KALIMAT HARIMAU ALLAH



KALIMAT HARIMAU ALLAH 

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera buat semua pengunjung-pengunjung dan para murid yang dikasihi,  
 
Apa khabar? Abang harap anda semua berada dalam keadaan sihat walafiat dan abang doakan semoga dipermudahkan segala urusan anda semua. Setelah seminggu lebih abang menyepi dari blog MGT dan kini abang kembali membawa PELBAGAI KEILMUAN HYPER RARE untuk dihidangkan kepada anda semua dan in sha Allah dapat MEMENUHI SEGALA KEHENDAK ANDA & MENYELESAIKAN SEGALA MASALAH DUNIA anda. Pada hari ini abang akan melancarkan sebuah keilmuan iaitu KALIMAT HARIMAU ALLAH khusus untuk anda yang meminati dan mencintai aliran KEILMUAN HARIMAU dan juga bagus untuk pemula yang baru nak "berkecimpung" di dalam aliran keilmuan harimau, KALIMAT HARIMAU ALLAH INILAH JAWAPANNYA DAN PILIHAN YANG TERBAIK UNTUK ANDA ! Ilmu Harimau menjadi LAGENDA TERTUA di Nusantara dan ianya semenjak zaman-berzaman diminati dan diburu oleh Ahli Kebatinan termasuk diri abang sendiri hehe. Tambahan, ketika abang memaharkan geliga yang berkhodamkan harimau di blog sentiasa SOLD OUT dan berebut orang memaharkannya.  
  
Selain itu, punca abang menyepi dari blog ini adalah semata-mata untuk focus MENGULIK, MENGKAJI & MENGGALI keilmuan Harimau Allah ini dengan lebih mendalam hingga abang perlu mengorbankan masa dan tenaga yang banyak. Jika anda lihat pada gambar di atas terdapat sebaris ayat yang tertera iaitu "ANUGERAH DARI YANG MAHA PERKASA" dan abang juga yakin bahawa anda pasti tertanya-tanya mengapa ilmu ini bernama HARIMAU ALLAH?  Tenang, abang akan ceritakan sebab musababnya kepada anda. Kisah ini bermula pada 10 RAMADHAN TERAKHIR iaitu dalam jangka waktu 10 malam tersebut, abang mendapat pelbagai isyaroh dalam bentuk "mimpi" dan " bisikan BAIT-BAIT KALIMAT" yang aneh dan tidak pernah abang lihat dan temui sebelum ini. Abang mencatat bait kalimat yang abang perolehi tersebut pada sebuah kitab ilmu milik abang. Hari demi hari abang mengamati dan mencatat isyaroh yang abang dapatkan itu lalu abang rangkumkan kesemuanya sehingga ianya SEMPURNA menjadi sebuah bacaan keilmuan yang lengkap. Namun begitu, abang tetap merujuk bacaannya pada beberapa orang guru abang dan mereka MENGESAHKAN lalu memberitahu "INILAH HADIAH BUAT KAMU MEGAT, TAHNIAH". Oleh yang demikian, abang mahu membuat DISCLAIMER sebelum abang melanjutkan keterangan ilmu ini. 

DISCLAIMER : KALIMAT HARIMAU ALLAH INI HANYA DIMILIKI OLEH ABANG DAN PERGURUAN MEGAT GUNUNG TEBU SAHAJA. TIDAK ADA GURU ATAU PERGURUAN SELAIN ABANG YANG MEMILIKI ILMU INI KERANA IANYA DI-ANUGERAHKAN KEPADA ABANG SAHAJA TANPA WASILAH PERANTARAAN MANA-MANA GURU MANUSIA. ABANG YAKIN 1000% BAHAWA BACAAN ILMU INI TIDAK PERNAH ANDA TEMUI DI MANA-MANA PUN MELAINKAN HANYA ADA DI PERGURUAN MEGAT GUNUNG TEBU !

Sekali lagi abang tegaskan bahawa KALIMAT HARIMAU ALLAH versi abang ini tidak sama dengan ilmu-ilmu harimau yang bertebaran di luar sana. Antara sebabnya adalah kebanyakan ilmu aliran harimau itu selalunya bersifat khusus untuk KESAKTIAN PEPERANGAN & TEMPUR sahaja seperti Mantra Amuk Harimau Puteh yang abang ajarkan sebelum ini manakala ilmu KALIMAT HARIMAU ALLAH yang abang miliki ini pula ialah sebuah ilmu harimau yang bersifat KESAKTIANNYA MULTIFUNGSI & MULTI-HAJAT UNTUK BERBAGAI-BAGAI URUSAN DUNIAWI. KHODAM HARIMAU ALLAH yang menjaga kalimat ini mempunyai pelbagai kebolehan dan kesaktian dalam MENANGANI dan MENJAYAKAN pelbagai urusan duniawi dan abang boleh katakan jika anda mempelajari satu ilmu ini saja maka anda sudah menjadi AHLI HARIMAU yang pakar dalam bidang keilmuan aliran harimau. Seterusnya, anda akan menjadi seorang PAHLAWAN HARIMAU yang GAGAH DAN HEBAT serta sentiasa bersiap sedia untuk BERTARUNG & BERTEMPUR dalam situasi apapun kerana di dalam KALIMAT HARIMAU ALLAH ini mengandungi kesaktian peperangan yang SANGAT DAHSYAT iaitu "KEKUATAN HARIMAU MURKA" yang berteraskan salah satu sifat Allah SWT iaitu sifat YA MUNTAQIM yang bermaksud MAHA PENYEKSA dan kekuatan harimau murka ini MELANGKAUI lebih hebat dari Ilmu Perang Harimau yang lain. Seterusnya, anda juga akan menjadi PAWANG HARIMAU yang boleh dimanfaatkan untuk membantu masyarakat ketika mereka dilanda apa jua kes, masalah dan penyakit hanya dengan menggunakan wasilah ilmu KALIMAT HARIMAU ALLAH sahaja kerana khodamnya berkebolehan menyelesaikan apa jua masalah yang rumit dan mempunyai AURA PENYEMBUHAN HARIMAU yang sangat kuat untuk menyembuhkan pelbagai penyakit fizikal dan penyakit batin dengan izin Allah. 

Keistimewaan keilmuan ini bukan setakat itu saja malah ada 1 lagi keistimewaan dan kejutan yang SANGAT-SANGAT MENGEJUTKAN abang iaitu KALIMAT HARIMAU ALLAH ini memiliki hubungannya dengan ALAM JABBARUT dan ketahuilah bahawa alam tersebut adalah antara alam tertinggi yang diciptakan oleh ALLAH SWT. Ya, ilmu ini juga mempunyai KESAKTIAN/KEKUATAN dari ALAM JABBARUT kerana pada bait kalimat pertama yang abang dapat melalui isyaroh tersebut, kalimatnya mengandungi kunci untuk "AKSES" kekuatan ALAM JABBARUT untuk disalurkan kepada pengamal keilmuan ini yang juga boleh digunakan untuk bermacam-macam hajat.
 
Di samping itu, abang mahu ingatkan bahawa ilmu ini bukanlah abang ajarkan kepada anda dengan sewenang-wenangnya, jika anda menyangka bahawa setelah abang mendapatkan ilmu ini lalu terus abang ajarkan dan ijazahkan kepada anda dengan melulu maka ANDA SALAH. Sebelum abang menurunkannya kepada anda, abang akan riyadhohkan dan menguliknya terlebih dahulu sehingga abang benar-benar mendapatkan "KUNCI, RAHSIA, SIRR & ASROR" di dalam ilmu ini. Namun kali ini, abang tidak menguliknya seorang diri kerana abang telah memilih seorang sahabat seperguruan abang untuk menguliknya bersama kerana kami telah bersepakat untuk menggali keilmuan ini. Kalimat Harimau Allah melalui 3 FASA RITUAL untuk mendapatkan rahsia, sirr & asrornya iaitu : 

1. RITUAL MENGULIK - Sebuah ritual yang perlu abang wiridkan kalimat keilmuannya di dalam jumlah yang sangat banyak bagi mengaktifkan ROH & ASROR KEILMUAN.

2. RITUAL KERAMAT WALI - Sebuah ritual yang abang perlu lakukan dengan menzikirkan MANTRA KERAMAT WALI dengan bilangan yang ditetapkan dan ritual ini bertujuan KHUSUS untuk "MENGUATKAN DAYA MULTIFUNGSI" pada Kalimat Harimau Allah ini. 

3. RITUAL BAITUL MUNTAHA - Ritual ini pula abang menggunakan sebuah ilmu khusus yang bernama ZIKIR BAITUL MUNTAHA yang perlu abang zikirkan dan ditujukan KHUSUS kepada Kalimat Harimau Allah supaya ilmu tersebut "WUSHUL" dan bertambah "KEBERKAHANNYA" apabila diamalkan oleh seseorang

3 fasa ritual di atas bertujuan untuk menyempurnakan ilmu Kalimat Harimau Allah lantas barulah ianya boleh digunakan dan diajarkan kepada anda. Abang menceritakannya kerana agar anda tahu bahawa betapa rumitnya abang untuk menguasai dan mengeluarkan sesebuah ILMU YANG BERKUALITI kepada anda semua. Pengalaman abang ketika riyadhoh dan meritualkan ilmu ini sangat banyak dan menarik. Salah satu pengalamannya adalah abang dapat melihat WUJUD KHODAM HARIMAU yang ditugaskan untuk menjaga kalimat keilmuan ini dan abang melihatnya pada malam ketiga abang meritualkannya dan ciri-ciri khodam tersebut yang boleh abang sebutkan adalah : 

