PENGISIAN EMPAT KHODAM PENDAMPING


Assalamualaikum dan salam bahagia semua, 

PENGISIAN EMPAT KHODAM PENDAMPING kali ini ialah ilmu khodam peribadi kesayangan abang sewaktu abang merantau dulu sebagai ikhtiar penjagaan diri. Abang sangat sayangkan ilmu ini kerana walaupun tatacara ilmu ini tidak memberatkan, sangat ringkas dan simple namun kekuatan ilmunya tak dapat dinafikan dan sudah terbukti. Kenapa? Kerana ilmu ini ialah PEGANGAN SEORANG RAJA NUSANTARA pada zaman menentang penjajahan barat di nusantara dulu. Ilmu ini merupakan pakaian beliau sebagai pengawal, penakluk dan pemusnah musuh. Sanad ilmu yang abang ajarkan ini masih terjaga rapi dan murni sehingga ke raja tersebut.

 ILMU INI DIJAGA OLEH EMPAT KHODAM PENDAMPING:

1. DUA SOSOK PENDEKAR GHAIB 

2. SEPASANG HARIMAU KUMBANG DAN HARIMAU PUTIH YANG BUAS DAN AGRESIF

Mantra Empat Khodam Pendamping ini sangat pendek hanya sepanjang surah Al-Ikhlas bahkan lagi ringkas dari itu dan hanya perlu dibaca sebanyak 66x sahaja selama 4 malam berturut-turut, sangat unik dan langka. Selama anda membaca mantra ini anda akan merasakan tubuh anda kekar dan kuat serta anda akan rasakan sendiri perubahan pada semangat anda menjadi semakin berani.

ANTARA CIRI-CIRI EMPAT KHODAM INI MENYATU PADA DIRI ANDA IALAH:

1. ANDA AKAN BERMIMPI DISERANG OLEH MUSUH DAN TUBUH ANDA TIDAK TERLUKA SAMA SEKALI. PENGALAMAN ABANG PULA KETIKA MENGAMALKAN ILMU INI IALAH ABANG BERMIMPI DITEMBAK OLEH 5 ORANG MUSUH DAN TUBUH ABANG TIDAK TERLUKA WALAU SEDIKIT LALU ABANG MENYERANG MEREKA DENGAN GERAKAN HARIMAU YANG ABANG PUN TAK PERNAH RASAKAN SEBELUM INI SEHINGGA MEREKA JATUH TERSUNGKUR.

2. PADA MALAM TERAKHIR ANDA BERAMAL, EMPAT KHODAM INI AKAN HADIR SECARA JAGA ATAUPUN KE DALAM MIMPI ANDA DAN MEREKA AKAN MEMPERKENALKAN DIRI MEREKA SERTA MENANYAKAN APA HAJAT ANDA. JANGAN TAKUT, ANDA HANYA PERLU KATAKAN HAJAT ANDA DAN MEREKA AKAN MENURUTINYA. KEHADIRAN MEREKA AKAN BERMULA DENGAN KEHADIRAN 2 SOSOK PENDEKAR LALU DIBELAKANG MEREKA ADA 2 EKOR HARIMAU KUMBANG DAN HARIMAU PUTIH. 

3. PADA MALAM TERAKHIR ANDA BERAMAL JUGA ANDA AKAN MERASAKAN HAWA PANAS MELIPUTI BADAN ANDA.

Ciri-ciri di atas akan anda rasakan salah satu daripadanya dan jika bernasib baik seluruh ciri-ciri tersebut anda akan alami. Abang hanya menceritakan pengalaman abang sewaktu mengamalkan ilmu ini dan apa yang dikatakan oleh guru abang. Setelah amalan 4 malam ini juga maka secara automatik diri anda akan didampingi oleh 2 sosok pendekar dan sepasang harimau kumbang dan harimau putih ke mana saja anda pergi. Empat Khodam ini berfungsi sebagai Bodyguard Ghaib anda dan:

1. MUSUH AKAN MELIHAT TUBUH ANDA BERTUKAR MENJADI BESAR SEPERTI RAKSASA

2. TUBUH ANDA AKAN MENJADI KUAT DAN KEBAL DARI SENJATA TAJAM, SENJATA API DAN SENJATA TUMPUL

3. ANDA AKAN MEMILIKI KEWIBAWAAN SANG HARIMAU SEHINGGA MUSUH DAN SESIAPA YANG MEMANDANG AKAN TAKUT DAN TUNDUK KEPADA ANDA

4. EMPAT KHODAM INI AKAN MEMBENTENGI ANDA DARI SERANGAN SIHIR DAN SANTAU

5. PUKULAN DAN TENDANGAN ANDA SANGAT BERBISA DAN MEMATIKAN

6. EMPAT KHODAM INI JUGA ANDA BOLEH PERINTAHKAN MENJAGA KEDIAMAN ANDA ATAU HARTA BENDA SEHINGGA JIKA ADA PENCURI MEMASUKI RUMAH ANDA PENCURI TERSEBUT AKAN KAKU TAK BERGERAK SEHINGGA ANDA MENEMUINYA KERANA PENCURI TERSEBUT DITERKAM OLEH HARIMAU SECARA GHOIB


Ilmu ini abang akan ijazahkan melalui madu yang akan abang jampikan sebagai pembuka wadah keilmuan dan mempercepatkan lagi proses menarik kehadiran empat khodam pendamping ini. Ilmu ini bebas diamalkan oleh sesiapapun dan agama mana sekalipun.


MAHAR UNTUK PENGISIAN EMPAT KHODAM PENDAMPING:

 SEBANYAK RM 244 SAHAJA

KOS POS: RM 10


SEBARANG PERTANYAAN ATAU PEMAHARAN ILMU SILA KLIK SINI






No comments:

Post a Comment