KALIMAT PENDAMPING NABIYULLAH

 




Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera buat semua pengunjung blog MGT, apa khabar? Moga semua dalam keadaan baik ya 

Bulan ini abang mendapat banyak sangat aduan dan keluhan masalah yang mereka sedang hadapi oleh murid dan customer abang. Ada yang dizalimi, ada yang difitnah sehingga dibuang kerja, ada yang diserang dengan sihir yang dahsyat, ada yang rumahtangganya hura hara, ada yang mengalami masalah kewangan yang teruk, ada yang dilanda penyakit fizikal yang memerlukan kos yang tinggi untuk mengubatinya, ada yang kedai dan perusahaannya jatuh merundum dan banyak lagi yang abang dengar. Abang sangat bersimpati dengan dugaan yang mereka alami dan ketahuilah bahawa matlamat utama PERGURUAN MEGAT GUNUNG TEBU diwujudkan di blog adalah untuk membantu mereka yang bermasalah dengan wasilah keilmuan yang kami miliki. Selain itu, matlamat perguruan juga adalah untuk mengembangkan dan menyebar luas ilmu hikmah kepada para peminat dan pencinta ilmu yang masih tercari-cari tempat mempelajari ilmu yang asli, bersanad, mujarab dan bukan rekaan. 

Setelah abang berfikir, merenung, berzikir dan mencari petunjuk tentang ilmu apa pula untuk abang keluarkan di blog kali ini bagi membantu mereka yang mengalami berbagai masalah maka abang membuat keputusan untuk mengeluarkan sebuah ilmu milik para nabi yang AMPUH DAN MUJARAB iaitu KALIMAT PENDAMPING NABIYULLAH atau digelar juga sebagai KALIMAT JAMI'IL KHODAMUL ANBIYA yang bermaksud kalimat untuk MENGHADIRKAN SEKUMPULAN/HIMPUNAN JEMAAH KHODAM YANG PERNAH BERKHIDMAT MEMBANTU PARA NABI TERDAHULU. Nabi ada khodam ke abang megat? Ya setiap nabi ada khodam yang Allah SWT utuskan untuk membantu mereka ketika berdakwah. Ilmu ini SANGAT UNIK, JARANG DIDENGARI DAN SANGAT LANGKA kerana ianya merupakan warisan murni para nabi terdahulu dan antara nabi yang mengamalkan ilmu ini yang diberitahukan oleh guru abang adalah: 

1. NABI ADAM ALAIHISSALAM
 
2. NABI ANUKH ALAIHISSALAM
 
3. NABI SOFWAN ALAIHISSAAM

4. NABI IDRIS ALAIHISSALAM
 
5. NABI SYUAIB ALAIHISSALAM

6. NABI ABHAF ALAIHISSALAM   

7. NABI LUTH ALAIHISSALAM 

8. NABI IBRAHIM ALAIHISSALAM

DAN RATUSAN LAGI NABI-NABI YANG LAIN
 
Sebelum ini ilmu Malikul Khomsi warisan waliyullah telah MENGGEGARKAN dunia kebatinan dengan pelbagai feedback dan testimoni yang AJAIB. Oleh yang demikian, sudah tiba masanya abang mengangkat ilmu AGUNG milik para nabi terdahulu yang KEKUATANNYA 10X GANDA lebih dahsyat dari Malikul Khomsi. Abang nak ceritakan satu "drama" abang dengan ilmu ini iaitu sewaktu abang pertama kali diajarkan ilmu ini oleh guru, sebenarnya minat abang kepada Kalimat Pendamping Nabiyullah ini agak kurang, entah kenapa abang rasa sedemikian kerana selalunya apa saja yang para guru abang turunkan pasti abang akan ada rasa EXCITED untuk mengamalkannya tapi tidak untuk ilmu ini. Setelah itu, abang dilanda masalah kewangan yang teruk dan masalah kehidupan yang lain dan pada masa tersebut abang mendapat satu "TEKANAN HATI" yang sangat kuat untuk mula mengamalkan Kalimat Pendamping Nabiyullah. Tanpa melengahkan masa abang terus mengamalkannya dan dalam tempoh riyadhoh tersebut abang mendengar satu bisikan di telinga sebelah kanan yang berbunyi: 

