KALIMAT ORANG API

 



Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera semua, 

Apa khabar? Abang doakan semoga semuanya berada dalam keadaan baik-baik saja ya. Mohon maaf jika abang slow respond reply chat anda di whatsapp ya kerana abang sedang sibuk "mengulik" ilmu Kalimat Orang Api. Sudah sekian lama abang tak masukkan ilmu aliran Timur Tengah dan ilmu khodam KUNO di blog MGT kerana sebelum ini abang banyak focus kepada pengijazahan ilmu-ilmu warisan nusantara maka kini sudah tiba masanya abang mengangkat kembali ilmu khodam aliran timur tengah yang EXTREME, RARE, DAN AMPUH. Ilmu yang abang lancarkan pada hari ini adalah KALIMAT ORANG API, pernah dengar? Kalau tak pernah dengar itu bermakna anda sedang membaca keterangan sebuah ilmu yang sangat HYPER RARE yang jarang ditemukan hehehe. Kalimat Orang Api adalah antara ilmu yang terdapat di dalam SILIBUS KEILMUAN YANG BERASASKAN UNSUR API yang abang pelajari dulu. Ketahuilah bahawa jika sesebuah ilmu yang berunsurkan KEKUATAN API itu adalah ilmu tingkat tinggi di kalangan para ahli spiritual kerana ianya bersifat multifungsi dan bukan senang untuk menguasainya kerana "level kekuatannya" mengatasi aliran keilmuan lain. Abang mempelajari ilmu aliran api dari pelbagai guru sewaktu merantau dulu dan antara ilmu aliran api yang berjaya abang kuasai adalah: 

1. ILMU TENAGA DALAM API

2. MANTRA BANASPATI 

3. KALIMAT ORANG API 

4. KALIMAT MALAIKAT API

5. KALIMAT MALIKUL NARIYYAH (RAJA API) 

Walaupun abang telah berjaya menguasainya tetapi jika abang ingin menurunkannya kepada murid, abang tetap akan menguliknya kembali agar murid menerima ilmu yang berkualiti, aktif, dan cepat mujarab. Itulah yang membezakan PERGURUAN MEGAT GUNUNG TEBU dengan perguruan lain yang hanya mengijazahkan ayat semata-mata. Baiklah kita berbalik kepada tajuk utama iaitu ilmu KALIMAT ORANG API, ilmu ini bersanad jelas hingga kepada salah seorang ULAMAK AHLUL-HIKMAH di Timur Tengah yang sangat masyhur dan terkenal dengan kesaktian dan kepakarannya dalam bidang hikmah di zamannya. Ya ilmu ini adalah warisan ulamak maka seharusnya sudah tidak ada lagi "keraguan" di hati anda tentang keilmuan ini, takkan ulamak nak amalkan ilmu yang syirik? Jangan sesekali termakan dengan dakyah sempit golongan WAHABI yang cuba membenamkan dan menyesatkan ilmu hikmah para ulamak. 

Abang mengeluarkan ilmu ini kerana abang mendapat banyak sangat aduan dari orang ramai iaitu mereka diserang dengan sihir bertalu-talu, mereka dizalimi sehingga periuk nasi mereka terganggu dan pelbagai lagi perbuatan jahat dan masalah yang menimpa mereka. Ya memang tak dinafikan kegiatan sihir zaman sekarang SEMAKIN MENGGILA dan sangat membimbangkan kerana para pengamal ilmu hitam SEDUNIA sedang bergiat aktif melakukan perbuatan terkutuk tersebut demi mengikuti perintah "LAKNATULLAH SI MATA SATU". Mengapa? Tidak lain tidak bukan kerana matlamat mereka ingin mengurangkan populasi manusia di muka dunia agar mereka dapat menakluk dunia dengan mudah. Oleh yang demikian, abang mengeluarkan KALIMAT ORANG API ini sebagai wasilah dan "semboyan" untuk kita memerangi mereka dan mempertahankan diri kita semua. Seterusnya adalah sebab ramai juga anak-anak murid abang yang request agar abang mengeluarkan sebuah keilmuan kuno yang berunsurkan api yang MULTIFUNGSI kerana mereka kebanyakannya hanya memiliki ilmu api yang khusus untuk tujuan peperangan sahaja.  
  
Ilmu ini dinamakan Kalimat Orang Api kerana ianya dijaga oleh seorang khodam jin MUSLIM yang BERBANGSA API atau jika didalam bahasa arab disebut sebagai BANGSA NARIYAHGuru abang menceritakan bahawa BANGSA API ini merupakan bangsa jin yang dijadikan sebagai PASUKAN UTAMA NABI SULAIMAN ALAIHISSALAM di zaman kegemilangan pemerintahannya. Jika sebelum ini kita hanya mendengar ilmu khodam yang berbangsa harimau, singa, dan naga namun pada kali ini khodam yang diwakilkan pada kalimat ini sangat unik dan rare iaitu khodamnya BERWUJUD SEORANG MANUSIA YANG BERBADAN TEGAP, GAGAH PERKASA DAN SELURUH TUBUH BADANNYA DISELIPUTI API YANG MEMBARA DAN BERNYALA-NYALA

SANG KHODAM ORANG API INI MEMILIKI SIFAT:

1. SANGAT AGRESIF MELINDUNGI PENGAMAL 

2. SANGAT PATUH DAN SETIA KEPADA PENGAMAL 

3. SANGAT GARANG DAN GANAS KETIKA MENGHADAPI MUSUH (WAJARLAH BANGSANYA DIJADIKAN PASUKAN UTAMA NABI SULAIMAN ALAIHISSALAM) 

4. BELIAU JUGA SEORANG YANG BIJAKSANA DAN MEMPUNYAI PENGETAHUAN YANG LUAS (PENGAMAL AKAN SENTIASA MENDAPAT BISIKAN DAN PETUNJUK KETIKA MENCARI SOLUSI SESEBUAH PERMASALAHAN) 

Namun begitu, adakah khodam orang api ini akan membuatkan pengamal menjadi panas baran? Jawapannya, TIDAK SAMA SEKALI abang berani JAMIN 100% kerana khodamnya tidak akan mempengaruhi karakter pengamal seperti ilmu perang yang selalunya akan membuatkan pengamal agak panas baran, aura dan khodam kepada keilmuan ini akan bertindak mengikut situasi dan keperluan pengamal. Ketahuilah bahawa khodam ORANG API mempunyai PELBAGAI KEMAMPUAN LUARBIASA yang tidak terbatas dan boleh anda manfaatkan dan perintahkan untuk melaksanakan APA-APA SAJA HAJAT DUNIAWI yang anda inginkan. Anda boleh menjadikan ilmu KALIMAT ORANG API ini sebagai PEGANGAN UTAMA untuk urusan keduniaan, in sha Allah cukup dengan sebuah ilmu ini saja anda mampu menjadi ahli hikmah yang SERBA BOLEH

Kata guru abang "ILMU BANASPATI, ILMU PUKULAN API DAN ILMU JURUS API ITU SEMUANYA BERADA DI BAWAH TAPAK KAKI ILMU INI". Ya ilmu banaspati dan ilmu jurus api memang menjadi kebanggaan sesetengah perguruan nusantara sebagai ilmu penghancur dan pembinasa tingkat tinggi, kononnya "tak ada ilmu yang boleh menangkis serangan dan menandinginya" namun mereka lupa bahawa DI ATAS LANGIT MASIH ADA LANGIT. Abang berani jamin bahawa apa saja ilmu penghancur seperti ilmu banaspati, jurus api dan ilmu-ilmu sihir TIDAK AKAN DAPAT MENEMBUSI DAN MENCEDERAKAN pengamal keilmuan ini walaupun se-inci kerana KALIMAT ORANG API memang benar-benar ILMU TINGKAT TINGGI BESERTA BENTENGNYA YANG SANGAT KUAT

Abang sendiri telah membuktikannya dan menggunakan ilmu ini secara "tunggal" ketika menangani pelbagai masalah dan dalam menjayakan hajat. Tunggal disini bermaksud abang menggunakan ilmu ini tanpa dipadukan/digabungkan dengan keilmuan yang lain dan ianya berhasil dan berjaya. Abang pernah menggunakan ilmu ini: 

1. MENGUBATI DAN MENAWARKAN SIHIR TAHAP TINGGI 

2. MENGHENTAM BOMOH JAHAT DAN MENAWARKAN/MENGHANCURKAN SELURUH KEILMUANNYA 

3. MENGISI BENTENG API PADA TUBUH SESEORANG UNTUK TUJUAN KESELAMATAN 

4. MEMBANTU SESEORANG YANG DIZALIMI DENGAN MEMBALAS KEMBALI KEZALIMANNYA  

Dan banyak lagi pengalaman yang telah abang lalui bersama keilmuan ini. Adapun bacaan ilmu KALIMAT ORANG API sangat pendek, hanya SEPANJANG SURAH AL-IKHLAS sahaja. Bacaannya tidak berunsurkan pemujaan jin tetapi ianya mengandungi bait-bait ISMULLAHIL ADZOM (nama-nama Allah yang Agung) yang berfungsi untuk MENGHADIRKAN DAN MENUNDUKKAN KHODAM ORANG API kepada pengamal. Kaedah mengamalkan keilmuan ini terbahagi kepada DUA RIYADHOH KHUSUS yang anda boleh pilih salah satunya mengikut keselesaan anda.
Riyadhoh yang pertama adalah ilmu ini perlu diamalkan selama 5 malam berturut-turut dan dibaca sebanyak 313x sahaja. Riyadhoh yang kedua pula abang rahsiakan dan hanya akan didedahkan di dalam pdf keilmuan kelak. Setelah anda berjaya melakukan dan menamatkan riyadhoh yang pertama tersebut maka secara automatik khodam ORANG API akan menjadi PENDAMPING SETIA anda walau dimana saja anda berada dan beliau sentiasa bersiap sedia untuk menjalankan perintah yang bakal anda berikan. 

Di dalam tempoh anda mengamalkan keilmuan ini, terdapat beberapa perkara yang mungkin anda akan alami, abang mengatakan mungkin kerana setiap pengamal akan mendapat pengalaman yang berbeza-beza. Antaranya adalah ANDA AKAN MERASAKAN SEDIKIT KEHANGANTAN DI KEDUA TAPAK TANGAN ANDA sewaktu menzikirkan kalimat ini dan in sha Allah ANDA AKAN DIDATANGI KHODAM ORANG API SECARA JAGA ATAU DI DALAM MIMPI. Namun jika mental dan jiwa anda takut dan belum bersedia untuk melihatnya maka khodam orang api ini tidak akan menunjukkan dirinya kerana beliau akan menilai sendiri sejauh mana keberanian anda dan khodam tersebut akan memberi isyarat-isyarat lain yang berkaitan dengan api seperti anda akan bermimpi MELIHAT KEBAKARAN, bermimpi MELIHAT API YANG MARAK MENYALA-NYALA, bermimpi MELIHAT TAHI BINTANG YANG BERAPI JATUH KE BUMI (meteor) dan sebagainya yang berkaitan dengan unsur "API". Abang dulu berpeluang melihat khodamnya di dalam mimpi yang mengucapkan salam kepada abang dengan sopan dan menghulurkan tangannya lalu kami bersalaman dan memang tidak dinafikan bahawa seluruh tubuh badannya berapi-api.

Disamping itu, abang akan bekalkan anda dengan sebuah KALIMAT PENUNDUK KHUSUS yang perlu anda bacakan sebelum membaca Kalimat Orang Api ketika mahu memerintahnya dan kalimat penunduknya juga sangat pendek. Selain itu, abang juga akan berikan anda TAWASSUL KHUSUS TUJUH HARI yakni tawassul kepada malaikat khusus yang menjaga hari. Tawassul Tujuh Hari ini sangat penting kerana di dalam pengamalan ilmu khodam kuno anda perlu menghadiahkan al-fatihah kepada malaikat yang menjaga hari bagi mempercepatkan ''PROSES KEMUJARABAN'' ilmu yang anda amalkan pada hari tersebut. 

ADAPUN FUNGSI DAN KEBOLEHAN KALIMAT ORANG API INI SANGAT BANYAK SEPERTI:

1. PENGAMAL AKAN MEMPUNYAI KEWIBAWAAN YANG LUAR BIASA   DAN KALIMAT ORANG API INI AKAN MENJAGA KEDUDUKAN DAN MARTABAT PENGAMAL DARI DIJATUHKAN OLEH SESIAPA

2. PENGAMAL MAMPU MEMBUAT PENGASIHAN UMUM DAN PENGASIHAN TARGET KHUSUS KEPADA SESEORANG YANG DIKEHENDAKI  

3. PENGAMAL AKAN DITAKUTI OLEH MAKHLUK JAHAT SEPERTI HANTU, PONTIANAK, HANTU RAYA, POCONG DAN PENUNGGU SESEBUAH TEMPAT SEHINGGA PENGAMAL TIDAK AKAN DAPAT MELIHAT KELIBAT JIN WALAUPUN BERADA DI TEMPAT YANG SANGAT BERHANTU (ABANG NASIHATKAN JIKA ADA KAWAN ANDA MENGAJAK ANDA MELAKUKAN PARANORMAL, SEBAIKNYA ANDA JANGAN IKUT KERANA HANTU TIDAK AKAN MEMUNCULKAN DIRI DI HADAPAN PENGAMAL ILMU INI)

4. PENGAMAL BOLEH MEMBERSIHKAN SESEBUAH TEMPAT YANG BERPENUNGGU MAKHLUK JAHAT DAN MENGHALAUNYA

5. PENGAMAL MAMPU MEMAGAR SESEBUAH TEMPAT, HARTA BENDA DAN INDIVIDU DENGAN BENTENG API BAIK MEMAGARNYA SECARA BERDEPAN DAN JUGA BOLEH MEMAGARNYA MELALUI GAMBAR ( INILAH ILMU YANG SELALU ABANG GUNAKAN JIKA ADA PESAKIT ATAU SAHABAT YANG BERADA JAUH DARI ABANG NAMUN MEMINTA AGAR ABANG MEMAGARI MEREKA )

6. PENGAMAL MAMPU MENGUBATI DAN MENGHANCURKAN BERMACAM-MACAM PENYAKIT SIHIR DAN SANTAU TAHAP TINGGI SERTA BOLEH MENGIRIMNYA KEMBALI KEPADA PENGHANTAR

7. PENGAMAL MAMPU MENGOSONGKAN ILMU MUSUH SEHINGGA ILMUNYA TIDAK BERKESAN DAN PENGAMAL JUGA MAMPU MENGOSONGKAN SESEBUAH BENDA ATAU BARANG YANG MEMPUNYAI KHODAM JAHAT DAN ENERGI NEGATIF SEPERTI KERIS PUSAKA, GELIGA, PERMATA DAN SEBAGAINYA  

8. PENGAMAL MAMPU MEMBALAS KEJAHATAN DAN KEZALIMAN SESEORANG DENGAN MEMERINTAHKAN SANG ORANG API MENYERANG ORANG TERSEBUT (ORANG API HANYA AKAN MELAKUKAN TUGAS INI JIKA ANDA ATAU PESAKIT ANDA BENAR-BENAR DIZALIMI) 

9. PENGAMAL JUGA BOLEH MENAKUT-NAKUTKAN MUSUH DENGAN MEMERINTAH KHODAM ORANG API INI MASUK KE DALAM MIMPI MUSUH DAN MENGGERTAKNYA

10. BOLEH DIGUNAKAN UNTUK MEMBUNGKAM MULUT DAN MAMPU MENUNDUKKAN SESEORANG AGAR MENGIKUTI KEHENDAK PENGAMAL CONTOHNYA MEMBERI DISCOUNT KEPADA PENGAMAL DENGAN HARGA YANG LANGSUNG TIDAK MUNASABAH (SANG ORANG API INI AKAN MENEKAN PERASAAN DAN JIWA TARGET AGAR PATUH KEPADA PENGAMAL ) 

11. PENGAMAL AKAN SELALU MENDAPAT BISIKAN GHOIB DAN PETUNJUK DALAM MENCARI SOLUSI SESEBUAH MASALAH YANG RUMIT DAN SANG ORANG API AKAN BERTUGAS MENYELESAIKANNYA

12. KALIMAT ORANG API JUGA AKAN MENJADI WASILAH UNTUK MENJAYAKAN HAJAT-HAJAT YANG BESAR SEPERTI MEMENANGI KES MAKHAMAH, INGIN MEMILIKI RUMAH SENDIRI, MENYATUKAN DUA HATI AGAR SALING MENCINTAI, MEMISAHKAN PASANGAN YANG BERZINA, MENDATANGKAN SEJUMLAH WANG YANG DI-INGINKAN DAN HAL-HAL YANG BERKAITAN DENGAN DUNIAWI

13. PENGAMAL AKAN MEMPUNYAI KEKEBALAN TINGKAT TINGGI DARI API, SENJATA TAJAM DAN TEMBAKAN SERTA MENJADI GAGAH PERKASA DI KALA WAKTU YANG MEMERLUKAN 

