KALIMAT TARUNG PANGLIMA

 


Assalamualaikum dan salam bahagia, 

Abang tengok di tiktok dan facebook sekarang tengah popular cerita tentang kebangkitan Al-Mahdi dan siapakah Imam Mahdi? Ada juga yang ws abang bertanyakan hal tersebut. Abang tak tahu pun siapa individu yang dilantik sebagai Al-Mahdi tapi abang hanya tahu bahawa beliau memang sudah wujud dan mempunyai darah keturunan Nabi Muhammad SAW. Kita sibuk dengan pelbagai konspirasi akhir zaman : Siapa imam mahdi? Dimanakah beliau sekarang? Siapakah dajjal yang sebenarnya? Bila dajjal akan muncul? Bagi abang hal ini semua tak perlu kita fikirkan kerana itu adalah URUSAN MUTLAK ALLAH SWT dan tugas yang sepatutnya kita buat ialah MELAKUKAN PERSIAPAN DIRI ZAHIR DAN BATIN MASING-MASING. Abang dulu suka bertanya bab akhir zaman kepada guru abang lalu beliau akan jawab "KAU TAK PAYAH SIBUK NAK AMBIL TAHU TENTANG KERJA ALLAH, KERJA KAU SEKARANG BERAMAL APA YANG AKU TELAH TURUNKAN"

KALIMAT TARUNG PANGLIMA merupakan ilmu yang abang perolehi dari salah seorang guru abang dan tujuan keilmuan ini khas untuk PEPERANGAN. Ianya menjadi amalan seorang PANGLIMA DIRAJA yang ditugaskan menjaga kedaulatan dan kemakmuran sebuah kesultanan islam yang terkenal dan sangat digeruni di Nusantara. Nama panglima tersebut abang akan nyatakan di dalam file pdf keilmuan supaya murid tahu susur galur asal dan sanad keilmuan ini. Sang panglima tersebut terkenal dengan kesaktian dan kehebatannya di medan perang dan sejarah juga mengatakan sang panglima ini berjaya mengalahkan dan menghalau penjajah barat. 

Salah satu rahsia kejayaan beliau ialah dengan istiqomah mewiridkan KALIMAT TARUNG PANGLIMAIlmu tarung panglima mempunyai "keunikkanya" tersendiri kerana ilmu ini agak berbeza dengan ilmu-ilmu perang yang lain kerana kebanyakkan ilmu perang sifatnya agak "panas" manakala keilmuan tarung panglima pula bersifat sejuk dan damai yang sangat sesuai untuk semua golongan lelaki maupun perempuan. Walaupun aura keilmuanya bersifat sejuk dan damai namun kekuatan fadhilatnya sangat luar biasa (ABANG BERANI JAMIN)

Kenapa abang katakan ilmu ini unggul dan sakti dari ilmu-ilmu perang yang lain? Hal ini kerana KALIMAT TARUNG PANGLIMA dijaga dan berkhodamkan seorang RAJA MALAIKAT YANG MEMPUNYAI RIBUAN BALA TENTERA. Raja malaikat tersebut bernama MALAIKAT SAYYID MAITOTIRUN ALAIHISSALAM yang sangat terkenal akan kehebatan dan kesaktiannya. Penemuan sejarah tentang Kalimat Tarung Panglima membuatkan abang TERKEJUT DAN TAKJUB seketika kerana selama abang mengembara di dalam dunia keilmuan, belum pernah abang temui seorang panglima atau ahli kebatinan nusantara yang mampu menguasai dan menundukkan Raja Malaikat Sayyid Maitotirun. Seingat abang orang yang mampu menundukkan malaikat ini kebanyakannya dari kalangan ulamak ahli hikmah di timur tengah sahaja. Anda perlu ketahui bahawa Sayyid Maitotirun ini bukan malaikat level biasa tetapi beliau ialah antara RAJA MALAIKAT yang mempunyai kedudukan yang tertinggi di dalam carta organisasi malaikat. Carta organisasi malaikat? Hanya ahli hikmah yang ORIGINAL sahaja tahu tentangnya, ahli hikmah palsu yang tahu copy paste google memang akan tercengang bila tanya bab ni hahaha. 

