SI JARI GETIH





Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengunjung setia dan pengujung baru di blog MGT, Kali ini abang hadirkan sebuah keilmuan yang bernama SI JARI GETIH yang bermaksud "JARI YANG BERDARAH". Jari yang berdarah bukanlah membawa makna keilmuan yang menyeramkan tetapi kerana kehebatan ilmu ini mampu membuatkan jari anda serbaguna di dalam bidang kebatinan. Si Jari Getih juga adalah gelaran yang abang terima dari seorang guru abang apabila abang berjaya mengkhatamkan keilmuannya yang berkaitan dengan "JARI". Keilmuan ini memang menjadi pegangan abang sejak sekian lama ketika berkecimpung di dalam dunia kebatinan antaranya termasuk:

1. URUSAN RAWATAN

2. URUSAN PEMAGARAN 

3. URUSAN PENGISIAN 

4. URUSAN PELARISAN

Hanya dengan 1 keilmuan ini abang sudah membantu pelbagai hajat pesakit abang. Oh ya semalam ada yang tanya abang ada buat rawatan ke sekarang? Maaf abang bercuti selama sebulan kerana abang ingin focus kepada pengijazahan ilmu dan mengulik ilmu-ilmu abang kembali. Ilmu ini bersanad dari salah seorang guru abang yang mewarisinya dari cicit kepada seorang sultan yang bertaraf waliyullah. Sultan-sultan dulu kebanyakannya orang yang handal di dalam spiritual dan sebab itulah mereka mempunyai "DAULAT" masing-masing. Seingat abang ada seorang sultan di negeri Terengganu yang sangat sakti sehingga mampu mengangkat jambatan hanya dengan sebelah tangan sahaja. 

Keilmuan SI JARI GETIH sangat sesuai kepada semua jantina baik laki atau perempuan kerana tenaga ilmu ini sangat "sejuk" tetapi kemampuannya pelbagai. SI JARI GETIH akan melengkapi 2 sisi anda  iaitu SISI PERUBATAN DAN SISI PEPERANGAN. Anda mampu menguasai 2 sisi ini sekaligus kerana di dalam Si Jari Getih mengandungi 4 Kalimat:

1. DUA ASMA ALLAH YANG MELENGKAPI DUA SISI

2. DUA KATA YANG MEWAKILI URUSAN RAWATAN DAN PEPERANGAN

Bacaan ilmunya sangat pendek dan anda dapat menghafalnya kurang dari 4 minit sahaja. Kaedah amalannya juga ringkas yang perlu diamalkan selama 7 malam berturut-turut yang beserta solat hajat. Keilmuan Si Jari Getih ini juga tidak mengandungi sebarang perantaraan khodam kerana kekuatannya murni terus dari ALLAH SWT. Semoga dengan wasilah keilmuan ini akan melahirkan lebih ramai lagi ahli kebatinan yang boleh membantu masyarakat dan yang paling penting sebagai persediaan kita menjaga dan mengubati ahli keluarga kita sendiri. 

ADAPUN FADHILAT KHUSUS KEILMUAN SI JARI GETIH ADALAH: 

1. JARI ANDA AKAN MEMPUNYAI KEKUATAN DAYA PENYEMBUHAN UNTUK MENGUBATI SEBARANG PENYAKIT BAIK FIZIKAL ATAUPUN MISTIK (SESUAI UNTUK ORANG YANG INGIN MENJADI PERAWAT)

2. JARI ANDA MAMPU MEMBUAT AIR PENAWAR DENGAN KAEDAH YANG RINGKAS TANPA PERLU BACAAN YANG PANJANG

3. JARI ANDA MAMPU MEMAGAR SESEBUAH KAWASAN TANPA PERANTARAAN KHODAM 

4. JARI ANDA JUGA MAMPU MEMBUAT PELARISAN PADA SEBUAH KEDAI YANG DISIHIR ATAUPUN "SURAM"

4. JARI ANDA MAMPU MENGHANCURKAN SIHIR YANG DITANAM TANPA ANDA MENGGALINYA (MEMANG ABANG PAKAI KAEDAH INI DALAM RAWATAN, SANGAT SIMPLE TANPA PERLU SUSAH PAYAH NAK CARI DAN GALI)

5. KEKUATAN SI JARI GETIH INI JUGA MAMPU MENGHANCURKAN JIN DAN SIHIR YANG BERSARANG DI DALAM TUBUH PESAKIT 

6. JARI ANDA MAMPU MEMBUAT PENGISIAN PEMAGARAN DIRI PADA TUBUH SESEORANG

7. JARI ANDA MAMPU MENGHANCURKAN SEGALA AURA NEGATIF YANG MEMBUATKAN PESAKIT SELALU DITIMPA "SIAL" DAN SECARA TIDAK LANGSUNG JARI ANDA JUGA AKAN MENAMBAH KEMBALI AURA POSITIF YANG MEMBAWA TUAH 

8. JARI ANDA JUGA MAMPU MEMBUAT PENGISIAN PENGASIHAN DAN KEWIBAWAAN KEPADA PESAKIT

8. PADA WAKTU DARURAT, JARI ANDA MAMPU MEMBUAT PENGISIAN KEKEBALAN DARURAT KEPADA ORANG LAIN (MENGISI TERUS KE TUBUH MEREKA ATAU MELALUI AIR MANDIAN)

9. PADA WAKTU DARURAT JUGA JARI ANDA AKAN MEMPUNYAI KEKUATAN "JARI GETIH" YAKNI JARI YANG SANGAT BERBISA SEHINGGA BOLEH MENEMBUS TUBUH MUSUH TANPA SENJATA SEKALIPUN

 KESEMUA FADHILAT DI ATAS MAMPU ANDA BUKTIKAN KEPADA ORANG LAIN ATAU PADA DIRI ANDA SENDIRI HANYA DENGAN MELAFAZKAN KALIMAT SI JARI GETIH BESERTA NIAT TANPA BACAAN YANG PANJANG LALU KEKUATAN ILMU INI AKAN BERTINDAK MENJALANKAN NIAT ANDA

KEILMUAN SI JARI GETIH INI DIIJAZAHKAN MELALUI SEBOTOL MINYAK WANGI KASTURI YANG ABANG AKAN ISIKAN KHUSUS DI ATAS NAMA ANDA DAN HANYA ANDA SEORANG SAHAJA YANG BOLEH MEMAKAINYA. MINYAK INI PERLU ANDA SAPUKAN SEDIKIT PADA JARI ANDA KETIKA INGIN MENGAMALKAN SI JARI GETIH. SEMOGA BERMANFAAT IN SHA ALLAH   

MAHAR PENGORBANAN ILMU SI JARI GETIH:

SEBANYAK RM 218

KOS POS: RM 10

 SEBARANG PERTANYAAN ATAU PEMAHARAN ILMU SILA KLIK SINI

No comments:

Post a Comment