GELIGA PERBOMOHAN SOLD OUT!







Abang namakan ia sebagai Geliga Perbomohan kerana khasiatnya lebih kepada perubatan dan perbomohan. Item ini sangat sesuai kepada pengamal-pengamal perubatan seperti perawat ruqyah, bomoh dan yang sewaktu dengannya. Ianya perolehan dari Gua Ikan di Dabong.. ya Gua Ikan, jika anda berpeluang ziarah ke Gua Ikan ini anda akan melihat dari jauh Bukit Gua Ikan ini seperti bentuk seekor ikan. Gua Ikan ini banyak menyimpan sejarah-sejarah mistik orang Kelantan. 

Abang berharap geliga ini dapat membantu pemiliknya dalam perawatan baik untuk merawat diri sendiri atau merawat masyarakat setempat. Aminn.. Abang maharkan pada Mahar Promo. Silakan..


GELIGA INI DIGUNAKAN UNTUK:



MERAWAT PENYAKIT MISTERI (DIRENDAM DAN MINUM ATAU DIBUAT MANDI)



MERAWAT PENYAKIT PANAS BARAN DAN AGRESIF (DIRENDAM DAN MINUM DAN DIBUAT MANDI)



MENAWARKAN SIHIR (DIRENDAM DAN DIBERI MINUM IN SHA ALLAH AKAN MUNTAH ATAU SENDAWA)



MENAIKKAN AURA POSITIF YANG BERCAHAYA INDAH (DI RENDAM DAN DIBUAT MANDI PADA WAKTU SUBUH)



MERAWAT PENYAKIT MEDIS DENGAN DIRENDAMKAN DI DALAM AIR DAN CAMPURKAN SEDIKIT GARAM LALU DIBERI MINUM



Kod Produk: GPB01
Stok: 1 Unit (ADA STOK DAPUR)
Size: Saiz 23 (BOLEH RESIZE)
MAHAR: RM 106 
Kos Pos: RM 10
Kos Jika Ingin Resize: RM 10 (UPAH TUKANG)


SEBARANG PERTANYAAN ATAU PEMBELIAN SILA KLIK SINI





 

No comments:

Post a Comment