KALIMAH TAURAT NABI MUSA AS

 



KALIMAH TAURAT NABI MUSA AS

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera buat semua para murid dan pengunjung setia blog PUSAT ILMU MEGAT GUNGUNG TEBU. Apa khabar semua? Semoga semuanya dalam keadaan baik-baik sahaja ya abang harapkan. Bulan Ramadhan kian menghampiri dan sekarang kita berada di bulan yang sangat mulia iaitu BULAN SYA'BAN. Oleh yang demikian, abang membuat keputusan untuk memenuhkan blog MGT dengan beberapa ILMU KENABIAN yang berjaya abang warisi sebagai tanda kita meraikan bulan yang penuh mulia ini. 

Abang mulakan dengan sebuah keilmuan milik NABI MUSA ALAIHISSALAM yang bernama KALIMAH TAURAT yang SANGAT LANGKA dan DIJAMIN ASLI 100% DARI NABIYULLAH MUSA AS. Di samping itu, abang ingin membuat DISCLAIMER terlebih dahulu sebelum abang melanjutkan penulisan keilmuan ini iaitu : 

KALIMAH TAURAT INI BUKAN SEPERTI ILMU-ILMU NABI MUSA YANG LAIN YANG BIASA ANDA DENGAR DAN LIHAT BAIK DI SOCIAL MEDIA, GOOGLE, ATAU DI MANA-MANA PERGURUAN SEKALIPUN KERANA ILMU INI MASIH TERJAGA RAPI KEASLIANNYA DAN PEWARIS KEILMUANNYA MASIH SANGAT SEDIKIT KERANA KETIKA ABANG MEMPELAJARINYA, BOLEH DIKIRA DENGAN JARI SAJA BILANGAN PEWARIS YANG BERJAYA MENGUASAI ILMU INI. YA ILMU INI SANGAT HYPER RARE!! KALIMAH INI BUKAN BERBAHASA SURYANI SEPERTI YANG BANYAK BEREDAR TETAPI KALIMAHNYA BERBAHASA IBRANI KUNO, BUKAN SEPERTI BAHASA IBRANI MODEN SEKARANG BAHKAN GURU ABANG MENGATAKAN KALIMAH TAURAT INI BERUSIA LEBIH 3000 TAHUN.

Siapa tidak kenal dengan Nabi Musa AS? Seorang nabi dan rasul yang menjadi TOKOH LAGENDA YANG TERKENAL di dunia kebatinan dan spiritual kerana kehebatan dan mukjizat yang beliau miliki. Beliau juga digelarkan sebagai NABI MUSA KALAMULLAH kerana beliau MAMPU BERBICARA TERUS DENGAN ALLAH TANPA SEBARANG PERANTARAAN dan betapa agungnya beliau sehingga namanya merupakan satu-satunya Rasul yang paling banyak namanya disebut di dalam Al-Quran yakni sebanyak 136 Kali. Banyak sekali ilmu-ilmu hikmah seperti isim, asma, aurod dan doa yang dinisbatkan kepada beliau. Nabi Musa AS ialah seorang nabi dan rasul yang diutuskan oleh Allah SWT untuk berdakwah dan memerangi Fir'aun dan para ahli sihirnya yang sangat sakti. Pada zaman tersebut, tamadun mereka dipenuhi dengan kegiatan-kegiatan sihir secara terang-terangan dan siapa yang paling sakti maka merekalah akan menjadi orang yang paling dihormati dan berkuasa. Oleh itu, sangat MUSTAHIL jika Allah SWT mengutus beliau tanpa dipenuhi dengan ilmu hikmah di dadanya dalam mengalahkan kaum fir'aun. 

Sepanjang pengalaman abang merantau dalam mempelajari ilmu kebatinan dan spiritual, abang memperolehi banyak ilmu-ilmu Nabi Musa AS seperti ISIM TONGKAT NABI MUSA, ISIM ASHO NABI MUSA, AMALAN PERANG NABI MUSA, ISMUL ADZOM NABI MUSA dan setelah itu barulah abang bertemu dan mempelajari KALIMAH TAURAT. Abang memilih untuk mengangkat ilmu KALIMAH TAURAT di blog kerana guru abang mengatakan bahawa KALIMAH TAURAT merupakan antara ILMU KESAKTIAN UTAMA NABI MUSA ALAIHISSALAM jadi anda tidak perlu bersusah payah lagi mempelajari ilmu dari bawah kerana pada kali ini abang ajarkan terus ILMU TAKHTANYA/UTAMA NABI MUSA AS. Ilmu ini dinamakan Kalimah Taurat kerana kalimah tersebut mengandungi ISMULLAHIL ADZOM yang terdapat di dalam KITAB TAURAT. Adapun Kitab Taurat ini adalah wahyu yang Allah SWT turunkan kepada Nabi Musa AS ketika beliau beruzlah dan bermunajat selama 40 hari di BUKIT TURSINA. Kitab Taurat ini merupakan WAHYU PERTAMA yang Allah turunkan di dalam bentuk kitab kerana pada sebelumnya Allah SWT menurunkan wahyu hanya melalui bentuk SUHUF sahaja. SUHUF bermaksud LEMBARAN YANG MENGANDUNGI HUKUM-HAKAM YANG ALLAH UTUSKAN KEPADA PARA NABI SEBELUMNYA

KITAB TAURAT YANG DIWAHYUKAN KEPADA NABI MUSA AS MENGANDUNGI: 

1. 10 LARANGAN DAN PERATURAN BAGI UMAT NABI MUSA AS DI ZAMAN TERSEBUT 

2. 5 NASIHAT KEHIDUPAN UNTUK UMAT NABI MUSA AS 

3. 300 NAMA-NAMA ALLAH SWT YANG AGUNG YANG TERMAKTUB DI DALAMNYA

Oleh yang demikian, guru abang mengatakan beruntunglah mereka yang mempelajari KALIMAH TAURAT kerana di dalamnya terdapat sebahagian NAMA-NAMA ALLAH YANG ASLI daripada 300 nama Allah yang termaktub di dalam Kitab Taurat. Guru abang juga berkata bahawa sesiapa sahaja yang mengamalkan kalimah ini maka DOANYA TIDAK AKAN DITOLAK oleh Allah SWT dan pengamal hendaklah menjaga kalimah ini dengan SEPENUH HATI DAN MENJAUHKAN DIRI DARI MENGGUNAKAN KALIMAH INI UNTUK HAJAT DAN TUJUAN YANG TIDAK DIREDHAI ALLAH SWT.

KALIMAH TAURAT INI SENTIASA DIAMALKAN SECARA RUTIN OLEH NABI MUSA AS SEHINGGA BELIAU DIKURNIAKAN PELBAGAI MUKJIZAT SEPERTI:

1. MENGALAHKAN PARA AHLI SIHIR FIRAUN YANG SAKTI 

2. MEMANCARKAN CAHAYA PUTIH YANG MENYILAU GEMILANG MELALUI TANGANNYA 
 
3. MENGHUKUM FIRAUN DAN KAUMNYA DENGAN MENGHADIRKAN MUSIM KEMARAU BERTAHUN-TAHUN DAN RIBUT TAUFAN YANG MEMUSNAHKAN KEBUN, LADANG DAN PENEMPATAN MEREKA   

4. MENGHADIRKAN JUTAAN BELALANG DAN KATAK BAGI MEROSAKKAN TANAMAN DAN BEKALAN MAKANAN MEREKA 

5. MENGHADIRKAN JUTAAN KUTU YANG MENGGIGIT MEREKA YANG MEMBUATKAN MEREKA TERSEKSA TIDAK DAPAT TIDUR DAN MENUKARKAN AIR MINUMAN MEREKA KEPADA DARAH

6. MEMBELAH LAUT MERAH KETIKA NABI MUSA DAN UMATNYA DIKEJAR OLEH FIRAUN DAN BALA TENTERANYA 

Demikianlah mukjizat-mukjizat yang diperolehi Nabi Musa AS melalui wasilah Kalimah Taurat. Oleh itu, apakah hubungan anda selaku pengamal ilmu ini dengan sejarah mukjizat Nabi Musa AS yang abang ceritakan di atas? Abang menceritakan tentang mukjizat-mukjizat tersebut kerana abang mahu menerangkan kepada anda dan memberi kefahaman kepada anda bahawa PERTOLONGAN ALLAH SWT ITU DI LUAR AKALIntinya adalah apabila pengamal sentiasa istiqomah mengamalkan dan mengulik Kalimah Taurat ini dengan niat yang ikhlas memuji-muji akan Allah maka Allah SWT akan memberikan NASRULLAH yakni PERTOLONGAN ALLAH SWT mengikut keperluan dan hajat pengamal tersebut secara AJAIB (DILUAR LOGIK AKAL)

Sepanjang abang "BERKENALAN" dan "BERCINTA" dengan ilmu ini, abang mendapati bahawa KALIMAH TAURAT mempunyai DUA SPECIALIST KHUSUS (kelebihan khusus) di dalam urusan duniawi seperti yang guru abang pernah ceritakan. SPECIALIST PERTAMA adalah "ANTI SIHIR" dan "MENGHANCURKAN SIHIR"  kerana ianya terbukti apabila abang berjaya menyembuhkan pelbagai macam jenis penyakit sihir baik penyakit sihir rendah sehingga penyakit sihir tahap tinggi dan ianya sangat berkesan dan MUJARAB. Selain itu, pengamal ilmu hitam dan ilmu sihir SANGAT-SANGAT ANTI dengan keilmuan ini kerana "aura" ilmu ini akan membuatkan mereka tidak senang duduk apabila mereka berada berdekatan dengan pengamal. Oleh yang demikian, anda jangan pelik jika pada suatu masa nanti anda berada di tempat yang ramai atau bertemu dengan orang asing, anda akan perasan seseorang kelihatan tidak senang duduk seperti badannya berpeluh-peluh, menggaru-garu badannya, tidak mahu bertentangan mata dengan anda kerana itu bermaksud orang tersebut memiliki ilmu hitam seperti memakai susuk, membela hantu raya, membela pelesit dan sebagainya. Hal tersebut berlaku kerana Kalimah Taurat ini merupakan KALIMAT KERAMAT yang sememangnya diturunkan oleh Allah kepada Nabi Musa AS bertujuan untuk mengalahkan sihir kaum firaun. Jika sihir firaun yang terkenal hebat itu pun dapat dikalahkan dengan mudah melalui wasilah Kalimah Taurat ini, apatah lagi kegiatan sihir di zaman sekarang yang kekuatannya tidaklah seganas Firaun. 

SPECIALIST KEDUA keilmuan ini pula adalah MULUT MASIN/SI PAHIT LIDAH kerana orang yang mengamalkan kalimah ini akan menjadikan lidahnya SANGAT TAJAM DAN MASIN yakni apa saja yang dikatakan dan didoakan olehnya maka BI-IZNILLAH AKAN MENJADI KENYATAAN DALAM KURUN WAKTU YANG SANGAT CEPAT. Hal ini terbukti kepada guru, abang dan rakan-rakan seperguruan lain ketika kami focus mengamalkannya. Kalimah Taurat ini boleh dikelaskan sebagai antara ilmu SI PAHIT LIDAH KENABIAN iaitu ilmu mulut masin versi ilmu para nabi yang abang miliki. Ini juga terbukti kepada Nabi Musa AS sendiri ketika beliau mendoakan Qorun lalu Allah memakbulkan doannya dan menjadikan Qorun seorang yang sangat kaya-raya. Kepada anda yang hendak menjadi pengamal keilmuan Kalimah Taurat, anda hendaklah menjaga lisan anda dari bertutur perkara yang buruk dan perbanyakkan bertutur perkara yang baik-baik sahaja kerana apa saja yang keluar dari lisan pengamal keilmuan ini akan MENJADI KENYATAAN baik ianya hal yang baik ataupun hal yang buruk. SPECIALIST SI PAHIT LIDAH inilah yang menjadikan Kalimah Taurat sebagai ILMU YANG SANGAT BERGUNA DAN BERMANFAAT dalam kehidupan anda kerana dengan kelebihan ini anda mampu menjadikannya sebagai SENJATA KEHIDUPAN UNTUK MENGABULKAN BERMACAM-MACAM HAJAT DUNIAWI dan MENDATANGKAN LEBIH DARI 1000 FUNGSI DAN KESAKTIAN YANG ANDA INGINKAN

Meskipun Kalimah Taurat ini sangat "KERAMAT" dan "MULTIFUNGSI" tetapi bacaannya AMAT PENDEK yakni hanya SEPANJANG SURAH AL-KAUSAR SAHAJA dan sangat senang untuk anda hafal dan zikirkan. Sekalipun bacaaannya pendek namun ianya mengandungi SEGUDANG RAHSIA NAMA-NAMA ALLAH YANG AGUNG yang memainkan "PERANAN BESAR" dalam urusan kehidupan anda. Kalimah Taurat ini perlu diamalkan selama 6 malam berturut-turut dan setiap malamnya hendaklah dizikirkan sebanyak 313x atau 1000x, bergantung kepada kemampuan masing-masing dan ianya hanya memakan tempoh masa kurang dari 30 minit saja. Setelah selesai riyadhoh wajib 6 malam tersebut, abang menyarankan anda terus menzikirkan Kalimah Taurat ini sebanyak 40 kali sahaja tanpa tawassul setiap hari baik waktu selepas solat fardhu atau pada bila-bila masa saja sebagai rutin harian anda selama 40 hari berturut-turut tanpa putus agar "keramat" ilmu ini menyatu sempurna dengan roh anda. Di samping itu, abang juga akan mengajarkan satu lagi "Riyadhoh Khusus" kepada anda di dalam pdf keilmuan ini yang bertujuan agar anda dapat mengulik dan menggali lebih dalam lagi tentang rahsia dan kelebihannya namun ianya tidak diwajibkan kepada semua, hanya khas untuk murid yang mempunyai masa yang terluang dan ingin menghabiskan masanya dengan zikir. 

✅ PENDEK 
✅ SIMPLE 
✅ SEKEJAP 
✅ AMPUH 
MUJARAB 

KALIMAH TAURAT WARISAN NABI MUSA AS INI MEMILIKI LEBIH DARI 1000 KAROMAH DAN KELEBIHAN, ANTARANYA ADALAH: 

1. PENGAMAL AKAN SENTIASA DI-IRINGI DAN DIKAWAL OLEH PARA MALAIKAT KERANA KEAGUNGAN KALIMAH TAURAT YANG DIAMALKAN 

2. PENGAMAL AKAN SENTIASA DIKURNIAKAN PERTOLONGAN ALLAH DALAM SEGALA HAL DAN MENDAPAT BERBAGAI-BAGAI MACAM KESAKTIAN KHOWARIQUL LIL ADAH (KESAKTIAN YANG MENCARIK ADAT)

3. PENGAMAL AKAN DIGERUNI OLEH PENGAMAL ILMU HITAM DAN MEMILIKI BENTENG SIHIR TAHAP TINGGI SERTA DAYA PENUMBAL YANG SANGAT DAHSYAT SEHINGGA MAMPU MEMATIKAN PENYIHIR TANPA BERSUSAH PAYAH

4. PENGAMAL MAMPU MENGALAHKAN SIHIR DAN ILMU HITAM SEKUAT APAPUN DAN MENGUBATI PESAKIT SUPAYA KEMBALI PULIH SEPERTI SEDIAKALA

5. PENGAMAL MEMILIKI UCAPAN YANG BERBISA DAN MENGHANCURKAN JIKA DITUJUKAN KEPADA MUSUH  

6. PENGAMAL MEMILIKI UCAPAN SAKTI YANG SANGAT AMPUH YAKNI SEGALA UCAPAN DAN KATA-KATANYA AKAN WUJUD DAN MENJADI KENYATAAN 

7. MENJAYAKAN HAJAT-HAJAT DUNIAWI YANG BESAR DALAM WAKTU YANG CEPAT SEPERTI MENCARI JODOH, MENYATUKAN DUA HATI, MENDAPATKAN PEKERJAAN, MENDAPATKAN SEJUMLAH DUIT YANG DIPERLUKAN DAN SEBAGAINYA (PENGAMAL BUKAN SAJA BOLEH GUNAKAN KELEBIHAN INI UNTUK DIRI SENDIRI BAHKAN JUGA BOLEH UNTUK MEMBANTU ORANG LAIN YANG MEMERLUKAN)