Tengok dan saksikanlah sendiri betapa hebatnya nenek moyang kita dahulu, mampu menggunakan khidmat raja malak yang tinggi martabatnya. Apakah anda tidak berhajat untuk mewarisinya kembali? Bangkitlah dari lena tidurmu dan majukan kembali keilmuan nusantara. Ada satu lagi perkara yang mengejutkan abang tentang SANG PANGLIMA DIRAJA ini iaitu beliau mampu menundukkan dan menguasai Raja Malaikat Sayyid Maitotirun hanya dengan menggunakan kalimat pendek (bacaan tarung panglima) sedangkan para ahli hikmah terdahulu perlu membaca bacaan-bacaan yang sangat panjang dan berpuasa berhari-hari untuk menggunakan khidmat Sayyid Maitotirun di dalam peperangan. 

CONTOHNYA:

1. HIZIB SAIFI SAYYID MAITOTIRUN

2. HIZIB MALIKUL MAITOTIRUN

2 hizib tersebut panjangnya sekitar 2 muka surat lebih dan kaedah amalannya agak berat sedangkan bacaan Kalimat Tarung Panglima pula HANYA SEPANJANG BISMILLAH SAHAJA dan tatacara amalannya hanya memerlukan 3 malam tanpa perlu berpuasa. Apabila anda telah selesai ritual 3 malam maka secara automatik malaikat sayyid maitotirun dan bala tenteranya akan mendampingi anda ke mana saja anda pergi. Pasukan Sayyid Maitotirun ini sangat ramai dan tak terkira, jumlahnya lebih dari 33000 orang malaikat. Oleh kerana inilah keilmuan KALIMAT TARUNG PANGLIMA menjadi wasilah utama sang panglima diraja di medan peperangan. Selain dalam urusan peperangan nyata, Pasukan Sayyid Maitotirun juga mampu membantu pengamalnya jika ada berlaku peperangan di alam ghaib (TERBUKTI)

ANTARA PERKARA ANEH YANG AKAN DIALAMI OLEH PENGAMAL: 

1. MENDENGAR BUNYI HENTAKKAN KAKI KUDA 

2. BERMIMPI MELIHAT PASUKAN TENTERA BERKUDA YANG SANGAT RAMAI

3. MERASAKAN RUANG TEMPAT RITUAL KEILMUAN INI SEPERTI DIPENUHI RAMAI ORANG WALAU PADA MATA ZAHIR RUANGANNYA KELIHATAN KOSONG

4. MENDENGAR SUARA HALUS MENGUCAPKAN SALAM KEPADA PENGAMAL 

Perkara di atas abang senaraikan berdasarkan pengalaman abang sendiri dan pengalaman 2 orang murid abang. Ya selama 6 tahun ilmu ini abang miliki, hanya ada 2 orang sahaja yang pernah abang ajarkan. Seorangnya bekerja sebagai anggota polis dan seorang lagi bekerja sebagai anggota bomba. Yuran mereka bayar untuk pelajari keilmuan ini seingat abang sekitar RM 400-RM 600 dan kini tiba masanya abang kembangkan lagi pewaris keilmuan agar ilmunya tetap mekar dan hidup. Dulu perguruan abang aktif bergerak secara offline dan kini abang juga aktif mengajar secara online demi mengikuti nasihat Tok Mat Gb, beliaulah yang membuka ruang dan peluang untuk abang bergerak secara online. Terima kasih tok mat, semoga Allah memberi kejayaan kepada kita di dalam perjuangan spiritual dan mistik. 