"BOLEH JADI KAMU TIDAK SUKA PADA SESUATU PADAHAL IANYA AMAT BAIK BAGIMU, ZIKIRKANLAH DENGAN SEPENUH HATI"

Suara bisikan tersebut sangat JELAS DAN NYATA, ianya membuatkan abang terkejut dan terfikir sejenak lalu hati abang berkata-kata "ADA APA DENGAN ILMU NI YA? NI PERTAMA KALI AKU MENDAPAT BISIKAN MACAM NI" Abang meneruskan zikir kalimat ini sambil berfikir dan cuba mengamati pesanan tersebut. Rupa-rupanya di dalam pesanan itu mengandungi sepotong tafsiran ayat Al-Quran yang berasal dari Surah Al-Baqarah ayat 216 iaitu "BOLEH JADI KAMU TIDAK SUKA PADA SESUATU PADAHAL IANYA AMAT BAIK BAGIMU". Hal ini membuatkan abang semakin bersemangat untuk mengamalkan ilmu ini kerana abang yakin dan pasti bahawa pesanan yang abang dapat melalui bisikan itu menunjukkan bahawa ADA SESUATU YANG ISTIMEWA di dalam ilmu Kalimat Pendamping Nabiyullah. Ternyata ianya memang istimewa kerana: 

1. PADA HARI KEDUA AMALAN, MASALAH KEWANGAN ABANG SELESAI. SEBELUM ABANG MULA MENGAMALKAN ILMU INI, AKAUN BANK ABANG HANYA MEMPUNYAI WANG SEBANYAK RM130 SAJA LANTAS LALU DI HARI KEDUA, SECARA TIBA-TIBA TRANSAKSI WANG MASUK SECARA BERTUBI-TUBI SEBANYAK RM 1200 DALAM MASA 1 HARI !!! WALHAL SALE JUALAN ABANG PADA KETIKA ITU DAH LAMA SEPI NAMUN DENGAN BERKAT WASILAH KEILMUAN INI, SECARA TIBA-TIBA SALE ABANG MENINGKAT KEMBALI DENGAN AJAIB.  

2. PADA HARI KEEMPAT, MASALAH PEKERJAAN ABANG SEBAGAI PERAWAT SELESAI IAITU ABANG BERJAYA MENGEMBALIKAN SEORANG REMAJA WANITA YANG LARI DARI RUMAH IBU-BAPANYA. ABANG TELAH MELAKUKAN RITUAL UNTUK MEMANGGIL DAN MENYERU REMAJA TERSEBUT BERHARI-HARI NAMUN GAGAL LALU ABANG MENGGUNAKAN KALIMAT PENDAMPING NABIYULLAH DAN AKHIRNYA TAK SAMPAI 2 HARI, WANITA TERSEBUT KEMBALI KE PANGKUAN IBU-BAPANYA. ABANG JUGA DIHADIAHKAN DUIT SEBANYAK RM 600 SEBAGAI TANDA TERIMA KASIH DARIPADA MEREKA.

Ya memang "effect" ilmu ini sangat ajaib sehingga membuatkan abang jatuh cinta kepadanya dan sentiasa meng-istiqomahkan membacanya setiap hari di dalam wirid, doa harian, ketika abang merawat dan sewaktu permulaan sebelum abang mengamalkan ilmu-ilmu yang lain. Guru abang juga mengatakan bahawa di dalam Kalimat Pendamping Nabiyullah ini terdapat KEBERKAHAN RATUSAN PARA NABI di dalamnya dan keberkahan tersebut juga akan sentiasa "mengiringi" pengamal yang sentiasa menzikirkannya. Mengamalkan ilmu ini sama saja seperti anda bertabarruk dengan ratusan para nabi tanpa anda perlu menyebut "Ya Allah dengan berkat nabi sekian-sekian ini aku bermohon padamu ......." 

