COMING SOON!!

 



Assalamualaikum dan salam bahagia semua, apa khabar? Masih setia mengunjungi blog abang? Alhamdulillah terima kasih kerana masih sudi.. dah 3 hari abang tak update blog ya. Bukan apa abang agak sibuk dengan ritual pengijazahan ilmu kepada murid baru dan juga ada sedikit urusan perniagaan baru yang sedang abang bangunkan in sha Allah. Dulu ada orang kata perjuangan abang dalam keilmuan ini sia-sia saja.. tak menjamin masa depan. Abang membuktikan kepada mereka bahawa setiap jalan pasti ada REZEKI MASING-MASING. Kepada pengamal keilmuan, peminat keilmuan dan pencinta keilmuan hikmah dan kebatinan abang ingin berpesan.. "Bila ilmu kita dah menjadi dan mujarab, secara automatik dunia pula akan mengejar kita"

Baiklah kita teruskan saja, apa ilmu baru yang akan abang keluarkan?
Ada 2 keilmuan baru yang akan keluar dalam masa terdekat yakni:


1. SI PAHIT LIDAH
Ilmu SI PAHIT LIDAH ialah ilmu agar segala UCAPAN LIDAH ANDA MENJADI NYATA DAN MUJARAB. Bagi pengamal keilmuan, ilmu ini sangat penting untuk mempercepatkan proses ilmu yang mereka amalkan cepat menjadi. Si Pahit Lidah atau di tanah melayu para guru menamakannya "Ilmu Mulut Masin". Ilmu ini akan memudahkan anda untuk menguasai pelbagai ilmu dan juga urusan pemakbulan niat hajat anda di dunia.


2. MANTRA PENAKLUK JIWA
Sebuah ilmu yang tidak asing lagi dalam perguruan kami dahulu kerana sudah sangat berjasa kepada ratusan murid. Ilmu ini WAJIB DIMILIKI oleh peniaga, boss dan pekerja kerana sifat ilmu ini akan MENARIK SEKALIAN JIWA AGAR TUNDUK DAN AKUR KEPADA APA YANG ANDA KATAKAN. Penarikan jiwa ini akan membuatkan kedai anda dimasuki oleh orang yang lalu lalang dan pada pekerja biasa pula diri anda akan disayangi oleh boss anda. 


Banyak lagi kupasan sebenarnya.. nanti abang kupas dan terangkan secara tuntas di post keilmuan tersebut ya. Bila akan keluar? Dalam masa terdekat.. sabar dan teruskan mengunjungi blog abang setiap hari

Sekian terima kasih, waalaikumussalam. 


untuk pelbagai keilmuan hikmah yang anda amalkan seperti hizib, isim 


No comments:

Post a Comment