KALIMAT NAGA PUTEH HYPER RARE!

 


Assalamualaikum dan salam sejahtera, 

Abang mengeluarkan sebuah keilmuan NAGA dari khazanah nusantara yang abang perolehi ketika merantau dulu yakni KALIMAT NAGA PUTEH. Naga menjadi lambang "KEKUASAAN, KEAGUNGAN DAN PENAKLUKAN" bagi pelbagai kerajaan dan kesultanan di nusantara sejak ribuan tahun lamanya. Antara yang terawal memakai lambang naga ialah KERAJAAN MERONG MAHAWANGSA diwarisi sehingga ke kesultanan perak sekarang yang mana alat kebesaran sultan perak adalah cincin yang mempunyai simbol "NAGA MELILIT". Di alam bunian juga sama, naga menjadi kebanggaan dan pasukan terkuat mereka dalam menghadapi sebarang ancaman. Naga juga menjadi kegilaan ramai customer sejak abang berniaga secara offline lagi hingga membuka blog MGT baik geliganya, jemalanya, pengisian khodamnya memang LAKU KERAS DAN PALING CEPAT SOLD OUT

Mengapa? Kerana naga mempunyai keistimewaan MULTIFUNGSI dalam pelbagai hal dan hajat. Bahasa mudahnya, 

KHODAM NAGA MEMPUNYAI "8P" PADA DIRI MEREKA: 

1. PENJAGA DAN PERANG

2. PENGASIHAN DAN PENGGERUN

3. PERUBATAN DAN PEMAGARAN

4. PENGARUH KEKUASAAN DAN PENARIK KEBERUNTUNGAN

Oleh yang demikian, abang berbesar hati untuk mengajar sebuah keilmuan yang dapat menghadirkan dan menundukkan KHODAM NAGA PUTEH agar menjadi "pembantu pribadi" anda di dalam apa jua urusan. Sebelum ini abang hanya maharkan geliganya dan isiannya sahaja tetapi kali ini abang mengajar keilmuannya terus kepada anda. Antara geliga dan ilmu mana lebih bagus bang? SUDAH PASTI ILMU KERANA ILMU ADALAH INDUK BAGI SEGALANYA. Segala kelebihan dan faedah yang terkandung di dalam geliga maupun pil isian khodam naga putih yang abang sediakan sebelum ini, semuanya terkandung lengkap di dalam ilmu KALIMAT NAGA PUTEH. Bagi yang belum mengetahui tentangnya, anda boleh semak link di bawah:

1. GELIGA JEMALA NAGA PUTIH

2. GELIGA JEMALA NAGA HITAM

Ilmu ini akan menghadirkan seekor khodam naga puteh yang sangat besar dan gagah perkasa. Ukuran saiz tubuhnya lebih kurang sebesar balak 2 pemeluk, seluruh tubuhnya berwarna puteh dan indah. Naga puteh ini sangat setia, patuh dan tunduk kepada pengamalnya serta akan sentiasa mendampingi pengamal ke mana saja. Bagi anda yang ada kawan atau kenalan yang kasyaf, cuba suruh mereka scan dan PASTI MEREKA AKAN MENYAKSIKAN SEEKOR NAGA PUTEH RAKSASA BERLEGAR-LEGAR DI ATAS ANDA. Abang menceritakan berdasarkan pengalaman abang sendiri ketika "mengulik" keilmuan ini. Adakah aura ilmu ini panas? Tidak sama sekali, ianya bukan seperti aura ilmu harimau yang agak panas tetapi auranya sangat dingin dan sesuai untuk semua golongan bangsa dan agama. Baik untuk peniaga, pekerja, penguatkuasa, atau ahli politik. Abang pernah menurunkan keilmuan ini kepada seorang ahli politik untuk menjaga kedudukannya dan pelindung dari khianat musuh, beliau kini menjadi ketua cawangan di dalam sebuah parti. 

Oh ya, ramai yang sangka bahawa menguasai khodam naga puteh ini rumitkan? Sebab ada yang bagitau abang kena bertapa la berpuasa la tapi tidak di PERGURUAN MEGAT GUNUNG TEBU, abang hidangkan untuk anda sebuah ilmu naga yang tidak memerlukan riyadhoh yang berat namun KEKUATANNYA TETAP AMPUH DAN EFEKTIF kerana abang tahu bukan semua orang ada masa untuk beramal dalam jangka masa yang lama. Kalimat Naga Puteh ini hanya perlu diamalkan selama 3 malam sahaja dan hanya memakan masa sekitar 10 minit SAHAJA! Kalimatnya juga sangat-sangat pendek, abang yakin anda mampu menghafalnya dalam waktu 20 saat. Anda juga dikehendaki menyediakan segelas air kosong ketika mewiridkan kalimat ilmu ini sambil merenung ke dalam air tersebut dan anda akan MENYAKSIKAN WAJAH NAGA PUTIH di permukaan air. Anda akan menyaksikan sama ada wajahnya atau tubuhnya secara menyeluruh, setelah selesai wirid lalu tiupkan pada air dan minumlah sampai habis. 

ANTARA PENGALAMAN YANG AKAN ANDA ALAMI KETIKA MENGAMALKAN KALIMAT NAGA PUTEH: 

1. SUASANA DI DALAM BILIK AKAN BERANGIN DAN DINGIN TERMASUK TUBUH ANDA

2. ANDA AKAN MENDENGAR BUNYI SEPERTI ADA BENDA JATUH (JANGAN TAKUT ITU HANYA SIGNAL DARI KHODAM YANG BELIAU TELAH HADIR)

3. TELINGA ANDA AKAN MENDENGAR BUNYI SUARA NGAUMAN SEPERTI GURUH 

Setelah selesai riyadhoh 3 hari berturut-turut maka khodam naga puteh akan sentiasa bersiap sedia untuk menjalankan segala perintah yang anda mahukan. 

DAN ANTARA TANDA-TANDA ANDA BERJAYA MENGUASAI KHODAM NAGA PUTEH INI SELEPAS SELESAI RIYADHOH 3 HARI TERSEBUT IALAH:

1. TUBUH ANDA AKAN SENTIASA MERASAKAN HAWA DINGIN MESKIPUN BERADA DI SIANG HARI ATAU DI TEMPAT YANG PANAS

2. ANDA AKAN BERMIMPI BERTEMU NAGA PUTEH RAKSASA MELINGKARI TUBUH ANDA ATAU KEPALANYA TUNDUK DI HADAPAN ANDA

3. ANDA AKAN SERING MENDENGAR BUNYI NGAUMAN DI SAAT SENDIRIAN DAN WALAU BERADA DI DALAM KELOMPOK ORANG RAMAI SEKALIPUN, BUNYINYA KADANG AGAK SLOW TETAPI JELAS

Demikianlah serba sedikit keterangan tentang "biodata" si naga puteh ini. Masih banyak lagi perkara aneh yang akan anda alami tetapi biarlah anda merasakannya sendiri. 

KALIMAT NAGA PUTEH INI BERKELEBIHAN SEBAGAI: 

1. DAYA PENAKLUKAN DAN PENJAGA KEDUDUKAN DARI DIJATUHKAN OLEH SESIAPA

2. KEWIBAWAAN DAN KHARISMA SEPERTI MANA KAGUM DAN TAKJUBNYA SESEORANG MELIHAT WUJUD SEEKOR NAGA PUTEH

3. HIKMAT MATA NAGA (MATA BATIN ANDA AKAN BERKEMBAR DENGAN MATA NAGA YANG MEMBUATKAN INDRA KEENAM ANDA AKAN SEMAKIN TAJAM DAN MEMBUKA HIJAB)

4. MENDENGAR BISIKAN HALUS DI TELINGA JIKA ADA SESUATU YANG BAKAL BERLAKU 

5. HIKMAT SISIK NAGA YAKNI TUBUH ANDA AKAN DILINDUNGI DENGAN WASILAH SISIK NAGA PUTEH DARI SEBARANG SERANGAN ZAHIR DAN SERANGAN BATIN SEPERTI SIHIR DAN SANTAU 

6. PUKULAN DAN CAKARAN NAGA PUTIH KETIKA DIANCAM

7. ANDA AKAN MEMPUNYAI KEKUATAN TENAGA DALAM NAGA PUTEH YANG BOLEH DIGUNAKAN UNTUK PELBAGAI TUJUAN SEPERTI MERAWATI SIHIR, MEMAGAR KAWASAN, MEMAGAR SESEORANG DAN SEBAGAINYA

8. PENUMBAL AUTOMATIK BAGI YANG BERNIAT JAHAT DAN CUBA MELAKUKAN PERKARA BURUK KE ATAS DIRI ANDA 

9. PENARIK TUAH DAN KEREZEKIAN DERAS (DIBACA 21X BESERTA NIAT SEBELUM BEKERJA)

10. NAGA PUTEH INI JUGA MAMPU MEMBANTU PENGAMAL UNTUK MELARISKAN KEDAI YANG SUNYI DAN HARMONIKAN KEDAI YANG SURAM

11. SENTIASA MEMENANGI SEGALA URUSAN BAIK DI DALAM PERDEBATAN, PEREBUTAN DAN PELBAGAI HAL YANG BERKAITAN DENGAN "PERTANDINGAN"

12. MENGHADIRKAN KHODAM NAGA PUTEH MELALUI BIASAN PETIR DI LANGIT PADA WAKTU MALAM (WAKTU SIANG PUN BOLEH TETAPI KURANG JELAS KERANA CAHAYA MATAHARI)

SERTA BANYAK LAGI KEAHLIAN NAGA PUTEH DI DALAM URUSAN MULTIFUNGSI SELAGI ANDA ISTIQOMAH MENGAMALKAN KALIMATNYA. ABANG LEBIH SUKA MENGAJARKAN ILMU YANG MULTIFUNGSI KERANA IANYA LEBIH MENGUNTUNGKAN ANDA SEBAGAI PEMAHAR KEILMUAN, SATU ILMU NAMUN TERSIRAT SEGUDANG RAHSIA. 

Sesi pengijazahan KALIMAT NAGA PUTEH ini tidak memerlukan sebarang medium seperti air atau apa-apa. Anda cukup memberikan nama penuh anda lalu abang akan "menjabatkan" Naga Puteh ini melalui solat hajat dan "akad batin" khusus ke atas nama anda. Setelah itu, pdf keilmuannya abang berikan dan anda boleh terus amalkan. Abang turunkan ilmu ini sesuai dengan bagaimana abang terima ilmu ini dari guru abang dulu. Semoga dengan keberkatan hari ARAFAH, ilmu ini menjadi semakin berkat dan bermanfaat untuk diri anda.  


MAHAR KALIMAT NAGA PUTEH:

SEBANYAK RM 251 SAHAJA 


SEBARANG PERTANYAAN ATAU PEMAHARAN ILMU SILA KLIK SINI

No comments:

Post a Comment