ILMU SUGIH KEKAYAAN

 


Assalamualaikum dan salam bahagia, 

Pada kali ini abang akan ajarkan sebuah ilmu yang berada di bawah judul URUSAN KEREZEKIAN. Ilmu ini bernama SUGIH KEKAYAAN. Anda tahu apa maksud sugih dan sugih itu terbahagi kepada berapa? 

Sugih bermaksud sebuah kaedah atau ritual yang dijalankan khusus untuk memperolehi kekayaan dan ianya pula terbahagi kepada dua bahagian:

1. PESUGIHAN JALUR PUTIH

Pesugihan jalur putih ialah ritual yang dijalankan oleh seseorang untuk mendapat kekayaan dunia tanpa ada sebarang syarat atau tumbal yang perlu dipenuhi untuk mendapatkannya. Pesugihan jalur putih ini selamat dan tiada risiko sedikitpun kerana ilmu pesugihan putih ini tidak memerlukan sebarang perjanjian yang dibuat dengan makhluk ghaib, ianya diamalkan oleh para kiyai dan ahli hikmah pada waktu yang memerlukan. 

2. PESUGIHAN JALUR HITAM

Pesugihan jalur hitam pula ialah ritual menarik kekayaan dengan bantuan makhluk ghaib yang berhaluan "kiri". Makhluk ghaib yang berhaluan kiri bermaksud makhluk ghaib yang meminta syarat dan tumbal yang memudaratkan seseorang pada akhirnya. Ianya akan mengadakan "Ikat Janji" dengan pelaku pesugihan hitam tersebut contohnya "JIKA AKU BERIKAN ENGKAU KEKAYAAN YANG ENGKAU MAHU MAKA SEBAGAI GALANG GANTINYA, AKU INGINKAN NYAWA ANAKMU DALAM KANDUNGAN" dan macam-macam lagi syarat pelik yang akan diminta dan HAL INI DITEGAH DI DALAM AGAMA. Ramai dah orang yang abang jumpa sanggup membelakangkan hukum agama demi kekayaan dan akhir sekali semuanya makan diri. Kekayaan dan kesenangan yang dikecapi hanya sementara sahaja dan selebihnya merana sehingga ke hujung nyawa. Nauzubillahi min zalik.. moga kita dijauhi dari hal sebegitu. 


Nah kali ini ilmu sugih yang akan abang ajarkan ialah ILMU PESUGIHAN JALUR PUTIH, SELAMAT DAN TANPA RISIKO SERTA MUJARAB. Ilmu ini khusus untuk menarik kekayaan dan kemakmuran pada diri anda. Pentingkah ilmu ini abang megat? Baik abang jawab.. ramai pengamal mistik mengatakan bahawa Ilmu Perang dan Item Perang sangat penting dalam kehidupan untuk pertahanan diri mereka namun tak ramai yang menyedari bahawa ILMU KEREZEKIAN juga satu KEPERLUAN HAKIKI kita di dunia. Cuba anda fikir setiap harikah kita berperang dan diserang? Tentu tidak kan? Tapi kalau bab cari duit? YA SETIAP HARI KITA CARI DUIT DEMI MENYARA DIRI DAN KELUARGA. Bagi abang ujian hal kewangan ini sangat berat untuk kita kerana masalah kewangan orang sanggup merompak, kerana masalah kewangan orang sanggup menipu, kerana masalah kewangan orang sanggup bertikam sama sendiri, kerana masalah kewangan orang sanggup mencuri harta rakyat dan yang paling parah sekali ialah kerana masalah kewangan juga orang sanggup MENSYIRIKKAN ALLAH SWT. Sekarang anda dah sedarkan bahawa ilmu kerezekian juga sangat penting? Ilmu yang patut kita cariii dan pelajariii tambahan lagi sekarang zaman kegawatan ekonomi dunia yang agak teruk dan abang tahu ramai yang terkesan dengan masalah ini. 