Setelah anda menekuni tulisan abang yang panjang ini pasti anda tertanya-tanya siapakah khodam yang menjaga kalimat ini kan? Khodam yang diwakilkan di dalam KALIMAT PENDAMPING NABIYULLAH ini adalah khodam dari BANGSA MALAIKAT yang jumlahnya melebihi dari 1, mereka sangat ramai maka sebab itulah ilmunya diberi nama JAMI'IL KHODAMUL yang bermaksud SEKUMPULAN/BALA TENTERA/BARISAN TENTERA/HIMPUNAN JEMAAH KHODAM MALAIKAT. Mereka ialah bangsa malaikat yang pernah berjasa menolong ratusan para nabi terdahulu dan mereka berada di sebuah alam tinggi yang berada di tengah-tengah antara ALAM LUH MAHFUDZ dan ALAM ARASY. Mereka akan hadir dengan rupa bentuk lelaki yang berbadan sasa, berjubah putih dan suci yang menunggang kuda putih serta di tangan mereka terdapat pelbagai senjata seperti lembing dan pedang. Allah SWT telah menciptakan para malaikat tersebut dan segala peralatan yang mereka miliki yakni kuda dan senjata dari CAHAYA NUR YANG BERSINAR-SINAR DAN BERKILAUAN. Oleh sebab itu jika suatu hari nanti anda diizinkan oleh Allah SWT untuk melihat mereka baik dalam mimpi, pejaman mata atau dengan MATA ZAHIR maka penglihatan anda akan menjadi sangat silau dan kabur kerana cahaya nurnya yang beserta dengan para malaikat tersebut sangat terang-benderang. 

Akhir sekali, tentu anda tertanya-tanya apakah isi kandungan di dalam ilmu Kalimat Pendamping Nabiyullah? Adakah ianya kalimat yang menyebut nama para malaikat semata-mata? Tidak. Sebenarnya, Kalimat Pendamping Nabiyullah ini mengandungi bait-bait ISMUL ADZOM BIL ADZOM yang bermaksud NAMA-NAMA ALLAH SWT YANG KHAS DAN AGUNG LAGI AGUNG. Ismul Adzom bil Adzom ini bertujuan khas untuk MENGUNDANG, MENUNDUKKAN, DAN MEMERINTAH para malaikat yang abang terangkan di atas untuk menjayakan pelbagai hajat dan tujuan yang anda inginkan baik urusan duniawi dan ukhrowi. Mereka sangat taat dan tunduk kepada pengamal keilmuan ini dan mereka mampu menghadirkan diri dalam sekelip mata saja ketika pengamal memerlukan pertolongan. Inilah ilmu yang diamalkan oleh ratusan para nabiyullah sehingga mereka sentiasa mendapat kemudahan dalam hidup, kemudahan ketika berdakwah dan dikurniakan pelbagai mukjizat dan kesaktian khowariqul lil a'dah dengan wasilah pertolongan para malaikat tersebut. Selain menjadi amalan kepada para nabi, ilmu ini juga merupakan kalimat yang sentiasa DIZIKIRKAN OLEH PARA MALAIKAT pada setiap masa memuji Allah SWT. 

Bagaimanakah cara ilmu ini bekerja menolong para pengamal? Begini konsepnya, anda menzikirkan kalimat keilmuan ini berulang-ulang kali dengan jumlah yang abang tetapkan. Anda MEMUJI-MUJI ALLAH SWT dengan menggunakan bait-bait Ismul Adzom yang terdapat di dalam keilmuan ini lalu Allah SWT akan MENGABULKAN PERMINTAAN ANDA DENGAN MENGUTUS SEKUMPULAN BALA BANTUAN PARA MALAIKAT untuk hadir melaksanakan hajat anda. Bacaan Kalimat Pendamping Nabiyullah ini pula AGAK PENDEK, hanya sekitar sepanjang SETENGAH dari SURAH AL-FATIHAH SAHAJA dan ianya berbahasa arab. Abang juga akan memberikan terjemahan bagi maksud setiap kalimat yang terdapat di dalam keilmuan ini agar anda dapat mengamalkannya dengan KHUSYUK dan FAHAM akan setiap bait maksudnya. Ilmu ini hendaklah diamalkan selama 7 malam berturut-turut dan abang boleh jamin bahawa dalam masa 7 malam tersebut akan ada perubahan, kejutan dan keajaiban mendadak yang bakal berlaku pada diri anda kerana ilmu ini sifatnya SANGAT MUJARAB DALAM TEMPOH YANG SINGKAT IN SHA ALLAH. Selama anda mengamalkannya, in sha Allah anda akan: 