1. KHODAM HARIMAU INI BERSAIZ SANGAT BESAR, TINGGI SERTA SANGAT BERWIBAWA

2. KHODAM HARIMAU INI BERBULU LEBAT DAN BERWARNA XXXX (AKAN DIBERITAHU KEPADA PENGAMAL KEILMUAN INI)

3. KHODAM INI BERSIFAT PENDIAM DI HADAPAN PENGAMALNYA NAMUN SANGAT GARANG DAN AGRESIF KETIKA MENJALANKAN TUGAS YANG DIPERINTAHKAN

Selain itu, sewaktu dalam tempoh abang meritualkan dan mengulik ilmu ini lantas abang juga "MENGUJI" seberapa sakti kekuatannya iaitu pertama sekali abang menggunakan ilmu ini untuk MENGANGKAT BARANG BERAT yakni abang merapalkan kalimat harimau Allah ini sebanyak 7 kali lalu abang mencuba mengangkat sebuah barang yang sangat berat dan ianya hanya dapat diangkat minimum dengan kekuatan 3 orang laki-laki namun abang BERJAYA MENGANGKATNYA SEORANG DIRIKedua, abang juga merapal kalimat ini untuk menjadikan wajah abang DIGERUNI dan ianya benar-benar terjadi, orang yang melihat abang terus tunduk patuh dan mengatakan wajah abang kelihatan BENGIS walhal abang bukan dalam keadaan marah pun hahaha. 

Bacaan keilmuan KALIMAT HARIMAU ALLAH ini SANGAT PENDEK yakni hanya sepanjang Surah Al-Ikhlas sahaja dan ianya berbahasa ARAB yang diakhiri dengan kalimat HU ALLAH serta mempunyai makna yang jelas. Namun sebelum anda ingin mula mengamalkannya, anda dikehendaki membaca sebuah MANTRA PENDEK sebanyak 3 kali sebagai PEMBUKAAN AMALAN. Mantra tersebut dibaca bertujuan untuk MENG-IKTIKADKAN diri anda menjadi HARIMAU ALLAH secara zahir dan batin iaitu anda perlu menyebutkan NAMA PENUH ANDA BIN AYAH & BINTI IBU pada pengakhiran bacaan mantra tersebut. Setelah itu, barulah anda boleh menzikirkan KALIMAT HARIMAU ALLAH ini sebanyak 100x sahaja selama 7 malam berturut-turut. Apabila sudah selesai 7 malam maka secara AUTOMATIK segala kekuatan, kelebihan, karomah dan kesaktian HARIMAU ALLAH akan MENYATU & SEBATI dalam diri anda serta boleh diuji cuba untuk apa jua hajat. Nasihat abang gunakanlah ilmu ini ke arah kebaikan dan jangan digunakan untuk mencelakakan orang kecuali anda BENAR-BENAR DIZALIMI kerana khodam keilmuan ini sangat PATUH & TAAT menjalankan perintah pengamalnya baik untuk urusan "JALUR KANAN" dan juga "JALUR KIRI".

KALIMAT HARIMAU ALLAH MEMILIKI PELBAGAI KAROMAH DAN KESAKTIAN DAN ANTARANYA: 

1. RAJA KHARISMA DAN KEWIBAWAAN YANG SANGAT KUAT DI MATA MANUSIA DAN JUGA DI ALAM GHAIB 

2. RAJA PENGASEHAN DAN PENYERI WAJAH TINGKAT TINGGI TERUTAMA SEKALI PADA KEDUA-DUA MATA ANDA YANG AKAN MENJADI SANGAT TAJAM DAN SESIAPA YANG MERENUNG MATA ANDA PASTI AKAN TERPERSONA DAN TERTARIK SEPERTIMANA MATA SEEKOR HARIMAU 

3. MENAIKKAN PENGARUH DAN KEKUASAAN BAIK DALAM SESEBUAH KUMPULAN, PERSATUAN DAN JABATAN (SENANG NAIK PANGKAT DAN MENDAPAT PENGIKUT)

4. PENJAGA KEDUDUKAN DAN MARTABAT PENGAMAL DARI DIJATUHKAN ATAU DIFITNAH OLEH SESIAPA DAN PENGAMAL JUGA AKAN DIKURNIAKAN PENUMBAL AUTOMATIK YAKNI SESIAPA SAJA YANG BERNIAT JAHAT KE ATAS PENGAMAL MAKA SECARA TIDAK LANGSUNG KHODAM HARIMAU INI AKAN "MENGHAJAR" MEREKA TANPA PERLU ANDA MENYURUHNYA

