PROGRAM AHLI MAHABBAH

 

Assalamualaikum dan salam bahagia, 

PROGRAM AHLI MAHABBAH ini adalah keilmuan khusus aliran pengasihan yang kedua abang ijazahkan di blog. Keilmuan yang pertama sebelum ini ialah ILMU CAHAYA TUANKU dan Alhamdulillah sudah ramai yang merasakan fadhilatnya. Abang nak cerita testimoni perihal ilmu cahaya tuanku tu agak segan huhu kesannya sangat "biasa". Baiklah setelah sekian lama abang tak keluarkan ilmu pengasihan maka hari ini abang keluarkan sebuah program kompleks dengan beberapa keilmuan untuk menjadikan anda seorang Ahli Mahabbah yang unggul. Ahli Mahabbah bermaksud AHLI PENGASIHAN yakni seseorang yang mempunyai kemampuan pengasihan yang boleh digunakan untuk diri sendiri dan menolong masyarakat yang memerlukan. Ya program ini bertujuan melahirkan lebih ramai lagi "PAWANG CINTA" yang unggul. Abang menekankan keilmuan aliran pengasihan kerana ianya juga merupakan "keperluan" bagi setiap orang dalam urusan sesama manusia. Pengasihan akan membuatkan anda lebih berkarisma, akan membuatkan anda lebih berseri-seri dan akan membuatkan anda lebih PERCAYA DIRI ketika bertemu sesiapa. Perlu anda ketahui bahawa KARISMA, KEWIBAWAAN, DISUKAI ORANG SEKELILING DAN WAJAH YANG BERSERI-SERI itu bukanlah bergantung kepada sejauh mana kecantikkan dan ketampanan seseorang tetapi ianya bergantung kepada AURA DIRI ANDA. Buktinya? Abang mempunyai ramai pesakit yang cantik dan tampan tetapi wajahnya kelihatan suram dan seringkali gagal dalam hubungan cinta sedangkan ada murid abang yang wajahnya tidaklah tampan sangat tetapi isterinya 3 orang bahkan masih menjadi jejaka kegilaan ramai. 

DI DALAM PROGRAM AHLI MAHABBAH, ABANG AKAN AJARKAN BEBERAPA KEILMUAN SEBAGAI BERIKUT: 

1. ZIKIR MAHABBAH 

Sebuah zikir yang mengandungi 2 asma pendek yang menjadi pegangan para ahli mahabbah dalam mengekalkan kekuatan mahabbah dalam diri mereka dan menjadi "penolong" di dalam urusan mereka melakukan rawatan yang berkaitan dengan masalah mahabbah. Contoh pada esok hari ada pesakit yang ingin mandi bunga atau mengisi daya pengasihan pada dirinya maka pada malam sebelumnya abang akan mewiridkan asma ini "bla bla bla" dengan jumlah xxx sebagai "backing" untuk menjayakan rawatan tersebut.

2. MANDI KASIH 

Ilmu mandi kasih ini hanya sebuah doa berbahasa melayu pendek dan doa ini merupakan warisan keturunan abang. Doa ini mempunyai rangkap bait pengasihan "KHALIDULLAH" bertujuan untuk : PENGASIHAN UMUM DAN JUGA BOLEH DIGUNAKAN UNTUK PENGASIHAN KHUSUS KEPADA SESEORANG YANG ANDA SUKAI. Mandi kasih ini anda boleh gunakan untuk diri anda sendiri dan juga boleh diaplikasikan untuk sesiapa yang meminta bantuan anda agar diri mereka mempunyai daya pengasihan dan daya pemikat yang luar biasa. Doa mandi kasih hanya perlu dibacakan sebanyak 3x sahaja kepada air mandian atau air yang berisikan 7 jenis bunga. Jika anda mempunyai wajah yang suram, jika anda sering disisihkan oleh orang lain, dan jika anda sering gagal dalam hubungan cinta haa inilah ilmunya.

3. ILMU RATNA KASIHAN 

Ilmu Ratna Kasihan agak berbeza kelebihannya dengan ilmu pengasihan yang lain kerana ratna kasihan bertujuan untuk MEMBUATKAN ORANG KESIAN DAN BERSIMPATI KEPADA ANDA SEHINGGA MEREKA DENGAN RELA HATI MEMBANTU ANDA DAN MENURUTI KATA-KATA ANDA. Mereka menuruti dan membantu anda bukan kerana penunduk tetapi kerana "KESIAN". Ilmu ini berbahasa melayu dan bacaannya sepanjang surah Al-Fatihah saja. Ianya mengandungi bait "RAHSIA LENGGANG CAHAYA" dan "RAHSIA BIDADARI SYURGA". Abang sering turunkan ilmu ini kepada golongan contractor agar berjaya dalam mendapatkan project dan juga kepada golongan pekerja bawahan yang mempunyai boss yang tegas. Alhamdulillah ratna kasihan sudah banyak berjasa kepada mereka. Ratna Kasihan ini hanya perlu dibacakan 3x saja setiap hari atau sebelum anda bertemu sesiapa.

4. KASIH AL-BURUJ 

Kasih Al-Buruj merupakan ilmu rahsia abang sepanjang menjadi ahli spiritual dalam menyelesaikan hajat mahabbah khusus. Kasih Al-Buruj digunakan khusus untuk menyatukan dua hati agar mereka saling mencintai dan menyayangi serta membuatkan seseorang jatuh cinta. Ilmu ini sering abang gunakan jika ada pesakit yang menyukai seseorang dan berhajat untuk menikahinya, jika ada pesakit yang ingin mengembalikan kekasih lamanya agar kekasihnya kembali jatuh cinta padanya, jika ada pasangan suami isteri yang sering bertengkar, dan jika ada orang yang telah tawar hati kepada pasangannya kerana menyukai orang lain. Ilmu ini hanya memerlukan media garam yang perlu anda doakan dengan "Al-Buruj dan Doa Penyatuan Khusus"

KEEMPAT KEILMUAN INI ABANG MAHARKAN SEKALIGUS DEMI MELAHIRKAN AHLI MAHABBAH YANG SERBA BOLEH DAN JIKA INGIN MAHARKAN SECARA BERASINGAN, KENA WS ABANG DULU. ILMU INI ABANG IJAZAHKAN MELALUI KAEDAH WUSHUL TANPA MEMERLUKAN SEBARANG MEDIA SEPERTI MADU ATAU AIR. 

  

MAHAR PROGRAM AHLI MAHABBAH:

SEBANYAK RM 305 SAHAJA 

SEBARANG PERTANYAAN ATAU PEMAHARAN ILMU SILA KLIK SINI



No comments:

Post a Comment