apabila anda minum rendaman tersebut, anda akan merasai:

1. TUBUH ANDA SANGAT RINGAN SEPERTI MELAYANG-LAYANG
2. JIKA ANDA TERASA MUAL NAK MUNTAH, MUNTAHKAN SAJA KERANA ITU TANDANYA KALIMAH TUAH TERSEBUT AKAN MENGHALAU SEGALA UNSUR NEGATIF, SIHIR DAN SAKA YANG BERADA DI DALAM TUBUH ANDA SELAMA INI 
3. ANDA AKAN MERASAKAN KEBUGARAN BADAN IAITU "FRESH DAN TENANG" KERANA ITU ADALAH TANDA TENAGA ALAM MULA MENYATU  

Apabila anda telah selesai menghabiskan air rendaman tersebut, keringkanlah wafaknya dan simpanlah di tempat yang tidak dilangkah orang kerana wafak tersebut juga akan menjadi azimat yang mempunyai bermacam-macam manfaat kepada anda atau boleh juga simpan di wallet dan membawanya ke mana-mana sahaja kecuali tandas. Bacaan Kalimah Tuah ini sangat pendek, hanya sepanjang Surah Al-Ikhlas saja dan perlu diamalkan selama 3 malam berturut-turut. Setelah 3 malam in sha Allah anda akan menjadi Ahli Kebatinan yang SERBA BOLEH dan mampu membantu masyarakat setempat. 

KALIMAH TUAH MEMPUNYAI SEGUDANG MANFAAT YANG TAK TERHITUNG DAN ANTARANYA: 

1. MENYEMPURNAKAN SPIRITUAL DAN KEBATINAN PENGAMAL

2. MENYEMPURNAKAN KEILMUAN YANG PENGAMAL MILIKI DAN MEMPERKASAKAN KEMUJARABAN SERTA KEAMPUHANNYA

3. MENYERAP TENAGA POSITIVE LANGIT BUMI (SANGAT BAGUS DIWIRIDKAN KALIMAH TUAH INI DI SUNGAI, LAUT, AIR TERJUN ATAU GUNUNG) 

4. MEMPERMUDAHKAN TERAWANGAN DAN MEMBUKA HIJAB ASBAB TUAH LANGIT YANG AKAN MENGUATKAN BATIN PENGAMAL

5. MEMPERBAGUSKAN AURA PENGAMAL MENJADI POSITIF, BERWIBAWA, PENUNDUK DAN MEMPUNYAI DAYA PENGASIHAN YANG SANGAT KUAT 

6. MEMBESARKAN WADAH BATIN PENGAMAL 

7. UCAPAN PENGAMAL AKAN SELALU MASIN DAN DIKABULKAN ALLAH SWT (JAGA LISAN DARI MENGEJI ATAU BERKATA HAL-HAL BURUK) 

8. UCAPAN PENGAMAL MENGANDUNGI DAYA PENYEMBUHAN UNTUK PENYAKIT FIZIKAL DAN PENYAKIT BATIN 

9. UCAPAN PENGAMAL MENGANDUNGI SUMPAH KERAMAT UNTUK HAL YANG BAIK MAUPUN HAL YANG BURUK

10. BENTENG MUTLAK DAN KESAKTIAN DENGAN BERKAT WASILAH TUAH BUMI 

11. KALIMAH TUAH AKAN MENARIK KEBERUNTUNGAN DAN TUAH SEHINGGA MEMBUATKAN PENGAMAL AKAN SENTIASA MENGALAMI HAL-HAL YANG MENGUNTUNGKAN 

12. PEMUSNAH SIHIR DAN SAKA JIKA ADA DALAM DIRI PENGAMAL (AUTOMATIK) 

13. MENARIK KEREZEKIAN DAN KEKAYAAN KEPADA PENGAMAL DAN JUGA MAMPU MELARISKAN SESEBUAH KEDAI DAN PERNIAGAAN 

14. MEMAGAR KAWASAN ATAU INDIVIDU YANG DIKEHENDAKI 

15. MEREDAKAN OMBAK BADAI DAN RIBUT 

16. MENGHADIRKAN HUJAN DAN MEMBERHENTIKANNYA DENGAN WASILAH TUAH LANGIT 

17. MENJAYAKAN APA SAJA URUSAN YANG PENGAMAL LAKUKAN 

18. UCAPAN PENGAMAL MAMPU MENGISI SESEBUAH BENDA (CONTOH, ANDA MENGAMBIL SEBILAH KERIS LALU BACAKAN KALIMAH TUAH DAN KATAKAN "KERIS INI AKAN MENJADIKAN PEMILIKINYA KEBAL BILA DISERANG MUSUH") 

19. MENGESAN HARTA DAN PUSAKA YANG TERPENDAM DENGAN BERKAT WASILAH TUAH BUMI (HALAKAN TAPAK TANGAN KANAN KE TANAH YANG ANDA RASA ADA SESUATU YANG TERPENDAM LALU WIRIDKAN KALIMAH TUAH SEHINGGA ANDA RASA GETARAN DI TAPAK TANGAN ANDA) 

20. PENGAMAL KALIMAH TUAH JUGA MAMPU MEMBUAT MANDIAN TUAH UNTUK ORANG LAIN IAITU UNTUK MEMBUANG KESIALAN, MEMBUKA REZEKI YANG TERTUTUP, MEMBANGKITKAN AURA POSITIF, DAN SEBAGAINYA YANG BERKAITAN DENGAN TUAH 

DAN BANYAK LAGI MANFAAT KALIMAH TUAH KERANA KESAKTIAN ILMU INI AKAN MEMBUATKAN SEGALA YANG PENGAMAL UCAPKAN AKAN MENJADI NYATA. CUKUP DENGAN 1 ILMU INI SAJA ANDA MAMPU MENGUASAI PELBAGAI BIDANG KEBATINAN, JAGALAH ILMU INI DENGAN BAIK DAN GUNAKANLAH DI JALAN YANG BENAR.

MAHAR KESUNGGUHAN INGIN MENGUASAI KALIMAH TUAH:

SEBANYAK RM 263 


SEBARANG PERTANYAAN ATAU PEMAHARAN ILMU SILA KLIK SINI


No comments:

Post a Comment