1. MENDENGAR BUNYI-BUNYIAN TAPAK KAKI KUDA 

2. MELIHAT LINTASAN CAHAYA PUTIH YANG MENYILAU BAIK DENGAN MATA NYATA ATAU BATIN 

3. SITUASI TEMPAT ANDA BERAMAL AKAN BERUBAH MENJADI SEPI, SAYUP DAN MENENANGKAN 

4. ANDA AKAN BERTEMU DENGAN PARA MALAIKAT YANG MENJADI KHODAM KEPADA ILMU INI BAIK SECARA NYATA, PEJAMAN MATA ATAU DI DALAM MIMPI (PENGALAMAN ABANG, ABANG BERTEMU DENGAN MEREKA PADA MALAM KE 7 DI ALAM MIMPI) 

Cukup dengan 1 ilmu ini saja, anda mampu menjadi ahli spiritual dalam pelbagai bidang seperti bidang rawatan, bidang menjayakan hajat seseorang maupun diri sendiri dan banyak lagi bidang yang berkaitan dengan spiritual. Anda boleh menggunakan keilmuan ini secara "TUNGGAL" tanpa perlu membaca banyak ayat. 

KALIMAT PENDAMPING NABIYULLAH INI MENGANDUNGI BERBAGAI-BAGAI KELEBIHAN YANG TAK DAPAT DIHITUNG DAN ANTARANYA ADALAH: 

1. PENGAMAL AKAN SENTIASA DIDAMPINGI OLEH PARA MALAIKAT YANG SENTIASA SIAP SEDIA MENJALANKAN TUGAS 

2. BAIT-BAIT ISMUL ADZOM YANG TERDAPAT DI DALAMNYA MAMPU MENGABULKAN HAJAT-HAJAT ANDA BAIK HAJAT BESAR ATAU HAJAT KECIL DENGAN CEPAT 

3. MENANGANI DAN MENYELESAIKAN SEGALA MASALAH KEHIDUPAN ANDA DENGAN PANTAS BAIK ITU MASALAH KECIL ATAU MASALAH SULIT SERUMIT APA SEKALIPUN 

4. MENCUKUPI KEPERLUAN HIDUP DALAM SEGALA HAL BAIK KEWANGAN, KEWIBAWAAN, MAKANAN DAN SEBAGAINYA

5. PENGAMAL AKAN DIPERMUDAHKAN SEGALA URUSAN DAN DIKURNIAKAN KEJAYAAN DALAM SEGALA HAL YANG DIUSAHAKAN

6. KEAMPUHAN MENARIK KEREZEKIAN, HARTA DAN KEKAYAAN YANG LUAR BIASA SERTA MARTABAT YANG MULIA DI MATA MASYARAKAT

7. KEAMPUHAN PELARIS DAGANGAN TINGKAT TINGGI BAIK UNTUK DAGANGAN ANDA SENDIRI ATAU UNTUK MEMBANTU MELARISKAN DAGANGAN ORANG LAIN 

8. SARANA PELUNAS HUTANG-PIUTANG YANG DITANGGUNG OLEH PENGAMAL SELAMA INI DAN ILMU INI JUGA BOLEH DIGUNAKAN UNTUK MENAGIH HUTANG DAN MEMAKSA ORANG YANG BERHUTANG KEPADA ANDA AGAR MELUNASKANNYA DENGAN SEGERA (PARA MALAIKAT INI AKAN MENEKAN HATI PENGHUTANG TERSEBUT SEHINGGA BELIAU MELUNASKAN HUTANG ANDA)

8. PENGAMAL MAMPU MENGUNDANG PERTOLONGAN BALA TENTERA PARA MALAIKAT YANG UNGGUL DALAM SEKELIP MATA DAN PENGAMAL JUGA AKAN DIKURNIAKAN PELBAGAI KESAKTIAN KHOWARIQUL LIL ADAH YANG TAK LOGIK DEK AKAL SEPERTI MAMPU MENGHADIRKAN KILAT DAN SEBAGAINYA

9. KALIMAT PENDAMPING NABIYULLAH INI JUGA MAMPU DIGUNAKAN UNTUK MEMERINTAH MALAIKAT YANG MENJAGA MUSIM SEPERTI MUSIM HUJAN, MUSIM PANAS, DAN MUSIM SEJUK UNTUK MENDATANGKAN ATAU MENOLAK MUSIM APA YANG ANDA KEHENDAKI