14. PENGAMAL MEMPUNYAI KESELAMATAN MUTLAK ZAHIR DAN BATIN DAN DAYA PENUMBAL YANG DAHSYAT YAKNI SESIAPA SAJA YANG BERBUAT JAHAT DAN KHIANAT KEPADA PENGAMAL MAKA ORANG TERSEBUT AKAN DIBALAS WALAUPUN PENGAMAL TIDAK MENGETAHUI TENTANGNYA

15. KALIMAT ORANG API AKAN MEMBANGKITKAN SEMANGAT KEBERANIAN, MENEGUHKAN HATI DAN MENINGKATKAN KEYAKINAN DIRI PENGAMAL KETIKA BERHADAPAN DAN BERURUSAN DENGAN MAKHLUK

16. PENGAMAL MAMPU MEMBUAT PEMBERAT PUKULAN DAN PEMBISA YANG BERBAHAYA PADA KEDUA-DUA TANGANNYA DENGAN MENZIKIRKAN KALIMAT ORANG API BESERTA NIAT SAMBIL MENGGOSOK-GOSOK KEDUA TANGAN

17. KALIMAT ORANG API JUGA MAMPU MELARISKAN SESEBUAH PERNIAGAAN, MELANCARKAN USAHA DAN MENARIK KEBERUNTUNGAN KEPADA PENGAMAL ATAU JUGA BOLEH DITUJUKAN KEPADA ORANG YANG MEMINTA BANTUAN ANDA 

18. KALIMAT ORANG API JUGA BOLEH DIGUNAKAN UNTUK MENCARI PETUJUK TENTANG SESEBUAH TEMPAT SEPERTI MENGESAN KEBERADAAN HARTA QORUN, MENGETAHUI TEMPAT TERSEBUT BERHANTU ATAU TIDAK DAN

19. PENGAMAL MAMPU MEMBUAT PENGISIAN AURA API PADA SESEBUAH BENDA SEPERTI CINCIN, KERIS, PEDANG, GELANG DAN SEBAGAINYA BERDASARKAN NIAT PENGAMAL KERANA  AURA API KEILMUAN INI BOLEH DIGUNAKAN UNTUK BERMACAM TUJUAN

20. KALIMAT ORANG API BOLEH DIGUNAKAN UNTUK MENGHAPUSKAN DAN MEMBATALKAN SIHIR PENGASIHAN YANG TERKENA PADA SESEORANG SEPERTI DICALIT MINYAK BULUH PERINDU, TERKENA TUJU-TUJU MANTRA PENGASIH DAN TERKENA CALITAN MINYAK DAGU 

21. KALIMAT ORANG API JUGA BOLEH DIGUNAKAN UNTUK MEMBUKA PINTU REZEKI YANG TERTUTUP AKIBAT SIHIR, MENDERASKAN REZEKI DAN MENARIK KEKAYAAN SERTA KECUKUPAN KEPADA PENGAMAL 

DAN BANYAK LAGI KESAKTIAN YANG TERKANDUNG DI DALAM KALIMAT ORANG API, ANDA AKAN MERASAKANNYA SENDIRI SELAMA ANDA MENG-ISTIQOMAHKANNYA IN SHA ALLAH. ILMU INI BEBAS DIPELAJARI OLEH SESIAPA TANPA MENGIRA BANGSA. AKHIR KATA, SELAMAT MENGULIK ILMU YANG EXTREME LAGI AJAIB!

"HANYA JAUHARI YANG MENGENAL MANIKAM"


      Sesi pengijazahan ilmu ini tidak memerlukan sebarang medium seperti air atau apa-apa. Anda cukup memberikan nama penuh anda lalu abang akan wushulkan dalam solat hajat dan pdf keilmuannya abang berikan dan anda boleh terus amalkan. Abang turunkan ilmu ini sesuai dengan bagaimana abang terima ilmu ini dari guru abang dulu. Abang juga menyarankan anda mendirikan solat istikharah sebelum mempelajari keilmuan ini jika masih ada keraguan di hati kerana ABANG TIDAK SUKA MENGAJAR ORANG YANG WAS-WAS. 


MAHAR PINANGAN KALIMAT ORANG API:

SEBANYAK RM 321 SAHAJA


SEBARANG PERTANYAAN ATAU PEMAHARAN ILMU SILA KLIK SINI

 



1 comment:

  1. Assalamualaikum Abg megat...bru baca tulisan abg megat pn dh mmpi ni abg megat...2 mlm dh ni...dahsyat

    ReplyDelete