KALIMAT TARUNG PANGLIMA MENGANDUNGI KAROMAH DALAM HAL:

1. KEWIBAWAAN DAN PENUNDUK SEHINGGA DISEGANI SEKALIAN MATA YANG MEMANDANG 

2. PENGGERUN YANG MENAKUTKAN MUSUH KETIKA MENATAP WAJAH SANG PENGAMAL (HANYA AKAN BERLAKU KETIKA ADA SESEORANG YANG MEMPUNYAI NIAT JAHAT KEPADA PENGAMAL)

3. KELINCAHAN GERAK TUBUH PENGAMAL SEPANTAS KILAT 

4. BENTENG DIRI DAN PASUKAN YANG SANGAT DAHSYAT MERANGKUMI KEKEBALAN PELURU, TETAKAN DAN HIRISAN

5. PENGUNCI SENJATA API MUSUH SECARA AUTOMATIK (PARA MALAIKAT AKAN BERTINDAK MENGUNCI SENJATA MUSUH KETIKA DIHALAKAN KEPADA SANG PENGAMAL DAN PASUKAN)

6. MENGUSIR MARABAHAYA DAN BALA BENCANA DARI SANG PENGAMAL DAN PASUKAN 

7. MAMPU MENGHADIRKAN BALA TENTERA GHAIB SAYYID MAITOTIRUN KETIKA PERPERANGAN (BALA TENTERA GHAIB INI AKAN MEMBANTU PENGAMAL DENGAN MENZAHIRKAN DIRI MEREKA DI MATA MUSUH DAN MENYERANGNYA)

8. MEMBERI HALIMUNAN KEPADA PENGAMAL DAN PASUKAN KETIKA INGIN MENYUSUP MASUK MARKAS MUSUH ATAU MELARIKAN DIRI

9. PENGAMAL AKAN PEROLEHI PELBAGAI KESAKTIAN PERANG SAYYID MAITOTIRUN (KESAKTIANNYA TAK DAPAT DIJANGKA) 

10. MEMPORAK PERANDAKAN ANGKATAN MUSUH (DIBACA KALIMATNYA SEBANYAK 7X PADA PASIR LALU LEMPARKAN KEPADA MUSUH)

11. KALIMAT TARUNG PANGLIMA INI JUGA AKAN MENGHANCURKAN SEGALA SAKA ATAU JIN YANG BERSARANG DI DALAM TUBUH PENGAMAL (AUTOMATIK BERTINDAK KETIKA RIYADHOH 3 HARI) 

12. SAAT ANDA INGIN MENGHANCURKAN JIN PENUNGGU DAN MEMBERSIHKAN SESEBUAH TEMPAT MAKA LAFAZKANLAH KALIMATNYA SEBANYAK 3X LALU HENTAKKAN KAKI ANDA 3X DI TEMPAT TERSEBUT MAKA BALA TENTERA SAYYID MAITOTIRUN AKAN BERTINDAK 

13. SAAT ANDA INGIN MENGUBATI PENYAKIT YANG BERKAITAN DENGAN SIHIR DAN JIN MAKA LAFAZKANLAH KALIMATNYA SEBANYAK 3X DAN TIUP KEPADA PESAKIT (PASUKAN SAYYID MAITOTIRUN AKAN MEMERANGI SIHIR DAN JIN TERSEBUT HINGGA KEPADA BOMOH YANG MENGHANTARNYA)  

14. ILMU INI JUGA MENGANDUNGI SIRRUL SAIFI SAYYID MAITOTIRUN TANPA MEMBACA HIZIB YANG PANJANG. SIRRUL SAIFI BERMAKSUD RAHSIANYA PEDANG SAYYID MAITOTIRUN.

KALIMAT TARUNG PANGLIMA MEMPUNYAI 1001 KEMAMPUAN DALAM URUSAN PEPERANGAN NYATA DAN GHAIB. SESI PENGIJAZAHAN KEILMUAN INI TIDAK MEMERLUKAN SEBARANG PERANTARAAN SEPERTI AIR, GARAM ATAU MADU. ANDA CUKUP MEMBERIKAN NAMA PENUH LALU ABANG AKAN WUSHULKAN DALAM DOA KHUSUS DAN SETELAH ITU ABANG AKAN SEND PDF KEILMUANNYA

MAHAR KALIMAT TARUNG PANGLIMA:

SEBANYAK RM 246 SAHAJA 


SEBARANG PERTANYAAN ATAU PEMAHARAN ILMU SILA KLIK SINI


1 comment: