PESUGIHAN SI BUNGKAS EMAS

 



Assalamualaikum dan salam bahagia semua, 

Selamat datang kepada pengunjung setia dan pengunjung baru ke PERGURUAN MEGAT GUNUNG TEBU. Alhamdulillah sekarang blog ini sudah dipenuhi dengan pelbagai keilmuan dan memang itulah harapan abang sebenarnya iaitu membina sebuah "Online Port" untuk dijadikan sebagai pusat penyebaran ilmu. Pada kali ini perguruan MGT akan mengeluarkan sebuah KEILMUAN PESUGIHAN untuk anda semua iaitu ILMU SUGIH SI BUNGKAS EMAS. Abang terpanggil untuk mengeluarkan keilmuan ini kerana ramai yang meminta ilmu sugih yang simple tanpa memerlukan masa yang panjang, abang sedia maklum bahawa bukan semua orang ada masa untuk berzikir lama-lama. Apa maksud sugih/pesugihan? Sugih bermaksud sebuah kaedah atau ritual yang dijalankan khusus untuk mendapatkan kekayaan. Adakah pesugihan benar-benar wujud? Ya memang wujud dan terbukti sejak zaman-berzaman bahkan ada "jutawan" yang tersenarai di dalam 20 orang terkaya di malaysia yang mendapat kekayaan melalui jalan pesugihan. Kalau betul berjaya dan terbukti kenapa abang ajar? Kenapa abang tak diamkan saja? Ya abang boleh buat begitu tetapi ini salah satu cara abang menolong masyarakat dengan menyebarkan ilmu supaya kita sama-sama dapat merasai keajaibannya. Perguruan Megat Gunung Tebu didirikan kerana sabda Nabi Muhammad Saw: 

"SEBAIK-BAIK MANUSIA IALAH MEREKA YANG BERMANFAAT BAGI ORANG LAIN" 

Baik kita berbalik kepada topik utama, ilmu si bungkas emas ini ialah warisan para waliyullah dan boleh dikategorikan sebagai ilmu kuno. Kenapa? Kerana ilmu ini wujud ketika islam belum berkembang luas di nusantara dan masih menjadi kelompok minoriti. Ianya diamalkan oleh para waliyulah sebagai KUNCI KEKAYAAN untuk "mengakses" harta yang terpendam. Ilmu inilah salah satu ilmu sugih yang sangat-sangat susah untuk abang dapatkan kerana pencariannya memakan masa bertahun lamanya. ABANG BERANI JAMIN 1000% ilmu ini tidak ada di google dan dimanapun melainkan hanya ada di perguruan MGT kerana jumlah pewaris sanad keilmuan si bungkas emas sangat sedikit. 

ABANG MENGATAKAN SI BUNGKAS EMAS INI ILMU PESUGIHAN YANG SANGAT SIMPLE KERANA : 

1. TIDAK PERLU BERPUASA BERHARI-HARI SEPERTI ILMU PESUGIHAN TINGKAT TINGGI YANG LAIN 

2. TIDAK PERLU MEMBAKAR KEMENYAN ATAU SETANGGI 

3. TIDAK MEMERLUKAN DAN TIDAK TERIKAT DENGAN SEBARANG PERJANJIAN YANG KARUT-MARUT 

4. PROSES PENGAMALAN ILMU INI HANYA MEMAKAN MASA LEBIH KURANG 6 MINIT SAHAJA!! 

5. PENGAMALAN ILMU INI HANYA DILAKUKAN SEKALI SEUMUR HIDUP. YA BENAR HANYA SEKALI SEUMUR HIDUP DAN SELEPAS ITU PENGAMAL HANYA PERLU WIRIDKAN SEIKHLASNYA SAHAJA, TIDAK ADA JUMLAH KHUSUS 

Jangan sesekali anda memandang rendah walaupun kaedah mengamalkan ilmu ini sangat simple dan ringan kerana KEAMPUHAN DAN KEKUATANNYA SANGAT DAHSYAT, ilmu ini tergolong di dalam PESUGIHAN PUTEH TINGKAT TINGGI. Kalimat keilmuan Si Bungkas Emas hanya terdiri dari 1 KATA SAHAJA yang mana kalimat tersebut mengandungi daya keramat untuk menundukkan sekalian bangsa ghaib yang ALLAH SWT tugaskan sebagai penjaga "PESUGIHAN EMPAT KUNCI DUNIAWI". Apabila anda mengamalkan keilmuan ini maka sekalian bangsa ghaib penjaga pesugihan baik di langit maupun di bumi akan tunduk kepada anda dan mereka akan bertindak mendatangkan dan membuka seluas-luasnya EMPAT HAL DUNIAWI kepada anda. 

