MANTRA DATUK RAJA GANGGANG

 


Assalamualaikum wbt dan salam bahagia semua, apa khabar? Hampir seminggu blog MGT sunyi tanpa keluaran ilmu baru. Maaf kerana abang agak sibuk dengan beberapa urusan dan hari ini baru abang ada masa nak layan blog. Seperti yang abang janjikan tempohari, hari ini abang akan keluarkan sebuah keilmuan yang berasal dari ISTANA BANJAR yang abang perolehi dari salah seorang guru abang. Guru abang ini merupakan keturunan kesultanan raja banjar dan beliau juga diamanahkan sebagai PEMEGANG AMANAH KEILMUAN ISTANA RAJA BANJAR. Abang sangat-sangat yakin bahawa keilmuan ini masih "dara" kerana dijamin belum pernah diajarkan oleh mana-mana perguruan sekalipun kerana pewarisnya sangat sedikit. 

Ilmunya bernama MANTRA DATUK RAJA GANGGANG dan abang belum pernah mengajarkan kepada sesiapa termasuk murid lama dan murid yang rapat. Siapakah Datuk Raja Ganggang? Beliau merupakan PEMBESAR DALAM KESULTANAN BANJAR pada satu ketika dahulu dan beliau sangat masyhur dengan keramat dan kesaktiannya sehingga digeruni dan dihormati ramai. Datuk Raja Ganggang juga adalah teras utama di dalam penaklukan meluaskan jajahan kekuasaan raja banjar di zamannya. Kesultanan Banjar sememangnya terkenal dengan kehebatan dan kesaktian iaitu bermula dari raja mereka sehingga kepada pembesar-pembesar istana, semuanya mempunyai KERAMAT masing-masing. Ilmu peninggalan mereka sangat banyak dan Alhamdulillah abang berpeluang mewarisinya ketika di perantauan dulu. Beruntunglah orang yang bakal mempelajari keilmuan ini kerana ianya tergolong di dalam ILMU RAHSIA KESULTANAN BANJAR dan ilmu ini dulu sebenarnya hanya diajarkan kepada keturunan kerabat raja banjar sahaja secara turun-temurun. Abang mendapat keizinan dan mandat penuh untuk menyebarkan keilmuan warisan ini agar tidak mati ditelan zaman. 

Mantra Datuk Raja Ganggang ini mempunyai fadhilat khusus iaitu berfungsi sebagai PESUGIHAN ILMU. Mungkin ramai orang jarang mendengar tentang ilmu PESUGIHAN ILMU. Ketahuilah sesungguhnya ilmu sugih mempunyai banyak aliran dan pecahannya. Ianya bukan saja tertakluk kepada urusan kekayaan dan kerezekian malah ada aliran ilmu sugih yang khas untuk membantu para pengamal MENJAYAKAN SELURUH KEILMUAN KEBATINAN YANG MEREKA MILIKI DAN MENGUASAINYA SECARA MAKSIMUM. Dengan wasilah keilmuan Datuk Raja Ganggang, in sha Allah kesemua ilmu yang anda miliki akan menyatu sempurna di dalam roh dan jasad anda. 

JIKA ANDA MEMPUNYAI MASALAH SEPERTI: 

1. ANDA SUSAH UNTUK MERASAI KELEBIHAN DAN ENERGY SESEBUAH ILMU MESKIPUN SUDAH MENGAMALKANNYA SEKIAN LAMA 

2. MESKIPUN ANDA SUDAH MEMPUNYAI BANYAK ILMU MATA BATIN NAMUN DERIA KEENAM ANDA TETAP TIDAK AKTIF DAN KURANG MAKSIMUM 

3. ANDA TIDAK ADA MASA UNTUK MENGAMALKAN KESEMUA ILMU AKIBAT KEKANGAN MASA KERJA   


Jika anda mengalami masalah-masalah demikian maka Mantra Datuk Raja Ganggang inilah SENJATA TERBAIK untuk mengatasinya. Abang juga mengalami masalah yang sama ketika abang masih "pemula" di dalam dunia keilmuan. Kisah abang dengan ilmu ini bermula apabila abang kecewa kerana sering gagal menguasai ilmu-ilmu yang abang amalkan. Biarpun telah wirid berjam-jam, berhari-hari, berpuasa, menahan mata dan pelbagai usaha abang lakukan namun tetap tak memberi hasil yang memuaskan. Abang memberitahu masalah tersebut kepada guru abang dan beliau mengatakan "KAMU PERLU MEMILIKI SATU KEILMUAN YANG MAMPU MEMPERBESARKAN WADAH BATIN KAMU SERTA MAMPU MENGHIDUPKAN DAN MENGUATKAN SELURUH ILMU YANG ADA DI DALAM DADA KAMU" lalu beliau menjabat tangan abang dan mengijazahkan Mantra Datuk Raja Ganggang. Inilah ilmu yang menjadi "resepi rahsia" abang untuk menguasai ilmu dalam masa yang singkat. 

Perlu anda ketahui bahawa masalah yang abang senaraikan di atas berpunca dari WADAH BATIN ANDA YANG KECIL DAN LEMAH. Ya itulah punca utamanya yang membuatkan anda tidak boleh menguasai sesebuah ilmu dengan maksimum. Para guru dulu mengatakan "SEMUA ILMU ITU MEMPUNYAI SIFAT KEKUATAN YANG SAMA TAPI YANG MEMBEZAKAN KITA DENGAN ORANG LAIN IALAH TINGKAT WADAH BATIN MASING-MASING. ORANG DULU MENGUASAI KEILMUAN DALAM MASA YANG PENDEK KERANA MEREKA MEMPUNYAI WADAH BATIN YANG BESAR DAN KUAT SEDANGKAN KITA MEMAKAN MASA YANG LAMA UNTUK MENGUASAINYA". Wadah batin ini seperti gelas dan ilmu itu seperti air, jika gelas anda kecil dan kuantiti air dituangkan banyak maka ianya akan melimpah dan tumpah. Namun jika gelas anda besar dan kuat, tuang saja sebanyak mana air di dalamnya yang anda mahu, pasti tidak akan melimpah dan boleh ditampung. Air yang tumpah itulah kiasan kepada ilmu yang gagal anda kuasai kerana sering "tumpah" ke tempat yang lain. 

MANFAAT KHUSUS MENGAMALKAN MANTRA DATUK RAJA GANGGANG : 

1. MEMPERBESARKAN DAN MENGUATKAN WADAH BATIN DIRI ANDA AGAR DAPAT MENAMPUNG PULUHAN BAHKAN RATUSAN ILMU SEKALIPUN 

2. MENAMBAH/BOOSTER DAN MEMULIHKAN "TENAGA" SELURUH KEILMUAN YANG ANDA MILIKI MESKIPUN TELAH LAMA TIDAK MENGAMALKANNYA 

3. MEMPERCEPATKAN KEMUJARABAN KEILMUAN DAN MENYEMPURNAKAN KEILMUAN TERSEBUT AGAR SEBATI DENGAN DIRI ANDA BAIK ILMU DARI ALIRAN KHODAM, JAMPI MANTRA, HIZIB, ISMU ATAU KALIMAT.

Mantra Datuk Raja Ganggang ini sangat pendek bacaannya iaitu hanya sepanjang Basmallah sahaja dan berbahasa banjar kuno. Walaupun mantranya pendek namun di dalamnya terkandung BAIT KERAMAT yang sangat dahsyat sehingga mampu menundukkan seluruh keilmuan yang anda miliki. Mantra inilah yang menjadi rahsia utama kesaktian Datuk Raja Ganggang kerana mengamalkan mantra ini sama seperti anda mengamalkan seluruh keilmuan yang pernah anda pelajari. Anda juga boleh menggunakan mantra ini secara "tunggal" atau dipadukan dengan ilmu yang anda ingin tajamkan. 

Kaedah mengamalkannya juga berbeza dengan ilmu-ilmu yang lain yakni anda hanya perlu mengamalkannya pada setiap malam Jumaat dan malam kelahiran anda sahaja. Malam kelahiran itu macam mana? Malam kelahiran bermaksud malam hari anda dilahirkan di dunia contohnya : Anda lahir pada 8/8/1972 dan hari tersebut jatuh pada hari Sabtu maka anda kena amalkan ilmu ini pada setiap MALAM SABTU. Kenapa perlu diamalkan pada malam kelahiran? Kerana malam kelahiran mengandungi 1001 rahsia tentang asal usul kejadian diri yang mempengaruhi tingkat "kesempurnaan" batin seseorang. Oleh yang demikian, malam kelahiran adalah waktu yang paling tepat dan terbaik untuk menguasai sebarang keilmuan yang berunsurkan kebatinan dan kesaktian. Riyadhoh ilmu ini hanya memakan masa kurang dari 10 minit sahaja, sangat ringkas namun kesannya sangat dahsyat. Abang berani jamin kerana abang telah merasainya sendiri. 

MANTRA DATUK RAJA GANGGANG INI JUGA MEMPUNYAI FUNGSI SEPERTI: 

1. MENGAKTIFKAN DAN MEMBANGUNKAN TENAGA DALAM YANG DAHSYAT

2. MEMBUKA TUJUH TITIK RAHSIA PADA TUBUH YANG MENJADI TONGGAK KEJAYAAN UTAMA UNTUK MENGUASAI ILMU DENGAN SEMPURNA DAN MEMBUKA SELURUH BAKAT TERPENDAM

3. MENGHIDUPKAN SELURUH PANCA INDERA GHOIB YANG TERTUTUP TERMASUK MATA BATIN, KASYAF, DERIA RASA, DAN FIRASAT HATI 

4. MEMBUKA MATA BATIN SEHINGGA DAPAT MENYAKSIKAN ALAM GHOIB, KHODAM DIRI DAN MELIHAT KHODAM ILMU YANG ANDA AMALKAN

5. ANDA DAPAT MENAMPUNG KEILMUAN YANG BANYAK TANPA SEBARANG EFFECT NEGATIF DAN MELINDUNGI DIRI ANDA DARI PENYAKIT GILA ISIM 

6. ANDA AKAN MEMPUNYAI DAYA SCANNING YANG CUKUP TAJAM YAKNI DAPAT MERASAKAN AURA DAN GETARAN SESEBUAH BENDA ATAU KAWASAN (PEJAMKAN MATA LALU LAFAZKAN MANTRANYA SEBANYAK 3X SAMBIL MENGHALAKAN TAPAK TANGAN ANDA KEPADA SESUATU YANG INGIN ANDA RASAI) 

7. ANDA JUGA DAPAT MERASAKAN DAN MEMBACA GETARAN AURA SESEORANG YANG BERILMU MELALUI GAMBAR ATAU SECARA BERHADAPAN

8. ANDA JUGA DAPAT MERASAI SEKUAT MANA TENAGA SESEBUAH ILMU BIARPUN ANDA BELUM MENGAMALKANNYA 

9. MENGHIDUPKAN ROH KEILMUAN DAN MENINGKATKAN KEAMPUHANNYA

10. MEMBERI PETUNJUK TENTANG KEILMUAN YANG ANDA AMALKAN MELALUI BISIKAN LADUNI DAN MEMBUKA RAHSIA KEILMUAN TERSEBUT 

11. MEMPERCEPATKAN KEHADIRAN KHODAM ILMU DAN MENUNDUKKANNYA 

12. MUSUH TIDAK DAPAT MENGUNCI DAN PASONG KESAKTIAN ANDA MESKIPUN MEREKA MENGGUNAKAN ILMU KUNCIAN TAHAP TINGGI (MANTRA INI MEMPUNYAI KEKUATAN PENDINDING DIRI YANG SANGAT DAHSYAT) 

13. PENGAMAL AKAN MEMPEROLEHI DAYA KESAKTIAN DAN KANURAGAN DATUK RAJA GANGGANG

  

 Ilmu ini boleh dipelajari oleh muslim dan non muslim, bebas tanpa mengira bangsa. Sesi pengijazahan ilmu ini tidak memerlukan sebarang medium seperti air atau apa-apa. Anda cukup memberikan nama penuh anda lalu abang akan wushulkan dalam solat hajat dan pdf keilmuannya abang berikan dan anda boleh terus amalkan. Abang turunkan ilmu ini sesuai dengan bagaimana abang terima ilmu ini dari guru abang dulu.

 

MAHAR KEILMUAN:

SEBANYAK RM 221

 SEBARANG PERTANYAAN ATAU PEMAHARAN ILMU SILA KLIK SINI



No comments:

Post a Comment