5. KALIMAT HARIMAU ALLAH INI JUGA SANGAT SESUAI UNTUK ANDA YANG SERING DIBULI, DIRENDAH-RENDAHKAN DAN DIPULAU

6. JALAN KEMENANGAN DALAM SETIAP PERLAWANAN DAN PERTANDINGAN SERTA JALAN KEJAYAAN DI DALAM APA JUA URUSAN DUNIAWI 

7. PENARIK KEREZEKIAN DAN KEBERUNTUNGAN SERTA MELARISKAN DAGANGAN DAN KEDAI YANG SEPI   

8. PENGAMAL MAMPU MENGUBATI PELBAGAI PENYAKIT BAIK PENYAKIT FIZIKAL DAN PENYAKIT BATINIYYAH SEPERTI SIHIR DAN LAIN-LAIN

9. PENGAMAL AKAN DIKURNIAKAN PERSILATAN GHAIB HARIMAU ALLAH KETIKA BERTARUNG DAN KETIKA DISERANG MENGEJUT OLEH MUSUH

10. PENGAMAL AKAN MEMPUNYAI SEMANGAT KEBERANIAN HARIMAU ALLAH YANG LUAR BIASA DAN DAYA KEYAKINAN DIRI YANG SANGAT TINGGI (MENGUBATI PENYAKIT LEMAH SEMANGAT DAN GUGUP)

11. PENGAMAL AKAN MEMILIKI KEKUATAN BERTARUNG DAN KEGAGAHAN BADAN YANG LUAR BIASA SEPERTI SEEKOR HARIMAU PERKASA

12. KEKUATAN PUKULAN HARIMAU MURKA YANG SANGAT BERBISA DAN PENGAMAL JUGA AKAN MEMILIKI KEKUATAN CENGKAMAN HARIMAU PADA KEDUA TANGANNYA

13. PERISAI DIRI DARI KEJAHATAN MAKHLUK DAN KEKEBALAN LUAR BIASA DARI SEBARANG SENJATA TAJAM DAN TUMPUL 

14. KALIMAT HARIMAU ALLAH INI JUGA BOLEH DIGUNAKAN UNTUK MEMBALAS KEZALIMAN MUSUH SECARA "ATAS ANGIN" IAITU TANPA ANDA PERLU MENGOTORKAN TANGAN ANDA SEDIKITPUN. ANDA HANYA PERLU MENDIRIKAN SOLAT HAJAT 2 RAKAAT LALU SEBUTLAH HAJAT ANDA AGAR PENZALIM TERSEBUT MENDAPAT BALASAN YANG SETIMPAL DAN WIRIDKAN KALIMAT HARIMAU ALLAH INI SEBANYAK XX 

15. PENGAMAL MAMPU MEMPERKUATKAN/BOOSTER AURA SESEBUAH ITEM YANG BERKAITAN DENGAN HARIMAU SEPERTI GELIGA HARIMAU, MISAI HARIMAU, KULIT HARIMAU DAN TARING HARIMAU DENGAN CUKUP MEMBACAKAN KALIMAT HARIMAU ALLAH SEBANYAK 3 KALI DITIUPKAN PADANYA

16. KALIMAT HARIMAU ALLAH JUGA AKAN MENYEMPURNAKAN SEGALA KEILMUAN HARIMAU DI DALAM DIRI ANDA DAN KALIMAT INI JUGA BOLEH DIGUNAKAN UNTUK MENGISI KEKUATAN HARIMAU ALLAH PADA SESEORANG ATAU SEBUAH BENDA (TATACARANYA AKAN ABANG AJARKAN DI DALAM PDF KEILMUAN) 

DAN BANYAK LAGI MANFAAT YANG AKAN DIRASAKAN OLEH PENGAMAL KETIKA MENGULIK DAN MENGAMALKAN ILMU INI. INTINYA, KALIMAT HARIMAU ALLAH INI BENAR-BENAR MULTIFUNGSI. BERBAHAGIALAH MEREKA YANG MEMPELAJARI ILMU INI!  

ILMU INI BOLEH DIPELAJARI OLEH SESIAPAPUN TANPA MENGIRA BANGSA DAN AGAMA 

Sesi pengijazahan ilmu ini tidak memerlukan sebarang medium seperti air atau apa-apa. Anda cukup memberikan nama penuh anda lalu abang akan wushulkan dalam solat hajat dan pdf keilmuannya abang berikan dan anda boleh terus amalkan. Abang juga menyarankan anda mendirikan solat istikharah sebelum mempelajari keilmuan ini jika masih ada keraguan di hati kerana ABANG TIDAK SUKA MENGAJAR ORANG YANG WAS-WAS.

MAHAR KALIMAT HARIMAU ALLAH:

SEBANYAK RM 303 SAHAJA

SEBARANG PERTANYAAN ATAU PEMAHARAN ILMU SILA KLIK SINI
 


No comments:

Post a Comment