ILMU SI BUNGKAS EMAS INI MERANGKUMI EMPAT HAL DUNIAWI IAITU: 

1. PANGAN - PERSEDIAAN MAKANAN, KEPERLUAN MAKAN MINUM, DAN KEBUN YANG SUBUR 

2. KAMUKTAN - KETINGGIAN DARJAT, KEJAYAAN, PENGARUH DAN KEMAKMURAN 

3. SANDANG - KELENGKAPAN PAKAIAN, BARANGAN MEWAH, HARTA, DAN PERHIASAN YANG MAHAL 

4. HEMAS PICIS RAJA BRANA - EMAS, KEWANGAN, DAN KELANCARAN USAHA

Empat hal di atas pasti sudah tidak asing lagi kepada pengamal doa sugih kekayaan kerana 4 hal inilah yang terkandung di dalam doa tersebut. Kepada pengamal doa sugih kekayaan, jom mari sini abang cadangkan anda gunakan si bungkas emas sebagai pegangan duniawi anda. Empat hal duniawi tersebut terkandung di dalam 1 KALIMAT SI BUNGKAS EMAS bahkan bukan itu saja, kalimat ini juga akan menghubungkan antara pengamal dengan malaikat yang bertugas menjaga kerezekian seseorang iaitu MALAIKAT MIKAIL AS. Bagaimana prosesnya? Melalui wasilah keilmuan Si Bungkas Emas ini, Malaikat Mikail AS akan mengangkat segala kemiskinan, mengangkat segala hutang piutang dan mengangkat segala kesusahan yang dialami oleh pengamal selama ini. Abang mengakui bahawa si bungkas emas ini memang ilmu yang unik dan dahsyat kerana ianya mampu menundukkan penjaga pesugihan dan malaikat kerezekian sekaligus. 

Tatacara mengamalkan ilmu ini SANGAT SIMPLE iaitu anda perlu menyediakan 1 bahan lalu zikirkanlah kalimat keilmuan ini dengan jumlah yang abang tetapkan di dalam pdf kelak dan setelah itu anda perlu menanamnya di perkarangan rumah anda dan SELESAI. Bahan yang diperlukan itu abang akan memberitahunya di dalam pdf dan ianya sangat mudah anda dapati. Hanya itu saja yang perlu anda lakukan SEKALI SEUMUR HIDUP dan kalimat keilmuannya pula boleh anda zikirkan mengikut jumlah sesuka hati anda. 

KEILMUAN SI BUNGKAS EMAS INI MEMPUNYAI KELEBIHAN KHUSUS: 

1. DILANCARKAN SEGALA JALAN USAHA DAN IKHTIAR 

2. KEBERUNTUNGAN DI DALAM APA SAJA KEGIATAN USAHA DUNIAWI ANDA 

3. MENDATANGKAN KEREZEKIAN DAN KEKAYAAN YANG MELIMPAH RUAH SECARA AJAIB

4. MENDAPATKAN DAN MELIPATGANDAKAN HARTA DUNIAWI 

5. DIJAUHKAN DARI KEMISKINAN DAN KELAPARAN

6. JALAN KELUAR DARI KESUSAHAN HIDUP  

7. RAJA BAGI SEGALA PELARISAN TINGKAT TINGGI  

8. KEHIDUPAN ANDA SERBA CUKUP DAN TAK PERNAH MENGALAMI KEKURANGAN 

9. DIBERIKAN JALAN UNTUK MENGUMPUL DAN MENDAPATKAN WANG DALAM JUMLAH YANG BANYAK 

10. DIBERIKAN KEMUDAHAN UNTUK MELUNASKAN HUTANG PIUTANG  

11. KEAMANAN DAN KEMAKMURAN HIDUP 

SERTA BANYAK LAGI KEJUTAN DALAM HAL KEDUNIAAN YANG ABANG SENDIRI PERNAH RASAI DAN BERBAHAGIALAH SESIAPA YANG MEMPELAJARI SI BUNGKAS EMAS. 

 Sesi pengijazahan ilmu ini tidak memerlukan sebarang medium seperti air atau apa-apa. Anda cukup memberikan nama penuh anda lalu abang akan wushulkan dalam solat hajat dan pdf keilmuannya abang berikan dan anda boleh terus amalkan. Abang turunkan ilmu ini sesuai dengan bagaimana abang terima ilmu ini dari guru abang dulu. 

MAHAR SI BUNGKAS EMAS:

SEBANYAK RM 243

 SEBARANG PERTANYAAN ATAU PEMAHARAN ILMU SILA KLIK SINI


4 comments:

  1. Salam,abg megat.nk tanya,mcm sy tinggal pangsapuri mcmna ya abg megat takda tanah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam, tuan boleh tanamnya di pasu bunga saja.

      Delete
    2. Terima kasih ya,abg megat.tgklah klau ade rezeki.mungkin sy mahar nanti..

      Delete
  2. Salam abg Megat. Klu tanam pkai pasu bunga plastik pastu tutup dgn batu2 berwarna warning boleh tak

    ReplyDelete