10. PENGAMAL MAMPU MENGUBATI PELBAGAI JENIS PENYAKIT FIZIKAL YANG BERAT PENYAKIT BATIN YANG "MISTERI"

11. PARA MALAIKAT DI DALAM KEILMUAN INI MAMPU ANDA PERINTAHKAN UNTUK MENGHANCURKAN BANGSA JIN DAN SIHIR YANG MENGGANGGU TERMASUK SIHIR KELAS BERAT

12. PENGAMAL AKAN DIGERUNI OLEH SEKALIAN MAKHLUK HALUS KERANA PARA MALAIKAT YANG MENDAMPINGI PENGAMAL SANGAT DITAKUTI OLEH MAKHLUK HALUS BAHKAN BANGSA JIN IFRIT YANG PALING SAKTI DI KALANGAN JIN JUGA MENGGERUNI MEREKA (JADI JANGAN HAIRAN SELAMA ANDA BERPERGIAN KE TEMPAT YANG BERPUAKA APA SEKALIPUN, PASTI ANDA TIDAK AKAN DIGANGGU)

13. BENTENG KESELAMATAN MUTLAK ZAHIR DAN BATIN DARI SEGALA PERBUATAN JAHAT MAKHLUK BAHKAN PENGAMAL JUGA MAMPU MENGISI BENTENG KESELAMATAN KEPADA ORANG LAIN DENGAN MEMBACAKAN KALIMAT ILMU INI SEBANYAK 3X LALU DITIUPKAN PADA UBUN-UBUN ORANG TERSEBUT

14. PENGAMAL JUGA MAMPU MENGIKAT LIDAH (MENGUNCI KATA-KATA) PIHAK LAWAN KETIKA BERBICARA ATAU BERDEBAT DAN MENDAPAT KEMENANGAN

15. PENGAMAL JUGA AKAN MENDAPAT KHABAR GHAIB, BISIKAN HALUS DAN ILHAM LADUNI TENTANG SESUATU PERKARA YANG BAKAL BERLAKU 

16. KALIMAT PENDAMPING NABIYULLAH JUGA BOLEH DIGUNAKAN UNTUK MENGEMBALIKAN ORANG YANG HILANG ATAU LARI DARI TEMPAT TINGGAL SEPERTI LARI IKUT JANTAN, KEHILANGAN DI HUTAN DAN LAIN-LAIN 

YA KHASIAT DAN KELEBIHANNYA SANGAT BANYAK DAN TAK TERKIRA. SEMOGA ILMU PENDAMPING NABIYULLAH INI DAPAT MEMBANTU PERMASALAHAN YANG ANDA HADAPI DAN MENJADI WASILAH KEJAYAAN DALAM SETIAP USAHA ANDA. ABANG YAKIN ANDA TIDAK AKAN MENYESAL MEMPELAJARINYA BAHKAN ANDA AKAN JATUH CINTA KEPADA ILMUNYA. 

Sesi pengijazahan ilmu ini tidak memerlukan sebarang medium seperti air atau apa-apa. Anda cukup memberikan nama penuh anda lalu abang akan wushulkan dalam solat hajat dan pdf keilmuannya abang berikan dan anda boleh terus amalkan. Abang turunkan ilmu ini sesuai dengan bagaimana abang terima ilmu ini dari guru abang dulu. Abang juga menyarankan anda mendirikan solat istikharah sebelum mempelajari keilmuan ini jika masih ada keraguan di hati kerana ABANG TIDAK SUKA MENGAJAR ORANG YANG WAS-WAS. 


MAHAR KALIMAT PENDAMPING NABIYULLAH:

SEBANYAK RM 279 SAHAJA 

(WALAUPUN ILMU INI LEBIH DAHSYAT DARI MALIKUL KHOMSI NAMUN ABANG MELETAKKAN MAHAR YANG MAMPU MILIK UNTUK SEMUA ORANG KERANA ABANG MEMAHAMI SITUASI KESEMPITAN MASING-MASING)


SEBARANG PERTANYAAN ATAU PEMAHARAN ILMU SILA KLIK SINI

 



No comments:

Post a Comment