MANTRA EMPAT RAJA JIN

 


Assalamualaikum dan salam bahagia semua, apa khabar? Seperti yang abang janjikan sebelum ini abang membuka PENGIJAZAHAN MANTRA EMPAT RAJA JIN ISLAM untuk anda yang ingin menjadi seorang ahli hikmah yang serba boleh in sha Allah. Abang cuba melatih anda sebaik mungkin agar aliran hikmah ini terus berkembang sehingga ke generasi anak cucu kita. Sangat sayang sekali jika ilmu ini terkubur bersama jasad abang kelak. Ilmu ini beraliran putih dan bersanad jelas sehingga ke ulamak ahli hikmah yang sangat handal. Ulamak tersebut bernama SYEIKH AR-RUHANI FAKHRUDDIN TOHIR JABBAR, beliau seorang ulamak yang bukan saja arif dalam bab ilmu agama tetapi juga seorang ahli hikmah yang terkenal di timur tengah pada zaman dulu. Guru abang menceritakan bahawa bukan senang seorang ahli hikmah mendapat gelaran "AR-RUHANI" kerana gelaran tersebut hanyalah khusus untuk seseorang yang betul-betul pakar dalam ilmu kerohanian, hikmah dan kebatinan sahaja. Syeikh Ar-Ruhani Fakhruddin Tohir Jabbar ini sangat pakar dalam bab ilmu malaikat, ilmu memerintah jin, ilmu mahabbah pengasihan, penarik kekayaan dan banyak lagi yang ada terkandung di dalam kitab beliau dan kitab tersebut masih disimpan rapi dalam simpanan guru abang. Kitab beliau bukan boleh dipelajari dan diamalkan sesuka hati kerana setiap kitab hikmah itu ada "rohnya" dan "kuncinya" tersendiri dan ianya hanya ada pada guru yang mempunyai sanad ilmu yang JELAS. Proses berguru pula memerlukan pengorbanan sebagai bukti kita bersungguh-sungguh nak belajar. Abang sendiri mengorbankan hampir seluruh hidup abang demi ilmu termasuk puluhan ribu wang ringgit, masa dan tenaga. Tidak ada perkara yang mudah di dunia ini tuan-puan semua. 

MANTRA EMPAT RAJA JIN ini termasuk dalam pecahan ILMU 'AUN. Anda tahu apa itu 'AUN? 'Aun bermaksud "Para Penolong". Bangsa 'Aun ialah satu bangsa jin yang sangat taat kepada Allah dan yang Allah ciptakan khusus untuk berkhidmat menolong para hamba yang dikehendakiNya dan hal ini sudah dibahas oleh ulamak silam di dalam kitab mereka. Bangsa 'Aun ini telah digunakan oleh para ahli hikmah terdahulu untuk menjayakan pelbagai hajat dan keperluan baik untuk hajat dunia, kesaktian dan lain-lain. Bangsa 'Aun mempunyai kebolehan yang sangat banyak dan sebab itulah ilmu 'Aun menjadi buruan pecinta ilmu hikmah termasuk abang. Ilmu ini dijaga oleh EMPAT RAJA BANGSA 'AUN YANG ALLAH WAKILKAN UNTUK MENJAGA BUMI. Kekuasaan mereka terbahagi kepada empat penjuru bumi iaitu PENGUASA BAHAGIAN TIMUR, PENGUASA BAHAGIAN SELATAN, PENGUASA BAHAGIAN BARAT DAN PENGUASA BAHAGIAN UTARA. Nama raja yang menjaga qutub tersebut akan abang beritahu kepada anda yang menerima ijazah ilmu ini kelak in sha Allah. Ilmu ini bukan saja bermanfaat untuk diri anda bahkan juga untuk orang lain yang meminta pertolongan anda kerana ilmu ini anda dapat gunakan untuk pelbagai hajat dunia antaranya pengasihan, merawat sakit misteri, membantu dalam urusan jualan tanah, membantu dalam hal masalah yang agak rumit dan banyak lagi kemampuan yang anda akan miliki biiznillah. Sebelum ini abang hanya maharkan khodam yang tidak bertaraf raja kepada anda dan itupun sudah menjadi rebutan di blog ini serta banyak feedback bagus abang dapat. Kalau ada yang bertaraf raja pun seingat abang hanya beberapa orang saja yang berjaya miliki item tersebut. Nah kali ini abang ajarkan ilmunya terus untuk anda rasakan sendiri kelebihannya tanpa melalui perantaraan barang lagi. Ilmu dah siap dalam dada.

MANTRA EMPAT RAJA JIN ini hanya mengandungi EMPAT KALIMAT PENDEK yang anda kena amalkan selama EMPAT MALAM SAHAJA. Setelah itu anda sudah boleh gunakan ilmu ini pada bila-bila masa dan anda hanya perlu istiqomahkan baca kalimatnya selepas solat sebanyak 4 kali sahaja agar ilmu ini sentiasa aktif dengan diri anda.


Abang juga akan bekalkan anda dengan:

1. KALIMAT PENUNDUK EMPAT RAJA JIN untuk memerintah mereka melaksanakan hajat anda. Kalimat ini tidak sama dengan kalimat penunduk malikul khomsi kerana setiap ilmu mempunyai kalimat yang berbeza untuk memerintah.

2. Abang akan bekalkan juga dengan TAWASSUL TUJUH HARI yakni tawassul kepada malaikat khusus yang menjaga hari. Tawassul Tujuh Hari ini sangat penting kerana di dalam pengamalan ilmu kuno suryani anda perlu menghadiahkan al-fatihah kepada malaikat yang menjaga hari bagi mempercepatkan ''Proses Kemujaraban'' ilmu yang anda amalkan pada hari tersebut.



MANTRA EMPAT RAJA JIN BERFUNGSI UNTUK PELBAGAI HAJAT DAN TUJUAN. ANTARANYA ADALAH:


1. PENGAMAL AKAN MEMPEROLEHI KEKEBALAN DAN DAYA PERLINDUNGAN TINGKAT TINGGI DARI SEGALA MACAM JENIS SENJATA DAN BAHAYA.


2. MELINDUNGI HARTA PENGAMAL DARI SEBARANG UNSUR KHIANAT DAN PERBUATAN JAHAT SEPERTI RUMAH, KEBUN, KENDERAAN DAN SEBAGAINYA DENGAN MEMBERI PERINTAH KEPADA EMPAT RAJA TERSEBUT AGAR MENJAGANYA.


3. MENGHADIRKAN BALA TENTERA JIN DARI BANGSA 'AUN


4. MENYEMPURNAKAN SEGALA JENIS ILMU YANG BERKAITAN DENGAN BANGSA JIN (AUTOMATIK)


5. SARANA JALBU RIZQI YAKNI MEMBUKA PINTU REZEKI BAGI SEBUAH USAHA


6. DAPAT MEMBANTU MENYELESAIKAN MASALAH YANG SANGAT RUMIT


7. SEBAGAI WASILAH UNTUK MEMPERMUDAHKAN MENGGAPAI HAJAT DUNIAWI SEPERTI MENDAPAT TENDER PROJECT, MENARIK KEPERCAYAAN PELANGGAN TERHADAP ANDA, DAN MENDAPAT KEPERCAYAAN DARI ORANG ATASAN AGAR DINAIKKAN PANGKAT


8. MAHABBAH UMUM BAGI SESIAPA YANG MEMANDANG SI PENGAMAL DAN DITURUTI SEGALA KATA-KATA


9. SARANA UNTUK MENJAGA KEDUDUKAN ANDA DARI DIJATUHKAN OLEH SESIAPA DAN JUGA BOLEH DIGUNAKAN UNTUK MENCAPAI KEMENANGAN DALAM PEMILIHAN PIMPINAN BARU


10. SARANA MENGUBATI PESAKIT YANG MENGALAMI PENYAKIT MISTERI 


11. SARANA MENGUBATI DAN MENGHANCURKAN PENYAKIT SIHIR DAN SANTAU


12. MEMBERSIHKAN SESUATU TEMPAT DARI GANGGUAN BANGSA JIN DAN MENGHANCURKAN KERAJAAN MEREKA JIKA DIPERLUKAN


13. ILMU INI JIKA DIBACAKAN PADA ORANG YANG KESURUPAN MAKA JIN DI DALAM BADAN TERSEBUT AKAN LARI DENGAN CEPAT 


14. ILMU INI JUGA JIKA DIBACAKAN KEPADA ORANG YANG JAHAT DAN ZALIM MAKA ORANG TERSEBUT AKAN MENDAPAT AKIBAT BURUK BERGANDA-GANDA TERUK DARI ORANG YANG DIZALIMI. 

(HANYA TERJADI JIKA ANDA DIZALIMI SAHAJA TETAPI NASIHAT ABANG FIKIRKANLAH DULU SEDALAM-DALAMNYA SEBELUM MENGGUNAKAN ILMU INI)


15. MENUNDUKKAN SEKALIAN MAKHLUK BAIK BANGSA JIN MAUPUN MANUSIA ( AURA EMPAT RAJA TERSEBUT MEMAINKAN PERANAN PENTING PADA DIRI ANDA )


16. MENGESAN KEBERADAAN HARTA YANG TERTANAM MELALUI BISIKAN GHAIB 


 MAHAR KEILMUAN SEBANYAK:

 RM 400.00 SAHAJA


MAHAL? YA SAYANGILAH WANG ANDA DARIPADA MEMBELANJAKAN WANG TERSEBUT UNTUK ILMU YANG AKAN BERGUNA SEHINGGA AKHIR HAYAT ANDA. KADAR MAHAR INI SAH SEHINGGA BULAN EMPAT DAN SELEPAS ITU AKAN KEMBALI KEPADA MAHAR ASAL ABANG BERIKAN PADA GURU DULU YAKNI RM 4444.44 BESERTA SEKAMPIT BERAS


OH YA ADA YANG BERTANYA ILMU HIKMAH YANG ABANG AJARKAN INI BOLEH DIIJAZAHKAN KEPADA ORANG LAIN SEPERTI ANAK ISTERI KITA KE? BUAT MASA SEKARANG ABANG TAK IZINKAN LAGI, APABILA SAMPAI WAKTUNYA BARU ABANG AKAN IZINKAN.



1 comment: