QORSYIN PENAKLUK JIWA

 


Assalamulaikum dan salam sejahtera semua, apa khabar? Moga semua dalam keadaan sihat waalfiat ya. Blog MGT agak kesepian minggu ini kerana kesibukan abang sedang handle kes berat, kes memutuskan perjanjian persugihan hitam yang dibuat oleh pesakit zaman muda dulu dan kini makan diri dan keluarganya dan juga kes vvip yang terkena sihir pengunci nafsu sehingga kemaluannya dan perasaannya pada isteri hilang begitu saja. Alhamdulillah kedua-dua kes tersebut dapat abang atasi dengan izin Allah dan dengan wasilah keilmuan yang abang pelajari selama ini.

Baiklah, kali ini abang akan ajarkan sebuah ilmu yang bernama QORSYIN PENAKLUK JIWA atau dipanggil MANTRA PENAKLUK JIWA dari aliran Timur Tengah. Sebuah ilmu yang tidak asing lagi dalam perguruan kami dulu dalam hal PENGASIHAN, ASMARA dan PELARISAN. Ilmu ini sudah terbukti keampuhannya kepada murid-murid abang. Tak silap abang lebih 30 orang murid menerima ijazah ilmu ini secara offline dulu dan mereka kebanyakannya terdiri dari kalangan:

1. Agent Insurance

2. Peniaga Kedai Makan 

3. Salesman 

4. Para Perunding Syarikat (Wakil Syarikat untuk mendapatkan projek)

5. Boss company 

6. Peguambela

Dan ada beberapa lagi cuma abang lupa dan semuanya memberi feedback positive kesan pengamalan ilmu ini Alhamdulillah wasilah ilmu bersanad. Anda pernah dengar Hipnotis? Yakni satu kaedah yang orang barat keluarkan untuk pukau control jiwa manusia dan mempengaruhi agar mengikuti apa saja yang kita katakan. Ya khasiatnya sama dengan QORSYIN PENAKLUK JIWA cuma ilmu ini berbeza dengan hipnotis kerana ilmu ini dari aliran Kuno bukannya datang dari orang barat. Jika mereka mengatakan mereka orang pertama yang mempunyai ilmu menundukkan dan mengawal jiwa seseorang, mereka silap BESAR kerana ilmu jenis ini sudah wujud dizaman ulamak kuno lagi dan sudah tercatat di dalam kitab mereka.

Ilmu QORSYIN ini sangat mudah kaedah amalannya dan bacaannya juga tidak panjang, lagi pendek dari Surah Al-Fatihah bahkan lagi ringkas dari itu. Tawassul bagi keilmuan ini juga pendek dan tidak sepanjang tawassul Malikul Khomsi yang lalu dan dalam Tawassul ilmu ini juga terdapatnya sanad ilmu QORSYIN. Ilmu ini abang berikan anda 2 pilihan kaedah beramal iaitu boleh:

1. Diamalkan selama 3 Malam

2. Diamalkan selama 7 Malam

Anda boleh pilih kaedah mana yang anda suka dan itu semua akan abang terangkan di dalam pdf keilmuan QORSYIN. Selepas anda tamat dan menghafal bacaaan QORSYIN ini anda terus boleh aplikasikan dalam hidup anda. Ilmu ini abang amanahkan kepada anda untuk digunakan di jalan kebaikan dan bukan ke jalan kejahatan. Gunakanlah ilmu ini sebagai "pemudah cara" ketika anda berurusan dengan sesiapa. 


KEISTIMEWAAN QORSYIN INI KHUSUS DALAM HAL:

1. MEMPENGARUHI FIKIRAN DAN JIWA MANUSIA AGAR MENGIKUTI APA YANG ANDA KATAKAN BAIK DALAM URUSAN APA SEKALIPUN

2. MENUNDUKKAN KAWAN MAUPUN LAWAN

3. KEWIBAWAAN KETIKA BERBICARA (ANDA AKAN KELIHATAN "GAH" KETIKA ORANG MELIHAT ANDA SEHINGGA MEMBUATKAN MEREKA SEGAN DAN AKUR KEPADA ANDA)

4. MEMBUATKAN ORANG ATASAN HORMAT KEPADA ANDA

5. PENGASIHAN BAGI SESIAPA YANG MEMANDANG DAN MENDENGAR SUARA ANDA (MEMBANTU ANDA UNTUK MENDAPATKAN PASANGAN YANG ANDA INGINI)

6. MENAMBAH KASIH SAYANG ANTARA SUAMI DAN ISTERI (BAGUS UNTUK MEREKA YANG ADA MASALAH RUMAHTANGGA)

7. MELARISKAN KEDAI DAN DAGANGAN ANDA DENGAN MEMBACAKAN 3X ATAU 7X ILMU INI LALU TIUPKAN DI LANGIT SEBELUM BERNIAGA MAKA "QORSYIN" INI AKAN BERTINDAK MENARIK PARA JIWA YANG LALU LALANG AGAR MEMASUKI KEDAI ANDA. JIKA ANDA SEORANG PENIAGA ONLINE, CUKUP MEMBACA QORSYIN SELEPAS SOLAT DAN IANYA AKAN BERTINDAK SECARA GHAIBIYYAH MENARIK JIWA YANG MELIHAT JUALAN ANDA DI INTERNET

8. MERANGKUMI SEGALA ILMU MAHABBAH 

9. PENGAMAL QORSYIN INI JUGA DIGERUNI OLEH JIN-JIN JAHAT DAN MEREKA SUSAH UNTUK "MENEMBUS" PAGAR ANDA. YA ANTARA KELEBIHAN SAMPINGAN ILMU INI IALAH MEMBENTENG DIRI DARI BAHANA SIHIR DAN GANGGUAN JIN DI TEMPAT ANDA. 

Sesi pengijazahan ilmu ini tidak memerlukan sebarang medium seperti air atau apa-apa. Anda cukup memberikan nama penuh anda lalu abang akan wushulkan dalam solat hajat dan pdf keilmuannya abang berikan dan anda boleh terus amalkan. Abang turunkan ilmu ini sesuai dengan bagaimana abang terima ilmu ini dari guru abang dulu. 


MAHAR KEILMUAN QORSYIN PENAKLUK JIWA:

SEBANYAK RM 212

 SEBARANG PERTANYAAN ATAU PEMAHARAN ILMU SILA KLIK SINI







1 comment:

  1. Alhamdulillah . Semoga Bng megat sihat Dan sukses selalu. Di datang kan rezeki yang banyak dari Sumber yg tidak di sangka sangka

    ReplyDelete