Oleh sebab itulah keluarnya ILMU SUGIH KEKAYAAN di blog abang yakni bertujuan untuk membantu anda keluar dari masalah ekonomi dan hidup senang serta makmur aminn. Hidup ini mempunyai banyak jalan untuk menyelesaikan sesuatu masalah dan jalan yang abang tawarkan kepada anda ialah pertolongan dari Jalan Ghaibiyyah dan Jalan Zikir. Mungkin selama ini anda dah penat bekerja siang malam dan masih tak nampak hasil yang memuaskan walaupun dah buat dua kerja dalam 1 masa. 1 kerja pada waktu siang dan 1 kerja pada waktu malam sehingga sangat keletihan. Abang pernah lalui zaman tersebut dan selepas itu abang membuat keputusan untuk bekerja pada waktu siang sahaja dan pada waktu malam pula abang melakukan ritual pesugihan. Alhamdulillah hasilnya sangat memuaskan sampai sekarang dan setakat ini abang dan keluarga belum pernah kebulur lagi dan tak pernah sangkut apa-apa bayaran bulanan pun asbab dari keberkahan ilmu SUGIH KEKAYAAN ini. Ilmu ini bukan saja sudah berjasa pada abang tetapi sudah banyak berjasa pada ramai orang di kalangan murid dan pesakit abang.

1. SUGIH KEKAYAAN INI TIDAK MEMERLUKAN SYARAT-SYARAT YANG MEMBEBANKAN 

2. ILMU INI HANYA PERLU DILAKUKAN DI RUMAH SAHAJA SELAMA 3 MALAM BERTURUT-TURUT DAN SETELAH 3 MALAM ANDA CUKUP MEMBACANYA IKUT BILANGAN YANG ANDA MAHU SEBAGAI AMALAN HARIAN. SETELAH 3 MALAM ANDA DAN SELAMA ANDA MENGAMALKAN ILMU INI ANDA AKAN LIHAT SENDIRI HASILNYA 

3. ILMU INI BERSIFAT DOA MUNAJAT KEPADA ALLAH UNTUK MEMOHON KEKAYAAN DAN KEMAKMURAN DAN ILMU INI HANYALAH SEPANJANG SURAH AL-IKHLAS.

4. PESUGIHAH INI AKAN MEMBUATKAN DIRI ANDA DIDATANGI SUMBER REZEKI HALAL DARI PELBAGAI PENJURU DAN MENDATANGKAN KEMAKMURAN KEPADA DIRI ANDA. KEMAKMURAN BERMAKSUD SEGALA URUSAN ANDA MUDAH DAN AMAN HIDUPNYA

Segala tatacara dan penggunaan ilmu ini akan abang ajarkan dalam pdf nanti. Ilmu ini abang pelajari dulu dari seorang guru abang yang pakar dalam ilmu pesugihan putih. Dulu orang kalau ada masalah hal kewangan memang akan datang jumpa beliau untuk membuat pesugihan putih. Ilmu beliau dalam hal kekayaan sangat banyak dan ini antara salah satu ilmunya yang cepat berkesan dan ringkasApa beza ilmu kekayaan dengan item kekayaan yang abang keluarkan sebelum ini? Bezanya ialah ilmu berada dalam dada siap dipakai bila-bila masa dan item pula perlu anda bawa ke sana ke sini. Jika orang tanya antara ilmu dan item mana abang lebih suka, abang akan jawab abang lebih suka mengamalkan ilmu kerana di dalamnya terkandung keberkahan. Anda malas? Sampai bila kita nak malas? Takkan dalam masa 3 malam anda tak boleh bagi masa untuk bermunajat kepada Allah? Hanya dengan 3 malam kehidupan anda akan berubah dengan izin Allah dan ilmunya berfungsi sehingga ke akhir hayat in sha Allah. 

KAEDAH PENGIJAZAHAN SUGIH KEKAYAAN INI IALAH MELALUI SEBOTOL MADU KECIL YANG AKAN ABANG RITUALKAN DI ATAS NAMA ANDA SECARA KHUSUS. MADU INI HENDAKLAH DIMINUM SEBELUM ANDA MELAKUKAN AMALAN DAN MADU INI BERTUJUAN SEBAGAI ALAT PENYATUAN DIRI ANDA DENGAN ILMU INI. MADU INI JUGA AKAN BERFUNGSI SEBAGAI ASBAB MEMBUKA PINTU KEREZEKIAN YANG TERTUTUP AKIBAT SIHIR ATAU AURA NEGATIF.


MAHAR UNTUK MENERIMA IJAZAH SUGIH KEKAYAAN:

 SEBANYAK RM 289 SAHAJA 


KENAPA ABANG TAK LETAK MAHAR YANG TINGGI? ABANG TIDAK MAHU MEMBEBANKAN ANDA DAN NIAT ABANG HANYA MAHU MEMBANTU ANDA SAHAJA. MAHAR TERSEBUT JUGA SEBAGAI TANDA TERIMA KASIH ANDA KEPADA KEPADA ABANG.


SEBARANG PERTANYAAN ATAU PEMAHARAN ILMU SILA KLIK SINI











No comments:

Post a Comment