KALIMAT MALIKUL GHULAM AL-KUBRO




Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,
Sempena memuliakan bulan Ramadhan yang kian berakhir maka abang membuka ijazah ilmu khodam yang agong MALIKUL GHULAM AL-KUBRO. Ilmu ini merupakan antara ilmu khodam peringkat tertinggi yang pernah abang miliki dan ijazah ilmu ini hanya abang khususkan KEPADA MEREKA YANG SUDAH MEMPUNYAI SANAD PERGURUAN MEGAT GUNUNG TEBU SAHAJA yakni orang yang sudah pernah memaharkan ijazah keilmuan dari abang walaupun hanya sebuah ilmu. Kerahsiaan ilmu ini masih terjaga rapi dan utuh di dalam dada abang dan tidak pernah lagi diturunkan pada sesiapa sebelum ini. 

Malikul Ghulam Al-Kubro ini diturunkan kepada abang beserta seutas tasbih milik guru. Pada awalnya abang hanya ingin memiliki tasbih tersebut sahaja kerana ianya sudah digunakan oleh guru bertahun lamanya di dalam ritual dan khalwah beliau tetapi apabila rezeki sudah ditetapkan oleh Allah SWT, guru abang menjabat lalu mengijazahkan Malikul Ghulam ini kepada abang. Perasaan pada ketika itu sangat gembira dan bahagia kerana abang sudah lama mengidamkan Kalimat Malikul Ghulam Al-Kubro ini Alhamdulillah.

Malikul Ghulam Al-Kubro ialah seorang RAJA JIN MUSLIM YANG SANGAT TUA DAN LANGKA. Sangat tua? Abang mengatakan beliau merupakan raja jin muslim yang sangat tua kerana beliau telah wujud pada ZAMAN NABI NUH AS lagi. Beliau juga antara raja jin yang turut serta MEMBANTU MENYELAMATKAN UMAT NABI NUH AS ketika bumi dilanda banjir besar. Keterangan tentang ilmu ini memang benar-benar membuatkan abang terkejut dan kagum seketika. Selain itu, Malikul Ghulam ini juga pernah berkhidmat kepada NABI SULAIMAN AS sebagai PANGLIMA PERANG KERAJAAN NABI SULAIMAN. Beliau antara 8 Raja Jin yang menjadi Panglima Utama kepada Nabi Sulaiman. Keterangan ini abang perolehi dari guru abang ketika beliau menurunkan ilmu ini dan kata beliau keterangan ilmu ini juga sudah dibahas dan diakui di dalam kitab para ulamak yang arif dalam bidang ilmu hikmah.  Menyelamatkan umat Nabi Nuh dan berkhidmat sebagai panglima perang Nabi Sulaiman sudah memberi gambaran yang cukup jelas kepada kita bahawa Malikul Ghulam ini bukan calang-calang dan kehebatannya sudah diakui sejak ribuan tahun lagi. Malikul Ghulam ini mempunyai nama penuhnya dan ianya akan abang dedahkan kepada murid yang mempelajari ilmu ini sahaja. 

"Ketahuilah wahai saudaraku bahawa Malikul Ghulam ini mempunyai wujud aslinya yang tersendiri yakni KAKINYA DI BUMI DAN KEPALANYA DI LANGIT, MEMPUNYAI FIZIKAL TUBUH YANG BESAR DAN GAGAH PERKASA SERTA SENTIASA MEMAKAI BAJU PERISAI BESI LAYAKNYA SEPERTI PANGLIMA PERANG YANG GANAS."

Bentuk wujudnya telah abang saksikan sendiri ketika meritualkan ilmu ini dulu. Kalimat Malikul Ghulam ini juga telah abang sempurnakan lagi dengan "memanaskan" ilmu ini pada 10 hari terakhir Ramadhon in sha Allah sangat mujarab dan berkah. Ilmu ini tidak memerlukan puasa dan ritual yang memberatkan bahkan kalimat ilmu ini sangat pendek kurang dari 4 PATAH PERKATAAN SAHAJA dan hanya memerlukan waktu kurang dari 45 minit untuk mengamalkannya pada waktu malam. Anda mampu menghadirkannya secara nyata dengan mengikut tatacara yang akan abang ajarkan namun kepada anda yang takut untuk bertemu dengannya tetapi tetap ingin memiliki kesaktian ilmu ini maka abang akan ajarkan tatacara yang lain.  

Abang juga akan bekalkan anda dengan:

1. KALIMAT PENUNDUK MALIKUL GHULAM AL-KUBRO untuk memerintah dan menggunakan kehebatan beliau melaksanakan hajat anda. Kalimat ini tidak sama dengan kalimat penunduk malikul khomsi kerana setiap ilmu mempunyai kalimat yang berbeza untuk memerintah.

2. Abang akan bekalkan juga dengan TAWASSUL TUJUH HARI yakni tawassul kepada malaikat khusus yang menjaga hari. Tawassul Tujuh Hari ini sangat penting kerana di dalam pengamalan ilmu suryani anda perlu menghadiahkan al-fatihah kepada malaikat yang menjaga hari bagi mempercepatkan ''Proses Kemujaraban'' ilmu yang anda amalkan pada hari tersebut.


