MALIKUL KHOMSI PENGUASA MALAIKAT


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Pada hari ini abang bukakan satu KEILMUAN KUNO yang SANGAT LANGKA DAN MUJARAB. Banyak kisah mistik abang dengan keilmuan ini. Keilmuan ini bernama MALIKUL KHOMSI yang bermaksud RAJA BERLIMA dan ilmu ini berbahasa suryani. Bahasa Suryani ialah bahasa yang digunakan oleh para malaikat untuk mereka berkomunikasi maka sebab itulah hampir keseluruhan ilmu yang berbahasa suryani itu dijaga oleh para malak. Di dalam ILMU MALIKUL KHOMSI ini terdapat 5 ASMA YANG SANGAT AGUNG dan SANGAT DAHSYAT KEKUATANNYA. 5 ASMA tersebut dijaga oleh 5 KHODAM BERBANGSA MALAIKAT YANG SANGAT GAGAH, sangat setia dan tunduk pada pengamal. Asma dan Isim itu perkara yang sama je yakni NAMA-NAMA YANG MULIA. Ilmu ini abang pelajari dari seorang guru abang yang sangat handal dalam ilmu hikmah yang sangat kuno dan bersanad jelas. Kenapa abang kata ilmu kuno? Ya ianya sangat kuno kerana MALIKUL KHOMSI ini sudah wujud pada zaman Nabi Sulaiman AS lagi dan sudah diamalkan oleh ribuan Ulamak Ahli Hikmah di Timur Tengah. Ilmu Kuno seperti ini memerlukan sanad yang jelas dan sahih kerana jika mengamalkan tanpa sanad dan keizinan guru maka percuma sahaja amalan anda. MALIKUL KHOMSI ini mempunyai kelebihan yang sangat banyak jika nak disenaraikan semua dan antara kelebihan yang utama ialah MENARIK KEKAYAAN DAN KEKUASAAN SERTA DAPAT MENGENDALIKAN UNSUR ALAM SEPERTI MENDATANGKAN PETIR, ANGIN DAN SEBAGAINYA apabila anda sudah capai pada satu maqom ilmu In Sha Allah. Abang pernah hadirkan kilat pada waktu tengahari disaksikan oleh 3 orang anak buah abang menggunakan ilmu ini. Dalam hal kerezekian pula, pada ketika itu abang memang langsung takde duit dan segala usaha perniagaan abang jatuh merundum sehingga abang hanya mempunyai RM 100 sahaja dalam tangan. Apa abang buat untuk atasi semua tu? Abang sedekahkan RM 50 pada fakir miskin yang abang jumpa di tepi jalan dan bakinya lagi RM 50 abang membeli keperluan untuk abang melakukan RITUAL MALIKUL KHOMSI ini. 3 hari abang lakukan ritual dengan hanya memperbanyakkan istighfar dan mewiridkan Malikul Khomsi. Pada hari kedua ritual, datangnya rezeki dari jalan yang tak disangka-sangka abang perolehi sejumlah RM 3000 dalam masa satu hari. Malikul Khomsi ini mempunyai 2 kaedah amalan yang akan abang ajarkan iaitu diamalkan selama 7 malam dengan bacaan hanya xx kali sahaja sebagai proses untuk sebatikan ilmu ini dengan diri anda. 

Kaedah kedua pula ialah dengan melakukan amalan ini selama 3 Hari dengan jumlah wirid dan tatacara yang akan abang ajarkan. Kaedah kedua ini ialah khusus untuk anda MENARIK KEKAYAAN dan mendapatkan SEBUAH KANTONG EMAS MURNI DARI ALAM GHAIB. Pada malam ketiga anda akan bermimpi didatangi oleh 5 Malaikat penjaga ilmu ini yang sangat indah rupanya dan anda nyatakan apa hajat anda lalu mereka akan memberi sebuah kantong yang lusuh dan di dalamnya berisi kepingan dinar emas murni. Ketika anda bangun dari tidur anda akan dapati kantong usang tersebut berada di sebelah anda dan jika tidak ada, kantong emas tersebut akan bertukar menjadi jalan wasilah-wasilah datangnya rezeki dalam jumlah yang besar dan luar biasa kepada anda secara ghaibiyyah seperti mungkin perniagaan anda akan laris serta merta, mungkin anda akan dinaikkan pangkat serta merta, mungkin anda ditawarkan project serta merta, mungkin anda akan mendapat klien vvip dalam waktu yang singkat dan pelbagai lagi jalan luar logik melalui ilmu ini.

Sebuah ilmu yang bersifat ''Multiguna'' dan antara pesanan yang ditulis oleh salah seorang ahli hikmah yang mengamalkan ilmu ini di dalam kitabnya ialah:

1. ''Jagalah ASMA AGUNG ini dan janganlah engkau ajarkan kepada orang yang zalim kerana mereka akan menyalahgunakan. Sesungguhnya di dalam ASMA AGUNG ini terdapat 5 MALAK RUHANIYYAH (MALAIKAT) yang sangat gagah dan dapat menundukkan berbagai bangsa jin dari pelbagai golongan. Sungguh aku telah mengumpul asma ini dari guru-guru yang mulia maka janganlah engkau kotorinya.''


2. ''Bacalah 72 kali dalam waktu yang baik maka dengan izin Allah segala apa yang engkau hajati akan termakbul, memperoleh derajat kemuliaan yang tinggi, mendatangkan kekayaan yang berlimpah ruah dan menjadikan engkau seorang bangsawan yang sangat disegani serta banyak lagi faedah daripada ilmu rahsia ini.''


MALIKUL KHOMSI ini terdiri hanya 5 patah perkataan sahaja dalam masa 10 minit pun anda dah boleh hafal. Kepada anda yang bakal mempelajari MALIKUL KHOMSI ini akan abang bekalkan juga:

1. KALIMAT PENUNDUK MALAK untuk memerintah khodam ilmu ini yang perlu dibaca sebelum membaca ASMA MALIKUL KHOMSI.

2. Abang akan bekalkan juga dengan TAWASSUL TUJUH HARI yakni tawassul kepada malaikat khusus yang menjaga hari. Tawassul Tujuh Hari ini sangat penting kerana di dalam pengamalan ilmu kuno suryani anda perlu menghadiahkan al-fatihah kepada malaikat yang menjaga hari bagi mempercepatkan ''Proses Kemujaraban'' ilmu yang anda amalkan pada hari tersebut.


Sesi pengijazahan ilmu ini tidak memerlukan sebarang medium seperti air atau apa-apa. Anda cukup memberikan nama penuh anda lalu abang akan wushulkan dalam solat hajat dan pdf keilmuannya abang berikan dan anda boleh terus amalkan. Abang turunkan ilmu ini sesuai dengan bagaimana abang terima ilmu ini dari guru abang dulu. 


ANTARA KAROMAH MALIKUL KHOMSI INI:


PENGAMALNYA AKAN BEROLEH PELBAGAI KELEBIHAN KHOWARIQUL LIL ADAT

(KHOWARIQUL LIL ADAT BERMAKSUD ANDA AKAN RASAKAN PERKARA-PERKARA YANG LUAR DARI LOGIK AKAL SEPERTI KESAKTIAN ASBAB DARI ILMU INI)


MENDATANGKAN DAN MENGAWAL UNSUR ALAM SEPERTI ANGIN, OMBAK DAN KILAT


DIIRINGI OLEH RIBUAN KHODAM MALAK DAN MENDAPAT BANTUAN GHAIB. HAL INI KERANA ANDA TELAH MENGUASAI RAJA BERLIMA YANG MENJAGA ILMU INI MAKA SECARA TIDAK LANGSUNG TENTERA-TENTERA YANG BERKHIDMAT KEPADA RAJA BERLIMA TERSEBUT JUGA AKAN MENURUTI SEGALA PERINTAH ANDA DAN MEMBERI BANTUAN 