8. KALIMAH TAURAT JUGA MENJADI WASILAH PENYELESAI MASALAH YANG PANTAS KETIKA PENGAMAL DITIMPA MUSIBAH ATAU DILANDA MASALAH YANG BERAT (DIZIKIRKAN SEWAKTU BERMUNAJAT KEPADA ALLAH)

9. PENGAMAL AKAN DIKURNIAKAN KEKAYAAN DARI JALAN YANG TIDAK DISANGKA-SANGKA , DILANCARKAN URUSAN KEREZEKIANNYA DAN MENDAPAT KEBERUNTUNGAN DALAM PELBAGAI HAL

10. PENGAMAL AKAN DILANCARKAN USAHANYA, PERKERJAANNYA, DAN KERJAYA DI BIDANG YANG DICEBURINYA SERTA MENDAPAT KEMUDAHAN DALAM SEGALA URUSAN 

11. PENGAMAL MAMPU MERAMAIKAN KEDAI YANG SEPI DAN MELARISKAN SESEBUAH PERNIAGAAN

12. KALIMAH TAURAT AKAN MENYEMPURNAKAN SPIRITUAL DAN KEBATINAN SESEORANG KE TAHAP YANG LEBIH TINGGI 

13. KESAKTIAN KALIMAH TAURAT INI MERANGKUMI PELBAGAI MACAM KEILMUAN HIKMAH MILIK NABI MUSA AS 

14. PENGAMAL MEMILIKI DAYA KEWIBAWAAN, PANGKAT DAN KEDUDUKAN YANG DISEGANI RAMAI SERTA MAMPU MENUNDUKKAN SESIAPA YANG DIKEHENDAKI 

15. PENGAMAL AKAN MEMENANGI APA SAJA PERKARA YANG BERSIFAT PERLAWANAN DAN PERTANDINGAN 

16. PENGAMAL MAMPU MEREDAKAN RIBUT TAUFAN DAN OMBAK BADAI DENGAN MEMBACA KALIMAH TAURAT SAMBIL JARI TELUNJUK KANAN MENGHALA KE ARAH RIBUT ATAU OMBAK BADAI TERSEBUT 

17. PENGAMAL MAMPU MENGHADIRKAN PETIR, ANGIN DAN MEMBERHENTIKAN HUJAN SERTA HAL-HAL YANG BERKAIT DENGAN UNSUR ALAM 

18. PENGAMAL KALIMAH TAURAT JUGA AKAN DIBERIKAN KECUKUPAN DAN KEMAKMURAN HIDUP OLEH ALLAH

Ya benar, anda cukup meng-istiqomahkan Kalimah Taurat ini setiap hari maka in sha Allah segala-gala urusan kehidupan anda dipermudahkan dan keperluan anda akan sentiasa dipenuhi serta hidup aman sentosa. Selama anda mengulik keilmuan ini dengan niat yang ikhlas maka in sha Allah anda akan mengalami pelbagai kejadian pelik dan ajaib. Jadikanlah juga Kalimah Taurat ini sebagai pendamping setia anda dan bacakannya di dalam doa harian anda in sha Allah terkabul dan tidak akan ditolak


Sesi pengijazahan ilmu ini tidak memerlukan sebarang medium seperti air atau apa-apa. Anda cukup memberikan nama penuh anda lalu abang akan wushulkan dalam solat hajat dan pdf keilmuannya abang berikan dan anda boleh terus amalkan. Abang turunkan ilmu ini sesuai dengan bagaimana abang terima ilmu ini dari guru abang dulu. Abang juga menyarankan anda mendirikan solat istikharah sebelum mempelajari keilmuan ini jika masih ada keraguan di hati kerana ABANG TIDAK SUKA MENGAJAR ORANG YANG WAS-WAS. 

MAHAR KALIMAH TAURAT WARISAN NABI MUSA AS:

SEBANYAK RM 288 SAHAJA 

 SEBARANG PERTANYAAN ATAU PEMAHARAN ILMU SILA KLIK SINI





 


No comments:

Post a Comment