Cukup dengan mempunyai 1 ilmu ini saja anda mampu menjadi ahli hikmah tingkat tinggi untuk melaksanakan pelbagai hajat keduniaan dengan menggunakan kesaktian yang ada pada Malikul Ghulam dan ianya sudah dibuktikan oleh abang sendiri dalam mengatasi kes yang berat. 

ANTARA KAROMAH MALIKUL GHULAM AL-KUBRO INI:   

1. URUSAN HARTA DAN KEKAYAAN YAKNI PENGAMAL MAMPU MENARIK KEKAYAAN SECARA GHAIBIYYAH SERTA MELARISKAN DAGANGAN

2. PENARIKKAN DAN MENGESAN KEDUDUKAN HARTA DALAM PERUT BUMI DENGAN BISIKAN YANG MALIKUL GHULAM AKAN SAMPAIKAN KEPADA ANDA

3. URUSAN PERUBATAN YAKNI PENGAMAL MAMPU MENGUBATI PENYAKIT SIHIR YANG BERAT

4. MENGHALAU DAN MENGHANCURKAN KERAJAAN JIN JAHAT (TERGANTUNG KEPADA NIAT ANDA SAMA ADA INGIN MENGHALAU ATAU MENGHANCURKAN TERUS JIN TERSEBUT)

5. MENAKUTKAN DAN MENUNDUKKAN SEKALIAN BANGSA JIN 

6. PENGAMAL MEMPUNYAI DAYA PERISAI DIRI DAN PENUMBAL YANG DAHSYAT

7. DAYA KEWIBAWAAN DAN MENGUKUHKAN KEDUDUKAN ANDA DARI DIJATUHKAN OLEH SESIAPA

8. URUSAN PENGASIHAN TINGKAT TINGGI BAIK UNTUK ORANG YANG ANDA SUKAI ATAU MEMBANTU MENYATUKAN 2 INSAN AGAR SENTIASA MENCINTAI SATU SAMA LAIN

9. PENGAMAL JUGA MAMPU MEMBATALKAN SIHIR PENGASEH YANG DIKENAKAN KE ATAS PESAKIT  (MEMBANTU ORANG YANG TERKENA AYAT PENGASIH ATAU YANG DIPALIT DENGAN MINYAK PENGASIH)

10. MENARIK DAN MENGEMBALIKAN ORANG YANG HILANG DAN LARI DARI RUMAH TANPA KHABAR

11. MEMISAHKAN PASANGAN ZINA AGAR MEMBENCI ANTARA SATU SAMA LAIN (SUDAH BANYAK KALI ABANG GUNAKAN MEMBANTU PESAKIT YANG ISTERINYA CURANG DENGAN LELAKI LAIN)

12. PENGAMAL MAMPU MENGHANCURKAN ORANG YANG ZALIM

13. PENGAMAL MAMPU MEMBERI PENGAJARAN KEPADA ORANG ZALIM BAIK ORANG ITU BOMOH JAHAT ATAU ORANG YANG MENINDAS ANDA

14. MENAGIH HUTANG DAN MEMAKSA ORANG YANG LIAT NAK BAYAR HUTANG AGAR MENGEMBALIKAN HAK KITA

15. MENGIKAT LIDAH DI DALAM PERDEBATAN BAIK DALAM MAKHAMAH ATAU URUSAN LAIN (SENTIASA MENANG DALAM HAL PERBINCANGAN)

16. KEKUATAN DAN KEHEBATAN ILMU INI SANGAT BANYAK, ANDA AKAN RASAKAN SENDIRI KETIKA ISTIQOMAH MENGAMALKAN ILMU INI

GUNAKANLAH ILMU INI DI JALAN KEBENARAN YANG BERLANDASKAN SYARIAT ISLAM DAN ABANG BERLEPAS DIRI JIKA ANDA MENGGUNAKANNYA KE ARAH KEJAHATAN. KETAHUILAH BAHAWA SETIAP PERBUATAN ANDA AKAN DIPERTANGGUNGJAWABKAN PADA HARI PERHITUNGAN. 

Sesi pengijazahan ilmu ini tidak memerlukan sebarang medium seperti air atau apa-apa. Anda cukup memberikan nama penuh anda lalu abang akan wushulkan dalam solat hajat dan pdf keilmuannya abang berikan dan anda boleh terus amalkan. Abang turunkan ilmu ini sesuai dengan bagaimana abang terima ilmu ini dari guru abang dulu. 

MAHAR KHUSUS KEILMUAN AGUNG INI DI BULAN RAMADHON DAN BULAN SYAWAL:

RM 403 SAHAJA 

ABANG SARANKAN ANDA MELAKSANAKAN SOLAT ISTIKHARAH DAHULU JIKA ANDA RAGU-RAGU MEMPELAJARI ILMU INI. IN SHA ALLAH ANDA AKAN PEROLEHI PETUNJUK TENTANG KEILMUAN INI.  

1 comment:

  1. Terbaik n hebat bang..Syabas n moga dipermudahkn urusan abg..

    ReplyDelete