PENARIK JODOH



Assalamualaikum wbt dan salam bahagia,

Oleh kerana ramai yang bertanya tentang urusan jodoh di ws maka abang keluarkan ilmunya PENARIK JODOH. Ilmu ini bukan dalam aliran pengasehan tetapi ianya khusus sebagai ikhtiar untuk anda dapatkan jodoh yang soleh dan solehah. Abang tahu sekarang sangat ramai yang takut untuk membuka hati untuk orang baru kerana takut dikecewakan dan dikhianati. Ada juga yang sering gagal dalam perhubungan dan ada juga yang hidup bersama pasangannya namun rumahtangga tak tenteram kerana sering berlaku pergaduhan. Abang hanya mampu membantu anda dengan mengijazahkan ilmu ini. Ilmu ini abang amalkan sudah sekian lama dan sudah terbukti keberhasilannya pada diri abang sendiri apabila jodoh abang datang dari jalan yang tak disangka-sangka iaitu isteri abang sekarang hehe. 

Kaedah amalan PENARIK JODOH ini ringkas tanpa tawassul dan doanya yang pendek hanya perlu dibacakan selepas solat fardhu sahaja. Ilmu ini hanya untuk orang yang serious mencari jodoh sahaja bukan untuk digunakan untuk mempermainkan orang lain. Jika anda niatkan untuk mempermainkan orang lain maka kekuatan ilmu ini tidak akan berfungsi sama sekali pada diri anda. Selain itu abang juga akan ijazahkan sebuah ilmu untuk membuang segala kesialan atau aura yang tidak baik yang ada dalam diri anda sebagai pelengkap ikhtiar mencari jodoh. Ilmu membuang kesialan ini memang selalu abang ijazahkan beserta Ilmu Penarik Jodoh kepada pesakit abang yang mengalami "Penyakit Pengambang". Anda tahu apa itu penyakit Pengambang? Penyakit pengambang ialah sebuah penyakit kesialan yang ada pada tubuh seseorang sehingga membuatkan pesakit kerap gagal dalam hubungan dan kerap "di reject" oleh orang yang mereka sukai. 

ILMU PENARIK JODOH INI KHUSUS UNTUK:

1. MENDATANGKAN JODOH YANG SOLEH UNTUK PEREMPUAN YANG BUJANG ATAU JANDA 

2. MENDATANGKAN JODOH YANG SOLEHAH UNTUK LELAKI YANG BUJANG 

3. JIKA ANDA SUDAH BERISTERI DAN NIAT INGIN BERKAHWIN LAGI MAKA JODOH TERSEBUT AKAN DATANG KEPADA ANDA DAN ISTERI PERTAMA DENGAN BAKAL ISTERI TERSEBUT TIDAK AKAN BERGADUH BAHKAN KATA GURU ABANG MAMPU UNTUK TINGGAL DI DALAM 1 RUMAH YANG SAMA

4. JIKA ANDA SUDAH MEMPUNYAI RUMAHTANGGA NAMUN HUBUNGAN ANDA SERING TERJADI PERGADUHAN MAKA DENGAN ASBAB ILMU INI, RUMAHTANGGA ANDA AKAN KEMBALI AMAN DAN MAKMUR SEPERTI BARU BERKAHWIN

5. JIKA ANDA SUDAH MEMPUNYAI RUMAHTANGGA TETAPI PASANGAN ANDA MEMPUNYAI TINGKAH LAKU YANG BURUK DAN BERMASALAH MAKA DENGAN ASBAB ILMU INI, PASANGAN ANDA AKAN BERUBAH MENJADI SEORANG YANG BAIK.  


Sesi pengijazahan ilmu ini tidak memerlukan sebarang medium seperti air atau apa-apa. Anda cukup memberikan nama penuh anda lalu abang akan wushulkan dalam solat hajat dan pdf keilmuannya abang berikan dan anda boleh terus amalkan. Abang turunkan ilmu ini sesuai dengan bagaimana abang terima ilmu ini dari guru abang dulu. 


MAHAR KEILMUAN PENARIK JODOH:

SEBANYAK RM 111

 SEBARANG PERTANYAAN ATAU PEMAHARAN ILMU SILA KLIK SINI

No comments:

Post a Comment