ILMU BAKAL KELUAR DI BULAN RAMADHON

 



Assalamualaikum dan salam bahagia semua, esok dah kita akan mula berpuasa di bulan Ramadhon anda semua dah bersedia menahan lapar dan dahaga? Moga Ramadhon kali ini membawa keberkahan kepada kita dan ilmu-ilmu yang kita amalkan in sha Allah. Mungkin esok atau lusa abang akan masukkan sebuah ilmu khodam yang bernama KALIMAT KHODAM HANUMAN di blog. Khodam Hanuman kali ini bukanlah sekadar khodam isian tetapi abang ijazahkan sekali amalan "Kalimat" untuk menghadirkan khodam hanuman. Sebuah ilmu langka dan sangat simple tetapi kesan dan kelebihannya sangat KETARA. 

Sempena bulan Ramadhon ini juga in sha Allah abang akan keluarkan sebuah keilmuan yang berkait dengan aliran kerohanian Hikmah Makrifah. Sebuah ilmu yang abang rumuskan hasil dari pelajaran abang dengan guru-guru dulu. Ilmunya bernama SIRR HAKEKAT atau digelar SIRR MAKRIFATBILLAH, berfungsi bukan saja untuk dunia bahkan juga untuk akhirat. Satu ilmu yang lengkap untuk kelebihan dua sisi yakni dunia dan akhirat.

Sempena bulan yang berkah ini juga abang akan keluarkan sebuah ilmu khodam yang sangat rare kelebihan dan keunikannya iaitu PERJANJIAN DURGO. Perjanjian ini dijaga oleh Khodam Perempuan tetapi khasiatnya ..... rahsia. Nantikan saja ya

Oh ya ini testimoni terbaru yang murid abang alami semenjak mengambil ijazah MALIKUL KHOMSI, moga terus bermanfaat hendaknya. 


MASIH RAGU-RAGU DENGAN KEILMUAN PERGURUAN MEGAT GUNUNG TEBU? RAGUMU RUGIMUUUU. TERUSKAN BERFIKIR SEHINGGA MERUGIKAN MASA DAN TIDAK MEMBERI SEBARANG PERUBAHAN DALAM HIDUP HUHU




No comments:

Post a Comment