MEMBANGKITKAN PERNIAGAAN YANG SUDAH BANKRUP


PELARISAN DAGANGAN TINGKAT TINGGI DAN ANDA JUGA MAMPU MELARISKAN KEDAI ORANG LAIN 


MEMANCARKAN PESONA AURA GHAIB DAN KEWIBAWAAN TINGKAT TINGGI


DAPAT MENUNDUKKAN PARA RAJA JIN DAN BANGSANYA SERTA SANGAT DISEGANI


MENGHANCURKAN MUSUH YANG ZALIM


DIKURNIAKAN KESELAMATAN MUTLAK DAN TERJAGA DARI SERANGAN MUSUH-MUSUH BAIK ZAHIR MAHUPUN GHOIB


MENARIK WANG DAN RIZQI SECARA GHAIB SERTA MENJADIKAN PENGAMALNYA SERBA CUKUP 


MEMBANTU MELUNASI HUTANG PIUTANG YANG ANDA TANGGUNG 


JUGA DIGUNAKAN UNTUK MENDAPATKAN PENGARUH DAN KEKUASAAN DALAM SESEBUAH KUMPULAN MAUPUN JABATAN DALAM MASA YANG CEPAT


PENGASIHAN DIRI TINGKAT TINGGI DAN MAMPU MEMBUAT MENDIAN PENGASIH KEPADA PESAKIT YANG BERHAJAT


MEMILIKI DAYA KEKUATAN DALAMAN PARA RAJA


MEMPEROLEHI ILMU HIKMAH DAN KEMAMPUAN GHAIB DALAM KEHIDUPAN


JUGA DIKURNIAKAN ILHAM DAN ILMU LADUNI SUPAYA BIJAKSANA DALAM MEMBUAT KEPUTUSAN 


MEMPUNYAI DAYA PENYEMBUHAN YANG DAPAT DIGUNAKAN DALAM RAWATAN SAKIT FIZIKAL MAUPUN SAKIT BATIN 


SERTA BANYAK LAGI YANG AKAN ANDA RASAKAN DAN DAPAT ANDA GUNAKAN. SENARAI FADHILAT DI ATAS IALAH APA YANG DIBERITAHU OLEH GURU ABANG DAN APA YANG ABANG RASAKAN SENDIRI. ABANG BOLEH KATAKAN ILMU INI SANGAT BERMANFAAT DAN SANGAT SESUAI UNTUK YANG MALAS NAK AMAL BANYAK-BANYAK ILMU KERANA SEGALA URUSAN DUNIA SUDAH TERKANDUNG DI DALAM MALIKUL KHOMSI INI. DENGAN ILMU DAN KALIMAT PENUNDUK TERSEBUT ANDA BOLEH PELBAGAIKAN PENGGUNAANNYA DI JALAN YANG BENAR KERANA MALAIKAT YANG MENJAGA ILMU INI AMAT-AMAT PATUH DAN SETIA PADA PENGAMAL. 


ABANG BERLEPAS DIRI JIKA ANDA MENGGUNAKAN ILMU INI KE ARAH KEJAHATAN KERANA ABANG SUDAH BERPESAN DAN AMANATKAN PADA ANDA AGAR JANGAN SESEKALI MENYALAHGUNAKAN ILMU INI. 



MAHAR PENGENALAN BAGI MALIKUL KHOMSI INI:

RM 333 SAHAJA 

ABANG SARANKAN ANDA MELAKSANAKAN SOLAT ISTIKHARAH DAHULU JIKA ANDA RAGU-RAGU MEMPELAJARI ILMU INI. IN SHA ALLAH ANDA AKAN PEROLEHI PETUNJUK TENTANG KEILMUAN INI.  


 


5 comments:

  1. Assalamualaikum..bagaimana nak menghubungi Tuan Megat ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam tuan boleh ws no 01123615235

      Delete
  2. Asasalamualaikum, Pak kiyai..mohon bergabung.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah Saya Akui Benar Menjadi Terima Kasih Sifu...

    ReplyDelete